Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Labra ja vanhentunut näytepurkki?!

Vierailija
08.09.2014 |

Virtsaputkentulehdusta pukkaa taas, huomenna päivystykseen. Ongelmana julkisten vessojen pelko ja mulla onkin kotona yksi virtsanäytepurkki, mutta siinä on päiväts 07/2014. Pitääkö mun välttämättä siis hakea uusi vai mitä teen..? Vaihtoehtona olisi myös aloittaa Trimopan-kuuri, sain viimeksi 5pv kuurin mutta 10 päivän pillerit, joista olen syönyt pari. Huomenna siis lääkäriaika, miten mahtaa mennä jos aloitan antibiootit nyt omin päin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla se yksi sinikorkkinen iso pissapurkki? Sen kanssa ei haittaa vaikka pvm ummessa.

Älä itse aloita kuuria. Lääkäri katsoo sitten tarpeen.

Vierailija
2/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tulehdus pitäisi saada todella pian hoidettua pois, ensi viikon maanantaina ylppärit enkä voi käydä vessassa pelon vuoksi ja virtsaputkentulehdus ei oikein kuvioon sovi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:20"]Siis onko sulla se yksi sinikorkkinen iso pissapurkki? Sen kanssa ei haittaa vaikka pvm ummessa.

[/quote]

Juu sinikorkkinen. Miksi siinä sitten on päiväys? T. Ap (3 myös)

Vierailija
4/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa tulehdus kyllä lähtee antibiootilla 1-2päivää oireettomaksi. Sun pitäisi ehkä estona syödä karpalokapseleita.... ja muista käydä pissalla ja pesulla seksin jälkeen

Vierailija
5/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:20"]Siis onko sulla se yksi sinikorkkinen iso pissapurkki? Sen kanssa ei haittaa vaikka pvm ummessa.

[/quote]

Juu sinikorkkinen. Miksi siinä sitten on päiväys? T. Ap (3 myös)
[/quote]
Valmistaja takaa sen puhtauden siihen asti mutta kyllä sen voi sen jälkeen vielä käyttää.

Vierailija
6/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:22"]Pissa tulehdus kyllä lähtee antibiootilla 1-2päivää oireettomaksi. Sun pitäisi ehkä estona syödä karpalokapseleita.... ja muista käydä pissalla ja pesulla seksin jälkeen
[/quote]

Kapselit maksaa ihan hirveästi, mutta otin nyt 2 Urisan-tablettia. Niissä vaan on inuliinia mikä saa vatsan mylläämään :( olen käynyt pissalla seksin jälkeen aina mutta ilmeisesti se ei sitten ole riittänyt...

T. Ap

Vierailija
7/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehu, puolukat yms piisaa kyllä ehkäisyn yrittämiseen. Purkissa on päiväys mihin asti se on steriili.

Vierailija
8/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen pissa ja kunnon alapesu. Karpalokapseli on ehkä kallis mutta ei ainakaan vahingoita hampaita kuten esim happamien mehujen juonti. Minulla loppui pissatulehdukset kun rupesin tekemään alapesu ennen ja jälkeen seksin ja käskemään miestäkin pesulle ennen hommia. Hirvea duuni joo mutta paljon parempi kun pissatulehduksia monta kertaa vuodessa

Vierailija
9/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan nyt lievitettyä oireita? Karpalotabletteja otin ja yhden C-vitamiinitabletin. Auttaako aspiriini jotta pystyn nukkumaan? T. Ap

Vierailija
10/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdus EI tartu vessanpöntöstä!!!

Vierailija
11/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei pissata seksin jälkeen??

Vierailija
12/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:44"]Pissatulehdus EI tartu vessanpöntöstä!!!
[/quote]

Kuka niin sanoi?

Vierailija
13/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaargh ihan järkyttävä kipu!!!! Labraan menen vasta klo 10. Miten pärjään sinne asti? Nukuin "päiväunet" klo 20 asti joten en edes voi nukkua tuskan yli :(

t. Ap

Vierailija
14/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lämpimään suihkuun ja juo oikeasti PALJON!

Vierailija
15/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon. Tuntuu ikävältä, mutta auttaa lopulta. Menisin labraan jo aikaisemmin. Voit toki aloittaa sen antibiootin, mutta Se ei pakosti pure sun pöpöön. Ja ota virtsanäyte ennen kuin aloitat antibiootin.

Vierailija
16/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:13"]Juo paljon. Tuntuu ikävältä, mutta auttaa lopulta. Menisin labraan jo aikaisemmin. Voit toki aloittaa sen antibiootin, mutta Se ei pakosti pure sun pöpöön. Ja ota virtsanäyte ennen kuin aloitat antibiootin.
[/quote]

Kauanko näyte säilyy ja voiko sen laittaa jääkaappiin? Mulla on lääkäriaika klo 10.30 muista syistä ja bussi sairaalalla klo 10, ei oikein vaihtoehtoja mennä aiemmin :/ soitan klo 8 päivystykseen jotta saan lähetteen labraan. Eikös tulehduksen voi nähdä aika nopeasti, jotta saisin antibiootit samalla lääkärireissulla? T. Ap

Vierailija
17/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon, mua ainakin helpottaa se, että on jotain mitä pissata. Se kipu ei ole niin paha sitten. Samoin, jos tulehdukset selvästi yhteydessä yhdyntään, niin seksin jälkeen myös juo joku litra, niin että varmasti pissattaa ja että pissa poistuu paineella huuhdellen röörit. Mikään pieni lirupissa ei riitä.

Se, kuinka nopeasti labravastauksen saa, riippuu siitä, katsovatko näytteen siellä, vai lähettävätkö keskuslabraan tutkittavaksi. Lääkäri tod.näk voi aloittaa kuurin ilman labravastaustakin, jos oireet on selvät. Näyte on hyvä olla, jos ab-kuuri ei tehoakaan, niin on sit se tieti myöhemmin että minkä tyyppinen bakteeri se on.

Vierailija
18/18 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:32"]Juo paljon, mua ainakin helpottaa se, että on jotain mitä pissata. Se kipu ei ole niin paha sitten. Samoin, jos tulehdukset selvästi yhteydessä yhdyntään, niin seksin jälkeen myös juo joku litra, niin että varmasti pissattaa ja että pissa poistuu paineella huuhdellen röörit. Mikään pieni lirupissa ei riitä.

Se, kuinka nopeasti labravastauksen saa, riippuu siitä, katsovatko näytteen siellä, vai lähettävätkö keskuslabraan tutkittavaksi. Lääkäri tod.näk voi aloittaa kuurin ilman labravastaustakin, jos oireet on selvät. Näyte on hyvä olla, jos ab-kuuri ei tehoakaan, niin on sit se tieti myöhemmin että minkä tyyppinen bakteeri se on.
[/quote]

Kiitos! Pitää alkaa juomaan runsaasti seksin jälkeen, yleensä olen käynyt vaan semmoisella pienellä lirupissalla ennen nukkumaanmenoa. Johtuuko tulehdus ennemminkin miehen bakteereista vai omistani? T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi