38-vuotias mies joka on vielä neitsyt
Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan "ressukamman" oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aika harvinainen? Ihmettelen vaan asiaa..
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:51"]
Ei ihme että miehet jää kokemattomiksi kun naiset on niin julmia. Heti pitäisi olla joku kaikenoppinut. Kyllä minä voisin neityen kanssa olla. Olisi sitten millainen olisi. On sitä ehkä karmeempaakin koettu.
[/quote]Että pitäisi sääliseksiä tarjota? Tarjotkaa vaan te epätoivoiset, meidän ei tarvitse.
[/quote]
Puhuinko sääliseksistä? En eikä mielestäni ap:kään, kun kehui miestä muuten fiksuksi ja mukavaksi. Minä tarkoitin, että kokemattomuus esim. 38-vuotiaana ei olisi minulle mikään kynnyskysymys, jos muuten on kiinnostava. Eipähän ole oppinut ns.väärille tavoille vaan siitä voisi opettamalla saada ihanan rakastajan.
Kummallinen katsontakanta tuo, että on epätoivoista mennä sänkyyn neitsyen kanssa. Ennemminkin sen jokapaikanhöylän kanssa paneminen on epätoivoista, sillehän on kelvannut jos vaikka kuka. Jos näin mustavalkoisesti haluat ajatella.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:06"]Toinen jännä juttu on aina se, että mies on aina kadehdittu ja ylistetty sankari, jota usein arvostetaan yli sukupuolirajojen, mitä enemmän hän on kaatanut naisia ja harrastanut heidän kanssa seksiä. Kun taas nainen, josta tiedetään, tai ainakin oletetaan, että hän on harrastanut seksiä hyvin monen miehen kanssa on kutsumanimeltään usein huora, tai likainenlumppu ja tai muuten jotenkin epäilyttävä ja vastenmielinen olio. Miksi niin? Ja miksi aina oletetaan, että mies kuin mies on aina valmis seksiin tai ei ensi-sijaisesti halua nisesta muuta, kuin seksiä, ellei sitten ole homo. - Miksi näin ? [/quote] Kai tuo liittyy vähän siihen, että tavallinen nainen saa seksiä käytännössä aina kun haluaa. Ei ole siis naiselle mikään meriitti kaataa monta miestä. Miehen taas tulee olla naisten silmissä poikkeuksellisen kiinnostava, jotta seksiseuraa löytyy helposti.
[/quote]
Ei liity naisen helppoon seksinsaamiseen - pikemminkin se mitataan siinä, että onko ne seksikumppaneiksi valitut miehet kuinka hyvätasoisia.
En sitten pystynyt jatkamaan suhdetta miehen kanssa. Suukot, suutelut jne. oli jo jotenkin niin hapuilevia, että meni mielenkiinto edes yrittää edetä pitemmälle. Kamalaa sanoa ja tehdä näin, mutta luultavasti seksin harrastaminen hänen kanssaan olisi ollut todellista räpeltämistä. Olen itse "menettänyt" neitsyyteni 17-vuotiaana ja jotenkin koin miehen täydellisen kokemattomuuden ahdistavana ja "turn offina". Tämä päätökseni tietysti kertoo myös siitä, että en ollut tarpeeksi ihastunut häneen, koska en halunnut olla hänen eka kertansa. Tietenkään en tätä hänelle syyksi sanonut. Nyt varmaan saan syytöksiä niskaani kuinka voin olla niin kylmä jne. Toivon, että tämä mies vielä löytää oman ihanan naisensa jonka kanssa tutustua seksin maailmaan, minä se nyt vaan en ollutkaan.
Respect miehelle. Uskaltaa olla juuri sellainen kuin on ja ei oo edes mikään syrjäytynyt. Nyt ap koulit siitä sellasen orin sänkyyn kuin haluat jos kaikki muuten miehessä on ok.
Eiköhän tuo vetänyt roolia. Oikeasti nussinut oikealle ja vasemmalle, mutta halusi nähdä mitä nainen tekee, kun "kuulee" hänen olevan neitsyt. Et läpäissyt testiä.
Se on sellainen juttu tässä nykymaailmassa että lumput menettää sen neitsyytensä alaikäisinä ja kunnon miehet eivät menetä koskaan. Vaikka en sitä miestä tunnekaan niin kunnioitan yli kaiken, eipähän ole mikään tautinen ristiin rastiin nussija.
Vittuako joku hutsu tulee alapeukuttamaan?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:29"]
Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan "ressukamman" oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aika harvinainen? Ihmettelen vaan asiaa..
[/quote]
En tiedä onko loppujen lopuksi niin harvinainen. Arvioisin itse, että noin 10-20% miehistä on koko väestöstä vielä tuolla iällä neitsyeitä. Jos asuu pienillä miesenemmistöisillä paikkakunnilla, niin siellä voinee olla 30%-40% miehistä neitsyeitä vielä tuolla iällä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:29"]
[/quote]
En tiedä onko loppujen lopuksi niin harvinainen. Arvioisin itse, että noin 10-20% miehistä on koko väestöstä vielä tuolla iällä neitsyeitä. Jos asuu pienillä miesenemmistöisillä paikkakunnilla, niin siellä voinee olla 30%-40% miehistä neitsyeitä vielä tuolla iällä.
[/quote]
Oikeesti, mahtaako olla noin paljon? Epäilen kyllä suuresti nykyaikana.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:53"]Se on sellainen juttu tässä nykymaailmassa että lumput menettää sen neitsyytensä alaikäisinä ja kunnon miehet eivät menetä koskaan. Vaikka en sitä miestä tunnekaan niin kunnioitan yli kaiken, eipähän ole mikään tautinen ristiin rastiin nussija.
[/quote]
Just, kaikki alle 18vuotiaana neitsyytensä menettäneet on lumppuja ja ikuisesti neitsyenä pysyvät miehet (ressukat) "kunnon miehiä". Eiköhän normaali, terve mies kuitenkin yleensä ole edes hiukan seksistä kiinnostunut jos ei ihan eunukki ole.
Kerrot ensin kaikkea hyvää miehestä ja sitten kuitenkin toteat, että hän oli ressukamman oloinen. Aika ristiriitaista.
Seksi ei ole kaikille kovin tärkeää. Ei niin tärkeää, että sitä harrastaisi kenen tahansa kanssa. Ihanaa että vielä löytyy tuollaisia miehiä.
Olen nainen ja neitsyys meni 30v. Seuraa olisin kyllä saanut aikaisemminkin, ihan olen mallinmitoissa ja kauniskin. Tai siis olin ainakin kun olin tuon 30v., nyt olen jo vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:29"] Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan "ressukamman" oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aika harvinainen? Ihmettelen vaan asiaa.. [/quote] En tiedä onko loppujen lopuksi niin harvinainen. Arvioisin itse, että noin 10-20% miehistä on koko väestöstä vielä tuolla iällä neitsyeitä. Jos asuu pienillä miesenemmistöisillä paikkakunnilla, niin siellä voinee olla 30%-40% miehistä neitsyeitä vielä tuolla iällä. [/quote] Oikeesti, mahtaako olla noin paljon? Epäilen kyllä suuresti nykyaikana.
[/quote]
Ei liity suoraan tähän topikkiin, mutta aivan vastahan oli juttua esimerkiksi Lieksan ja Itä-Suomessa asuvista miehistä, että valtaosa miehistä on vielä 30-34-vuotiaina naimattomia. Nuoremmista miehistä vielä enemmän, alle 25-vuotiaista osuus oli lähes 100% ja alle 30-vuotiaistakin lähes 90%. Toki naimattomuus ja neitsyys ovat eri asioita, mutta uskoisin, että jonkin verran asioilla on myös yhteyttä. Siellä missä on enemmän sinkkuja, yksineläviä jne. ja missä on huomattavasti enemmän toisen sukupuolen edustajia kuin toisen, on melko todennäköisesti myös enemmän neitsyeitä.
Mitäs outo tuossa on? Olisitko tyytyväisempi jos mies olisi käynyt huorissa ja kerännyt siten kokemusta? Ei kaikki löydä helposti seuraa. Itse olen 24-v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia vaikka seksiä haluaisivatkin. Miksi suhtaudutte niin julmasti erilaisuuteen?
Ymmärrän ap:n ratkaisun, seksissä räpeltäminen on juurikin turn off. Tietty kahden ihmisen eka yhteinen seksikerta on hakemista ja tunnustelua ennenkuin yhteinen sävel löytyy. Mut täysin ekan kerran räpellys ja tökkiminen ei oo hyvä, ne kuuluu sinne nuoruuteen ei nelikymppisten elämään.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:43"]
Mitäs outo tuossa on? Olisitko tyytyväisempi jos mies olisi käynyt huorissa ja kerännyt siten kokemusta? Ei kaikki löydä helposti seuraa. Itse olen 24-v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia vaikka seksiä haluaisivatkin. Miksi suhtaudutte niin julmasti erilaisuuteen?
[/quote]
Jos kokemattomuus on turn off niin se on turn off. Itse olen myös 24-vuotias enkä ole koskaan seurustellut, mutta ymmärrän silti hyvin, että se on punainen vaate jo miltei kaikille potentiaalisille kumppaniehdokkaille tässä iässä.
Hmm. Itse olen 37-vuotias ja siitä on kohta kymmenen vuotta kun viimeksi harrastin seksiä. Ei ole olemassa, mitään yksittäistä syytä, että miksi näin on. Ellei sitten yksittäisenä syynä pidä sitä, että en harrasta yhden illan juttuja. Aikanaan en oppinut käymään baareissa, koska olin nuorempana hyvin herkkä tupakan savulle. Siitä olen selvinnyt, toisaalta baareissa ei taida saada enää polttaakaan, kuin erityisissa kopeissa. Mutta lievä hämäsokeus vaivaa edelleen, joten liikun mieluummin valoisaan aikaan. Ja, ainakin tällä keski-suuressa kaupungissa lähes kaikki baarit ovat iltaisin "hieman hämäriä" tai kuten kauiisti sanotaan osa tietysti tunnelmavalaistuja ja hämyisiä.
Päivät menee töissä ja lomalla reissaan. Töissä kyllä tapaan ihmisiä ja vastakkaisen sukupuolen edustjia minulla on niin kavereina kuin ystävinä. Ja arvatkaa onko miletä ylentävää kuulla, uteluita lähipiiriltä, että miksi en ole löytänyt itselleni "sitä" oikeaa? Tai viimeaikoja myös vihjailuja siitä, että olenkohan homo? Tai miksi runkkaan kotona kirjojen kanssa, joistaa viimeinen viittaa siihen, että vietän hyvin paljon aikaa tehden jatkotutkintoa itsekseni ja, josta osa ei joko ymmärrä tätä harrastustani lainkaan tai sitten tsempaavat ja kertovat, kuinka minulla on sen kanssa niin paljon helpompaa, kuin heillä, kun heillä on tai on ollut samalla, myös perhettä ympärillä, josta täytynyt kantaa vastuu. Akateemisella, kohtuu hyvä palkkaisella miehellä, kuten minulla kun on muka niin helppoa, kun saa törsätä ja käyttää rahansa mihin tykkää. Ja kun ei ole naista vierellä niin kai tässä sukukalleudetkin surkastuu ja minuta tulee, jokupäivä eunukkitohtori. - No, joo en minä ihan toivoton vielä ole. Mutta läheisyyden kaipuu, fyysisesti, mutta myös henkisesti on toisinaan valtava.
Aika jännä juttu olisi tuollaisen opettaminen tavoille, mutta en tiedä olisiko minusta sellaiseen. En haluaisi tuntea olevani mikään seksiopettaja, vaan haluan, että mies osaa viedä ja tietää mitä tekee siinä missä minäkin tiedän mitä teen. Mitään pikkupoikamaista rääpimistä, naaman nuolemista ja liian aikaisin tullutta laukeamista en haluaisi nähdä enää. Olisin varmasti siis tehnyt saman päätöksen kuin ap teki, eli jättänyt miehen harjoittelemaan muiden kanssa.
Mikset voinut mennä sänkyyn, jos oli mukava? Jos siis asia jotenkin miestä painoi, kun on sen sinulle kertonutkin. Ei kai tuollaisesta ihan kevyeen sävyyn puhuta noin "vanhana".
Olin itse aikoinaan rakastunut uskovaiseen poikaan, joka ei suostunut yhdyntään ennen avioliittoa mutta muuten seksiä harrastettiin. Tiedän että hän ei ole vieläkään naimisissa ja on nyt 36-vuotias. Suosittukin naisten keskuudessa.
Joitain vuosia sitten seurustelin miehen kanssa, joka oli neitsyt vielä 32-vuotiaana. Ei olisi päällepäin arvannut. Komea prätkäkundi. Oli vaan niin tajuttoman ujo. Menin sen kanssa sänkyyn ja seksistä tuli aikaa myöten ihan hyvää.
Minä en siis todellakaan ajattele, että se olisi harvinaista olla neitsyt vieä aikuisena. Tai häpeä, vaikka siltä se varmaan nykymaailmassa tuntuu.
Jos sua kiinnostaa kundit, tuu tonne toiseen ketjuun... :P