Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten ottamaan hiuspidennykset

Vierailija
17.08.2021 |

Näyttää siltä kuin olisi joku narumoppi päässä. Kunnon reuhka, josta maksoin yli 400 euroa. Siitä huolimatta, että hius on korkealaatuista aitoa hiusta, se harottaa yhteenklimppiintyneinä suikaleina oikean tukan seasta. Ihan hirveä. Miksi, OI MIKSI, menin tekemään näin :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sen hiuksen hoito? Harjausta paljon myös sieltä tyvestä, pesemistä oikeilla aineilla. Ja tietenkin sinun pitää laittaa se hius. Et varmaan omankaan tukan anna vain kuivua niille sijoilleen?

Vierailija
2/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Clip on -pidennyksiä. Ja siis ei mitään Rapunzelin nirunarua, vaan ihan kunnon n. 300g settiä esim. Foxy Locksilta. Itse olen käyttänyt noita klipsipidennyksiä kohta 10 vuotta ja ovat aivan loistavat. Yksi setti kestää mulla päivittäisessä käytössä about vuoden. Siinä on niin paljon karvaa että yhden setin voi jakaa kahdeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, itselläni oli muinoin ihan Kiinasta tilatut teippipidennykset ja eikä mitään ongelmaa niiden kanssa.

Olisi varmaan kannattanut perehtyä tuohon pidennysten hoitoon etukäteen.

Vierailija
4/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaiset pitää edes ottaa? En ymmärrä.

Vierailija
5/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan hiuksia ohjeen mukaan, mutta en tiennyt että nämä pitäisi suoristaa raudalla joka päivä tai sitten kihartaa, ettei oman ja pidennyksen ero näy.

Ap

Vierailija
6/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pidennyksistä saa juuri saman väriset kuin oma hius? Eli kampaaja laittaa ne ja sitten värjää koko pään? Miten juurikasvu hoidetaan? Tai miten ne clipsijutut tehdään, värjätään kotona samanlaisiksi?

Vierailija
7/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te normaalisti laita hiuksia joka päivä? Todella harvalle sopii pese ja pidä-kampaus. Siksi liikenteessä näkeekin aika paljon kaikenlaisia hiirenhäntiä...

Vierailija
8/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinetit, magot, teipit? Kai ammattilainen laittoi eikä kukaan koti parturi mitkä mainostaa palveluitaan fb ryhmissä? Ammattilainen osaa valita asiakkaan hiukseen oikean määrän hiusta jne.

Vierailija
9/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te normaalisti laita hiuksia joka päivä? Todella harvalle sopii pese ja pidä-kampaus. Siksi liikenteessä näkeekin aika paljon kaikenlaisia hiirenhäntiä...

Miten niitä pitäisi laittaa?

Vierailija
10/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä hiustenpidennykset oikein kiinnitetään päähän niin, ettei se kiinnitys näy?

Vierailija
11/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä pitäisi laittaa?

No jos et itse tiedä niin tuskin maksaa vaivaa selittäkään. 

Vierailija
12/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pidennyksistä saa juuri saman väriset kuin oma hius? Eli kampaaja laittaa ne ja sitten värjää koko pään? Miten juurikasvu hoidetaan? Tai miten ne clipsijutut tehdään, värjätään kotona samanlaisiksi?

Klipsijuttuja saa eri väreissä, ihan niinkuin muitakin pidennyksiä. Niissä on kohtalaisen paljon värejä ja jos omaa väriä ei löydy, ne pystyy värjäämään oman värisiksi.

Vierailija
13/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen laittoi teippipidennykset. Mulla on olkapäille ulottuva paksu ja luonnonkihara, karhea tukka. Päässä on nyt 30 cm hiusta 2 pakettia.

Ap

Vierailija
14/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilainen laittoi teippipidennykset. Mulla on olkapäille ulottuva paksu ja luonnonkihara, karhea tukka. Päässä on nyt 30 cm hiusta 2 pakettia.

Ap

No en minäkään teipeistä tykkää, ihan karmeat laitokset ja huoltaa pitää usein, 1-2kk välein. Itse käytän Magoja ja sinettejä 2-3 osaan jaettuna ja ovat kyllä ohuessa hiuksessa täysin huomaamattomat 3-4kk eikä ne todellakaan ole minään klimppeinä tms. Teipeissä oli vähän tuota ongelmaa. Kaksi kertaa on ollut teipit enkä enää koskaan laita niitä.

Vierailija
15/16 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en minäkään teipeistä tykkää, ihan karmeat laitokset ja huoltaa pitää usein, 1-2kk välein. Itse käytän Magoja ja sinettejä 2-3 osaan jaettuna ja ovat kyllä ohuessa hiuksessa täysin huomaamattomat 3-4kk eikä ne todellakaan ole minään klimppeinä tms. Teipeissä oli vähän tuota ongelmaa. Kaksi kertaa on ollut teipit enkä enää koskaan laita niitä.

Lisään vielä. Ja moni yllättynyt että minulla pidennykset, sulautuvat täysin omaan hiukseen ja ovat huomaamattomat. Mikä on tosi tärkeää kun itsellä tosi ohut tukka.

Vierailija
16/16 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa magoihin vaikkakin ne olisivat hellimmät ja huomaamattomimmat. Teipit tulee siksi edullisiksi että mikäli hius on hyvälaatuista niin sitä voi käyttää vaikka yli vuoden ja maksaa sitten vain teipeistä ja hiusten kiinnityksestä muuten.

Minulla on kyllä tavallaan viha/ rakkaussuhde teippipidennyksiin. Kun ei ole rahaa mennä kampaajalle niin saatan kiinnittää pidennykset itselleni joskus ikävin seurauksin.

Ja sitten taas kun tukka on laitettu just oikein kampaajalla niin vain hymyilen ja saan hiuksistani hyvää energiaa muuhunkin elämään! Minulle sopii kuin nenä päähän juuri tietynvärinen ja tietynpituinen tukka.