Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sitoutumiskammo

Vierailija
08.09.2014 |

Kuinka siitä pääsee yli? Kuinka mä saan mun kumppanin pääsemään kammosta yli? Kuinka mä vielä jaksan itse uskoa että tää kaikki taisto on kaiken vaivan arvoista? On meinaan usko pikkasen koetuksella. Monta kertaa seurusteltu mutta aina erottu kun aidosti pitänyt tehdä niitä oikeita ja isoja ratkaisuja. Oltu muutama kk-vuosi enimmillään erossa, ja taas palattu yhteen. Oltu parhaillaan yli vuosi yhdessä pariinkin kertaan, ja lukemattomia lyhyempiä jaksoja. Kun kaikki olisi yhdessä hyvin, parempaa kun meidän suhde ei kuulemma ole, ja plaaaplaaaplaaa. Mutta silti ajatus siitä että "elämä on sit tässä" saa miehen sekoamaan. Itse taas olen sitä mieltä että siitähän se elämä vasta alkaisi. Ja toisaan tässä ei olla enää teinejä, reippaasti päälle 30v..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
2/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit missata pointin. En halua jättää, haluan olla yhdessä. Miehessä on kovasti kaikkea hyvää. Ainoa huono asia on em. ongelma. Ja tuntuu tuo itsekin asiasta kärsivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ihan samassa tilanteessa 7 VUOTTA!! Jossain vaiheessa oli vaan pakko luovuttaa, mun itsetunto ja -arvostus rupes olemaan niin pohjassa että oli pakko repiä itsensä irti suhteesta. Rakastin miestä aivan valtavasti, mutta aina oli joku syy miksei voitu muuttaa yhteen, mennä kihloihin jne.jne.

Kyllähän näin jälkeenpäin tajuan että se ei vaan rakastanut mua (toki joka päivä hoki että rakastaa enemmän kuin ketäänkoskaanmilloinkaan), kunhan odotti parempaa saapuvaksi ja minä täytin sen tyhjiön sillä aikaa kun se oikea löytyy.

Mutta jos et halua jättää niin sitten sun on vaan elettävä sen asian kanssa.

Vierailija
4/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:17"]

Taisit missata pointin. En halua jättää, haluan olla yhdessä. Miehessä on kovasti kaikkea hyvää. Ainoa huono asia on em. ongelma. Ja tuntuu tuo itsekin asiasta kärsivän.

[/quote]

Kukahan tässä missasi ja mitä? Jos hommasta ei tule lasta ei paskaa niin ei se siitä muuksi muutu.

Vierailija
5/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkytä anoppi. Vai onko miesystävä niin sitoutumiskammoinen, että ei ole vielä käyttänyt näytillä :D

Sori, nää on vaan niin nähty...

Vierailija
6/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitoutumiskammo oikea ongelma vai onko aina niin, että sitoutumiskammoisetkin sitoutuvat kun vaan rakastuvat?

Vierailija
7/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko "mies" vielä lapsuudenkodissaan?

Vierailija
8/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on asunut 20v ihan omillaan. Kovin itsenäinen ollut aina. Toi sama 7v meilläkin tulee kohta täyteen. Lienee joku maaginen raja..? Toisaalta mies on ollut pitkillä ulkomaankomennuksilla jne välissä moneen otteeseen. Mutta aina palannut mun luo. En tiedä miksi. AP

Vierailija
9/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli ja on sitoutumiskammo, oli tosin myös pelimies. Sitoutumiskammo näkyi niin ettei osaa eikä opi nukkumaan tai olemaan kenenkään yhden naisen seurassa pitkiä aikoja. Tykkää panoilloista ja pystyy maksimissaan muutaman päivän viettämään saman naisen kanssa, sen jälkeen ei enää pysty. Ei siitä pääse eroon, ei ainakaan jos ei hakeudu terapiaan

Vierailija
12/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina eroatte, mikä syy? Minusta tuo ei ole sitoutumiskammoa.

Vierailija
13/13 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat, asumaan yhteen, naimisiin vai lapsen?