Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva rikkoi kaverin puhelimen!!

Vierailija
08.09.2014 |

Kaveri oli sitten jättänyt puhelimensa meidän lattialle ja vauva sitä hakkas muutaman kerran tuoliin ja näyttö säpäleinä.
kaverin mielestä mun tarvis maksaa puhelin, mutta itse jätti puhelimen lattialle!
ei todellakaan ole varaa ostaa sellasta puhelinta äitiyspäivärahoilla. Kaveri on hyväpalkkaisessa työssä. Miten hitossa tän nyt.hoitais? Auttakaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:31"]

Jos tulette maininneeksi, että puhelin oli lattialla, niin ette tule saamaan senttiäkään korvausta vaikka lapsi sen luurin rikkoi.

[/quote]

Kyllä mulla ainakin puhelin aina lattialla kun sitä lataan. Kaikki pistokkeet lattialla + lyhyet laturit = mitä vittu muutakaan. Että kyllä vakuutus sais luvan sen maksaa...

Vierailija
22/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vauva ja taapero ja aina sanon kaikille jotka tulee kylään, että älkää jättäkö puhelimia minnekään mistä lapset ne saa käsiinsä ja laukut myös piiloon vaikka eteisen naulakkoon. SILTI ne laukut on aina lattialla, sohvalla tai tuolilla joista lapset ne yltää ja puhelimet olohuoneen pöydällä. Ihan oma vikansa jos lapseni ne sitten saa käsiinsä ja hajottaa jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on naurettava. Lapsiperheessä kalliita ja särkyviä asioita ei jätetä lasten ulottuville. Piste. Voin kanssa kertoa että esim päiväkodissa kun olin töissä, työnantaja painotti sitä uusille työntekijöille että vakuutus euikä työnantaja maksa, jos jättää kalliit tavarat lasten ulottuville. Jos tyyliin silmälasit menee rikki, silloinkin työntekijä maksaa omavastuun itse jos haluaa vakuutuksesta.

Vierailija
24/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos menen koiraperheeseen makkaran kanssa ja jätän makkaran lattialle ja koirat syö sen niin omistaja on velvollinen korvaamaan? Nyt järki käteen hei! Lapsi ymmärtää asiasta yhtä paljon kun toi esimerkin koira. Ei meilläkään vieraat jätä tavaroitaan pitkin poikin ja lapsen ulottuville. Kaverin oma vika, en korvais senttiäkään.

Vierailija
25/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin oma moka todellakin. Kyllähän se tiesi että siellä asustaa vauva, miksi jätti sen lattialle? Eri asia jos olisi ollut normaalissa paikassa, vaikka pöydällä, ja joku vauva tai taapero olisi sen sieltä saanut ja rikkonut. Mutta lattia kUn oli kyseessä niin ehdottomasti hyväpalkkainen kaveri ostaa ihan itse sen hienon puhelimen -,- t: 500euroa kk ja 30euroa maksanut puhelin käytössä jo vuosia :D

Vierailija
26/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten: Varmaan riittää, että puhelimesta vaihtaa näytön. Tuskin koko puhelin hajoaa parista iskusta.

Vierailija
27/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puhelin on niin paska, että vauva saa siitä näytön hajalle?!

Vierailija
28/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu

Vierailija
29/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vakuutusyhtiöstä. Jos korvaa, niin oli teidän vastuulla. Jos ei, niin oma moka.

Vierailija
30/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä loput!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi