Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUOTOILEVAT ALUSASUT - kokemuksia?

Vierailija
17.08.2021 |

Onko kokemuksia vatsaa litistävistä alushousuista ja bodeista tai alushameista?
Nouseeko rullalle esim. tanssiessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti varmaan ainoa, joka pysyy päällä

Vierailija
2/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkä malliselle ihmiselle ne tehdään, mutta ei ainakaan minun malliselle. Aina esim. rullautuvat vyötäröltä, en käsitä, miten niitä pidetään päällä...Ehkä joku body-mallinen olisi paras...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kokeillut sellaisia lahkeellisia housuja, vähän kuin pyöräilysortseja. Jos lahkeet ovat lyhyet, ne rullautuvat haaroihin (erittäin epämiellyttävää) ja jos ne ovat pitkät niin alareunassa on sellainen puristusosa, joka tekee todella kamalan näköisen tursuvan läskimakkaran siihen kohtaan, yleensä polven seuduille. Ajatus siitä et se makkara näkyisi vaikka mekon alta kun nostaa jalan toisen päälle on niin hirveä...

Vyötärö on kuvissa usein korkealla, kylkiluiden päällä, mutta oikeasti se makkaroituu myös alemmas.

Kaiken tämän lisäksi pöksyt tuntuvat epämiellyttäviltä ja olo on kuin makkarankuoreen survotulla. Hyvin epämiellyttävä fiilis. Joka kerta kun yritin pitää noita, revin ne jalasta samantien, koska tuli niin ahdistunut olo.

Alusmekoissa puolestaan helma nousee ylös, oli sitten mekko tai puolihame. Helma on yleensä liian lyhyt ja kangas jotain polyesteria tai puristavaa keinokuitua, joten päälle puettava vaatekin sähköistyy ja takertuu.

Vierailija
4/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainoa joka toimisi olisi sellainen kokovartalopuku, pitkät lahkeet nilkkoihin asti ja yläosa samassa.

Vierailija
5/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat keinokuitua eli muovia ja miten sellainen päällä ollaan, ettei hikoile ihan järjettömästi?

Ja sitten se, että harvalla on se ongelma vain vatsa ja muualla kaikki hyvin. Jos alhaalta puristaa mahan litteäksi, ympäriltä pullahtaa kahta kauheammin esille. Ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi