Exä teki vikat temput!
Huomasin että ex teki uuden naisen kanssa kaikki täysin päinvastoin:
suhteen aikana olin vihainen koska mies oli liikaa tietokoneella ja vietti aikaa kaikenlaisilla deittisivuilla. Minä sen sijaan poistin kaikki omat profiiliini heti alussa ettei mies olisi ollut liian mustasukkainen, vaikka hän oli silti mustasukkainen senkin jälkeen täysin aiheetta. No mies meni möläyttämään myös sellaista kesken kaiken että hän saa tehdä mitä huvittaa koska ei olla naimisissa (joo ja ei koskaan menty tuolla asenteella!) Mies oli myös kauhean vihainen ja mustasukkainen siitä jos kyselin kuulumisia hänen veljeltään, ilman mitään sen kummempaa tulkitsi asian ilmeisesti heti iskuyritykseksi. Kun suhde alkoi hiipumaan päin, miehen sanojen ja deittiprofiilien pidon takia niin silloinkin vielä exä yritti kieltää minulta uusien miesten tapailun, vaikka hän itse sanoi tuota että Hän saa tehdä mitä huvittaa kun ei oltu naimisissa jne. No nyt sitten vuosien jälkeen huomasin että exä seurustelee uuden naisen kanssa jolla on saman tyylinen hiustyyli kuin minulla ja nainen oli ensin exän veljen kaveri ja vasta nyt naisesta on tullut exän tyttöystävä. Luulin että naisella olisi ollut jokin suhde exän veljeen kun exä oli kovasti kehuja ja tykkäämisiä laittanut sen naisen kuviin, kun taas exä ei yhtään. Exä käyttäytyi tuohon malliin minunkin kanssani ettei koskaan kehunut mitenkään eikä pistänyt tykkäyksiä kuviini, niin ehkäpä tuo uusi nainenkin on vain joku satunnainen panokaveri hänelle. Exällä on yksi sivusto johon hän kerää yhä pelimiesivinkkejä, vaikka on "suhteessa".
Niin ja exä tosiaan otti kaikki vuosikausia pitämänsä treffiprofiilit sun muut pois netistä ilmeisesti heti tuon naisen käskystä, kun taas kaikkien muiden exien pyyntöihin ei suostunut vaan piti profiilejaan aina ja pelasi. En sitten tiedä mikä erikoisuus tuossa naisessa on että miksi exä kunnioittaa tuota naisia ja muita ei, että oliko nainen "neitsyt" vai mitälie kerta kohtelu hänelle oli varsin erilaista, no eipä tyttö tiedä miten petetyksi vielä voi joutua tuon miehen kanssa. Harmi hänelle kun ihan sympaattiselta tytöltä vaikuttaa mutta se joka leikkii tulella.. Eipä tässä kai muuta pointtia ollut kuin se että se maailman paskinkin mies voi olla "oikein ihana" jollekin toiselle naiselle, ainakin hetken aikaa, ehkäpä exä on valikoiva narsisti?
Kommentit (27)
Edelleen mielestäni ap kuulostaa vain katkeralta muiden asioihin sekaantujalta. Uskotko todella että jos kerrot uudelle tyttöystävälle näitä teorioitasi, että hänelle ne menee täydestä? Jos exäsi on oikea pelimies, on hän jo mustamaalannut sinut uudelle tyttöystävälleen.
Unohda se ja etsi onnesi muualta!!!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:38"]
Edelleen mielestäni ap kuulostaa vain katkeralta muiden asioihin sekaantujalta. Uskotko todella että jos kerrot uudelle tyttöystävälle näitä teorioitasi, että hänelle ne menee täydestä? Jos exäsi on oikea pelimies, on hän jo mustamaalannut sinut uudelle tyttöystävälleen.
Unohda se ja etsi onnesi muualta!!!
[/quote]
Minua tämä mies ei enää kiinnosta missään suhdemielessä eikä muutenkaan, mutta tuossa kohtaa olet kyllä oikeassa että exä on jo mustamaalannut minua kaikille ystävilleen ja koko suvulleen. Exälle olen "huora" vaikka hän minua petti. Tiedän tämän koska pari kuukautta sitten exä lähetti minua iskemään yhden kaverinsa, mutta käänsin hänelle selkäni, ei kiinnosta pelimiehen pelimieskaverit. Ärsyttävän tästä tapauksesta tekee se että exäni pyrkii yhä tuolla tavalla "kuulumaan" minun elämääni (itse haluaisin kaikkein eniten ettei hän kuulisi minusta mitään kuulumisia jne.) ja ärsyttää se että mies pettää jo nyt uutta naistaan.
Mutta minkäs tälle voi, kokekoon tyttö kantapään kautta, en voi mustamaalattuna auttaa tai kertoa totuutta kun ei kumminkaan uskottaisi joten antaa olla.
Miksi pistät tytön kärsimään, jos hän ei ole syyllinen sun ja eksän välirikkoon? Naisten täytyy olla solidaarisia toisilleen. Äijän pelit pitää pikaisesti katkaista, ettei sinisilmäinen nuori nainen riko sisintään kuten monelle muulle on käynyt. Tiedän tämän ihan kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:55"]+ Vielä yksi paljastus exästäni, hän kertoi aikoinaan minulle ettei "koskaan" julkaise fbssään kuvia naisystävistään. Tämähän ei pitänyt edes paikkaansa sillä exällä oli kyllä kuvia "kaverinaisistaan" (eli niistä satunnaisista panokavereista). Mutta tyttöystävistä ei ollut koskaan kuvia, koska mies ei ilmeisesti halua että hänen toiset pelimieskaverinsa näkevät minkä näköisiä naisia hänellä milloinkin on. Kunt aas exän veli on paljon avoimempi ja julkaisee kaikkien nähtäviksi myös tyttöystäviensä kuvat, mielestäni tämä on reilumpi meininkin vaikka jokainen tyylillään. Niin voi olla kyllä tuolle uudelle ja ilmeisesti kokemattomalle naiselle ikävä yllätys kun mies ei julkaise hänen kuviaan profiilissaan ja harrastaa yhden illan juttuja. Mutta koska minua, ap:ta, on täällä haukuttu "katkeraksi exäksi" niin en sitten vaivaudu kertomaan mitään miehestä tälle uudelle naiselle, vaikka tuo pettäminen on siis nykypäivää eikä menneisyyttä.
[/quote] Mikä ihmeen pakkomielle sulla on "exästä" ja "exän veljestä"? Kummankaan tekemiset ei pitäisi sinua liikuttaa.
Testi ap:lle. Tarkista kaikki postaamasi viestit ja laske kuinka monta kuinka monta kertaa sana exä esiintyy yhteensä. Siitä saat suoraan kertoimen X, joka paljastaa kuinka epätoivoisesti vielä roikut kynsin ja hampain siinä kaverissa.
Mistä sä ap tiedät ettei niillä ole avoin suhde? Anna olla vaan, jatka elämääsi. Tai no, ehkä tekis hyvää syventyä pohtimaan, että miks tää asia on sulle näin tärkeä.
Jos ap. tunnet eksän nyksän, niin voit laittaa tälle linkin pelimies-sivustolle. Saisi sitten liero selitellä itsensä kuiville.
Olen vilpittömästi sun puolella, tälläsiä kaksinaamaisia pösilöitä on ihan liikaa. Todennäköisesti tyttö uskoo silmät loistaen kaikki äijän höpinät.