Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö siitä, kun terveydenhoitaja paasaa ruokavaliosta?

Vierailija
17.08.2021 |

Nautitko siitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo koskaan kukaan th paasannut ruokavaliosta, joten eipä ole kokemusta aiheesta.

Vierailija
2/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tuollaista paasausta kokenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi joskus kuunnella jos hoitaja ottaan asian esiin, silloin siihen on yleensä hyvä syy. Ravintoterapeutti olisi monelle suomalaisella todella hyödyllinen jos vain viitsisivät kuunneella. Mutta mielummin maksatetaan ne ylipainoon liittyvät sairaudet muilla veronmaksajilla...

Vierailija
4/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo koskaan kukaan th paasannut ruokavaliosta, joten eipä ole kokemusta aiheesta.

Ei minullekeaan mutta kun katsoo, mitten paljon suomalaistenkin joukossa on ylipainoisia, joiden joukossa yhä useammin nuoria lapsia niin jottain tartti tehdä mutta tavoittaako terkkojen paasaus oikean osoitteen, niin että siitä olisi hyötyä, niin hieman epäilen, mutta mikä siten, niin enpä tiedä.... 

Vierailija
5/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi paasaa ja tee tarvittavat muutokset.

Vierailija
6/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xd

Vierailija
7/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin normaalipainoinen kun lihana Th alkoi selittää miten joskus voi syödä suklaapatukan sijaan vaikka omenan :D jep, itse et tainnut sitä muistaa.

Vierailija
8/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää paasauksesta, mutta enpä ole sitä kovin paljon kuullutkaan. Terkkarit ja muut joutuvat työnsä puolesta huomauttelemaan kaikenlaisesta. Enemmän minua harmittaa se, että vaikka suuhygienistit ensin sanovat, että onpa tosi hyvin hoidetut hampaat, he silti jankuttavat läpi ne samat hampaidenharjausohjeet, jotka minulle on annettu viimeistään alakoulussa neljäkymmentäviisi vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi