Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa punaisia finnijälkiä piiloon mitenkään

Vierailija
09.09.2014 |

Enkä voi lähteä ulos näin hirveän näköisenä. Itken, koska en todellakaan saisi olla pois koulusta ja lennän ulos sieltä jos en käy. Olen niin loppu tämän ihon kanssa. Minö olen aina ollut se muiden mielestä "hyväihoinen", itse perfektionistina löydän aina jotain vikaa. Yhtäkkiä olen se, joka ei voi poistua kotoa naamansa takia. Perfektionista yritän sörkkiä joka ikisen pikku virheen pois ja lopputulos on punaisia jälkiä siellä täällä ja niitä ei saa mitenkään piiloon. Meikkivoidetta en ole koskaqn tarvinnut enkä omistanut eikä todellakaan kiinnostaisi ostaa meikkivoidetta, puuteria, sivellintä ja opetella meikkausta vain siksi, että minulla on finnejä, jotka itse revin kamalan näköisiksi. Pärjäisin ilman tököttejä, jos vain saisin tämän ihon sörkkimispakkomielteeni kuriin. Mitä helvettiä teen? En yksinkertaisesti voi mennä ihmisten ilmoille tämän näköisenä ja jos pilaan opiskeluni ja lennän ulos koulusta niin tapan itseni. Olin niin onnellinen kun pääsin viimeinkin opiskelemaan, ja nyt näin ääliömäinen asia pilaa senkin mahdollisuusen :'(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on klassikkoesimerkki ihmisestä, joka valittaa ja pyytää apua, mutta mitkään vinkit eivät vahingossakaan kelpaa.

Vierailija
22/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:44"]Miten se on perfektionismia, jos ei voi lopettaa finnien sörkkimistä, eikä voi sen takia kulkea ihmisten ilmoilla?
[/quote]

Kyllä huomaa ettet tiedä mistä puhut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:42"]Tuo ei ole perfektionismia vaan pakkomielle.
[/quote]

Enköhän minä tiedä mikä minulla on ja ei ole. Ahdistun naaman tavallisista pikku virheistä, vaikka tiedostan niiden olevan normaaleita. Täydellisyyden tavoittelu ei ole aina vain tekemisiin liittyvää vaan vii liittyä ulkonäköönkin.

Vierailija
24/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:46"]Ap on klassikkoesimerkki ihmisestä, joka valittaa ja pyytää apua, mutta mitkään vinkit eivät vahingossakaan kelpaa.
[/quote]

Olenko sanonut että ei kelpaa? Meikkivoidetta en vaan halua jatkossakaan käyttää kun tiedön, että ongelman voi ennaltaehkäistä niin ettei tätä tämän hetken ongelmaa synny. Eli pitäisi mennä lääkäriin. Mitä se auttaa? Mitä sanon? Mistä saan rahat siihen? Kaikki ei ole niin vitun simppeliä. Menenkö ruokarahoillani lääkäriin ja sanon että moi, sörkin naamani aina punaiseksi enkä voi liikkua ihmisten ilmoilla sen vuoksi. Mitä lääkäri voi tehdä asialle? Ei ole mitäön pakkomiellelääkkeitä llemassa tietääkseni???

Vierailija
25/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu. *Olemassa

Vierailija
26/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä sekopää :D

Vierailija
27/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oppilaitoksesi terveydenhoitajalle. Hän voi tarvittaessa ohjata eteenpäin. Tähän et tarvitse rahaa. Selvästi sinulla on joku pakkomielteisyyteen viittaava ongelma.

Vierailija
28/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä oikeen pyydät apua, kun mikään ehdotettu ei kelpaa? Onko oikeasti parempi lentää ulos koulusta ja tappaa itsensä kuin ostaa se meikkivoide? 

Meikithän on kehitetty juuri siksi, että saadaan piilotettua epähaluttuja ja korostettua kauniita puolia kasvoissa. Jos naamasi on niin paska, niin miksi et edes yritä tehdä sille mitään? 

Perustelet meikkivoiteen ostamattomuuttasi sillä, että sinulla ei ole naama täynnä finnejä. Luuletko, että meillä muilla mekkivoiteenkäyttäjillä on? Ei ihon meikkaaminen ole pelkkää finnienpeittoa. Ei se meikkivoiteen hankkiminen ole mikään absoluuttinen viimeinen keino, johon tartutaan siinä vaiheessa, kun iho on ihan järkyttävä. Monilla meistä on ihan ok iho sellaisenaan, meikkivoiteella täydellinen. 

Toisaalta, ellei peitepuikko riitä finnejäsi peittämään, niin tuskin sitä tekee meikkivoidekaan. Peitepuikkohan jo nimensäkin mukaan on tarkoitettu peittämään isompia iho-ongelmia, meikkivoide tasaa sävyä ja peittää pikkuvirheitä. 

Sun ongelmasi vaikuttavat kuitenkin olevan jossain syvemmällä, kuin ihon pinnassa. Ei tuo ole mitään perfektionismiä, jos haluat naamasi olevan täydellinen, mutta et ole valmis tekemään mitään sen eteen. Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen aktiivisesti, ei uikuttamalla.

Vierailija
29/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on koko elämäni aikana ollut ehkä 2 finniä, iho on tasaisen värinen jne, mutta käytän meikkivoidetta. Miksi siis sanot, ettet osta meikkivoidetta "koska naamasi ei ole täynnä finnejä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän