38-vuotias mies joka on vielä neitsyt
Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan "ressukamman" oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aika harvinainen? Ihmettelen vaan asiaa..
Kommentit (49)
jos hän on aina nuoresta pitäen paljastanut olevansa neitsyt ja naiset pitäneet outona ja eivät siksi anna :D
Jos kerran on uskovainen, niin se selittää. Ei ole tullut kohdalle Sitä Oikeaa, jonka kanssa avioituisi ja sen jälkeen pääsisi harrastamaan aviollisia tekoja.
Ei kai uskovaisuuskaan nykyaikana yksiselitteisesti ole syy säästää itseään avioliittoon. Minä tunnen ja tiedän joitakin uskovaisia (ihan luterilaisia), jotka ovat kyllä harrastaneet esiaviollista seksiä. Eikö itsensä säästäminen avioliittoon ole enemmän tiukempien suuntauksien juttuja.
Suhtautuisin varauksella tyyppiin vakavana miesehdokkaana, mutta veisin ehdottomasti hänen poikuutensa. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:54"]Aika jännä juttu olisi tuollaisen opettaminen tavoille, mutta en tiedä olisiko minusta sellaiseen. En haluaisi tuntea olevani mikään seksiopettaja, vaan haluan, että mies osaa viedä ja tietää mitä tekee siinä missä minäkin tiedän mitä teen. Mitään pikkupoikamaista rääpimistä, naaman nuolemista ja liian aikaisin tullutta laukeamista en haluaisi nähdä enää. Olisin varmasti siis tehnyt saman päätöksen kuin ap teki, eli jättänyt miehen harjoittelemaan muiden kanssa.
[/quote]
Sama homma täällä, 4-kymppisen miehen eka kerta -no thanks.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:54"]Aika jännä juttu olisi tuollaisen opettaminen tavoille, mutta en tiedä olisiko minusta sellaiseen. En haluaisi tuntea olevani mikään seksiopettaja, vaan haluan, että mies osaa viedä ja tietää mitä tekee siinä missä minäkin tiedän mitä teen. Mitään pikkupoikamaista rääpimistä, naaman nuolemista ja liian aikaisin tullutta laukeamista en haluaisi nähdä enää. Olisin varmasti siis tehnyt saman päätöksen kuin ap teki, eli jättänyt miehen harjoittelemaan muiden kanssa.
[/quote]
Sama homma, 4-kymppisen miehen eka kerta - no thanks.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:54"]Aika jännä juttu olisi tuollaisen opettaminen tavoille, mutta en tiedä olisiko minusta sellaiseen. En haluaisi tuntea olevani mikään seksiopettaja, vaan haluan, että mies osaa viedä ja tietää mitä tekee siinä missä minäkin tiedän mitä teen. Mitään pikkupoikamaista rääpimistä, naaman nuolemista ja liian aikaisin tullutta laukeamista en haluaisi nähdä enää. Olisin varmasti siis tehnyt saman päätöksen kuin ap teki, eli jättänyt miehen harjoittelemaan muiden kanssa.
[/quote]
Sama homma, 4-kymppisen miehen eka kerta - no thanks.
[/quote]
Sori tuplana, tulipa viesti viiveellä näkyviin.
Ei ihme että miehet jää kokemattomiksi kun naiset on niin julmia. Heti pitäisi olla joku kaikenoppinut. Kyllä minä voisin neityen kanssa olla. Olisi sitten millainen olisi. On sitä ehkä karmeempaakin koettu.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:51"]
Ei ihme että miehet jää kokemattomiksi kun naiset on niin julmia. Heti pitäisi olla joku kaikenoppinut. Kyllä minä voisin neityen kanssa olla. Olisi sitten millainen olisi. On sitä ehkä karmeempaakin koettu.
[/quote]Että pitäisi sääliseksiä tarjota? Tarjotkaa vaan te epätoivoiset, meidän ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:51"]
[/quote]
Kyllähän se herättää kysymyksiä, että miksei ole harrastanut edes hieman seksiä monen kymmenen aikuisvuoden aikana.
Mistä te muuten tunnistatte ekakertalaisen? Vai pitääkö sinkkumiehen hyppiä kukasta kukkaan ja kehuskella entisillä? Vai pitääkö paiskata naisensa seinää vasten ja suorittaa varmoin ottein pikaisen aktinsa. - tällaisenhan kuvan saa helposti mm. katsomalla James Bondeja, mutta tosi elämässä jos mies tekisi niin, muualla kuin naisen tai miehen fantasioissa, niin raiskaus syyte, tai syyte hyväksikäytöstä saattaisivat olla toisinaan lähempänä. En edes tässä kohtaa halua muistuttaa mistään sukupuolitautien riskien olemassa olosta, tai sitä, että, entä jos minulla miehenä ei oikealla kohtaa "värähtäisi".
Minusta, jokainen uusi kumppani on aina uusi ja kokematon, mitään ei kannata odottaa liian pitkälle valmiiksi, tai ainakin, silloin kannattaa varautua pettymykseen. Tietysti pikaseksi, johon ajaudutaan, liikoja ajattelematta ja ensi tapaamisen yhteydessä voi olla hyvääkin, kahden toisille tuntemattoman välillä. Mutta vasta toiseen paremmin tututuessa, ainakin itse olen kokenut että seksi on nautinnollisempaa. (Tai sitten vain olen ollut niin arka, että en ole rohjennut alkaa esiintymään tarpeeksi vakuuttvasti, niinkuin jo mainittu Bond)
Itse olen melkein samanikäinen mies ja sain seksiä ensimmäisen kerran vasta vähän aikaa sitten. Joo, olin aika avuton mutta kieli teki tehtävänsä. Kiitos hänelle siitä että sain hieman oppia, itsevarmuus lisääntyi kaikesta huolimatta ja saatan vielä päästä suhteeseen ennen hautaa.
Se on kyllä surullista, kuinka miehet tuomitaan niin rankasti ennakkoluulojen vuoksi. Ei auta edes se, että näyttää ja vaikuttaa ok:lta, mutta jo se tieto että on neitsyt romuttaa kaiken, naiset ei uskalla antaa mahdollisuutta. Sitten vielä ihmetellään ja vaaditaan selityksiä sille miksei kokemusta ole tullut. Tutkikaa hieman omaa käyttäytymistänne ja asenteitanne, niin tiedätte kyllä miksei.
Myös kommentit siitä, että aika outoa nykyaikana olla aikuinen neitsyt, ovat aika naiiveja. Nykyään siitä seksistä vaan puhutaan niin paljon ja se on koko ajan esillä ja se äänekäs joukko on tietenkin niitä jotka seksiä saa, ymmärrettävästi ne kokemattomat ei siitä juuri huutele. Syntyy harhaluulo, että kaikki saa jatkuvasti. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö niitä kokemattomia olisi.
Se on vaan niin raakaa miesten kohdalla varsinkin, kun jo parikymppinen neitsyt on jotenkin outo ja epäilyttävä tapaus. Jos sitä kokemusta ei teininä ole kertynyt, siitä tuomitaan heti, ihan kuin se ihminen olisi sen jälkeen pilalla. Juna meni, et ehtinyt. Miehet usein myös kypsyy naisia hitaammin. Siinä missä jo 14 vuotias tyttö voi näyttää naiselta, niin usein parikymppinen mieskin voi olla vielä aika poikamainen. Siinä on silloin aika eriarvoisessa asemassa hankkia sitä kokemusta. Älkää tuomitko liian helposti, vaan koittakaa nähdä se ihminen siellä, sen sijaan että se olisi vain jokin tilastotaulu. Kyse ei ole mistään säälistä, vaan toisen ihmisen arvostuksesta.
Ymmärtäkää sekin, ettei se ole miehelle niin helppoa saada niitä kokemuksia, varsinkin jos sitä ekaa kertaa ei onnistunut saamaan pois alta teininä. Sen huomaa täälläkin keskusteluissa, kuinka naiset valittaa ettei löydä kumppania ja sivulauseessa toteaa, että kun kaikki on vain seksistä kiinnostuneita. Miehillä ei ole tällaisia ongelmia. Valtaosa naisista saisi kyllä seksiä, jos haluaisi, oli kokemusta tai ei, mutta miehillä se ei mene niin. Sille kokemukselle annetaan ihan liian suuri painoarvo. Ei se yksin määritä sitä, voiko joku olla hyvä rakastaja, mutta ilman sitä ei anneta edes mahdollisuutta. Muistuttaa vähän työnhakua, töitä ei saa jos ei ole kokemusta, mutta mistä sitä kokemusta voi saada jos ei oteta töihin?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:13"]
Mistä te muuten tunnistatte ekakertalaisen? Vai pitääkö sinkkumiehen hyppiä kukasta kukkaan ja kehuskella entisillä? Vai pitääkö paiskata naisensa seinää vasten ja suorittaa varmoin ottein pikaisen aktinsa. - tällaisenhan kuvan saa helposti mm. katsomalla James Bondeja, mutta tosi elämässä jos mies tekisi niin, muualla kuin naisen tai miehen fantasioissa, niin raiskaus syyte, tai syyte hyväksikäytöstä saattaisivat olla toisinaan lähempänä. En edes tässä kohtaa halua muistuttaa mistään sukupuolitautien riskien olemassa olosta, tai sitä, että, entä jos minulla miehenä ei oikealla kohtaa "värähtäisi".
Minusta, jokainen uusi kumppani on aina uusi ja kokematon, mitään ei kannata odottaa liian pitkälle valmiiksi, tai ainakin, silloin kannattaa varautua pettymykseen. Tietysti pikaseksi, johon ajaudutaan, liikoja ajattelematta ja ensi tapaamisen yhteydessä voi olla hyvääkin, kahden toisille tuntemattoman välillä. Mutta vasta toiseen paremmin tututuessa, ainakin itse olen kokenut että seksi on nautinnollisempaa. (Tai sitten vain olen ollut niin arka, että en ole rohjennut alkaa esiintymään tarpeeksi vakuuttvasti, niinkuin jo mainittu Bond)
[/quote]
Onko jotain tiettyjä elokuvia, joista kannattaisi ottaa mallia?
33
No, ihmisiä on monenlaisia ja kohtaloita. Harrastanut seksiä toisen kanssa...ei. On varmaan kyllä tutustunut itseensä. Että ei kenties ihan ole kokematon. Tutustu häneen.
Ihminen se on tärkeä ja se seksi tulee siinä ohessa. Ehkä kokee, että on tärkeä olla muutakin yhteyttä kuin seksuaalinen yhteys. Ja , jos sitä ei ole muodustunut, niin on toinenkin osio jäänyt.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:53"]Itse olen melkein samanikäinen mies ja sain seksiä ensimmäisen kerran vasta vähän aikaa sitten. Joo, olin aika avuton mutta kieli teki tehtävänsä. Kiitos hänelle siitä että sain hieman oppia, itsevarmuus lisääntyi kaikesta huolimatta ja saatan vielä päästä suhteeseen ennen hautaa.
[/quote]
Saako kysyä syytä/syitä miksi et ollut aikaisemmin harrastanut seksiä? Oliko suuri helpotus "päästä" poikuudesta? Oliko nainen kokenut?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:06"]Toinen jännä juttu on aina se, että mies on aina kadehdittu ja ylistetty sankari, jota usein arvostetaan yli sukupuolirajojen, mitä enemmän hän on kaatanut naisia ja harrastanut heidän kanssa seksiä. Kun taas nainen, josta tiedetään, tai ainakin oletetaan, että hän on harrastanut seksiä hyvin monen miehen kanssa on kutsumanimeltään usein huora, tai likainenlumppu ja tai muuten jotenkin epäilyttävä ja vastenmielinen olio. Miksi niin? Ja miksi aina oletetaan, että mies kuin mies on aina valmis seksiin tai ei ensi-sijaisesti halua nisesta muuta, kuin seksiä, ellei sitten ole homo. - Miksi näin ?
[/quote]
Kai tuo liittyy vähän siihen, että tavallinen nainen saa seksiä käytännössä aina kun haluaa. Ei ole siis naiselle mikään meriitti kaataa monta miestä. Miehen taas tulee olla naisten silmissä poikkeuksellisen kiinnostava, jotta seksiseuraa löytyy helposti.
Tulee olemaan mielenkiintoinen kokemus tuo eka kerta :) Varsinkin sinulle.