38-vuotias mies joka on vielä neitsyt
Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan ressukan oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aoka harvinainen?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:29"]
Nyt on kyllä maailman kirjat sekaisin, tutustuin 38-vuotiaaseen mieheen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Pidän tätä kyllä nykymaailmassa todella outona. Vaikutti ihan "normaalilta", ulkonäöllisesti mukiinmenevä, hyvä työpaikka, sosiaalisilta taidoiltaan hyvä ja ulospäinsuuntautunut. Kertoi kyllä, että usko on hänelle tärkeä asia omassa elämässään. En itseasiassa tiedä, onko hänen uskonsa edes se syy siihen ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Ehkä hän oli vähän sellainen "vanhanpojan" ja hiukan ressukan oloinen, ei ollenkaan mikään naistenmiehen tyylinen. Tämän ikäinen seksiä harrastamaton mies on ilmeisesti aoka harvinainen?
[/quote]
onkai noita. nykyään ihan yliarvostettua. oon 15v ollu parisuhteessa ja kyllähän se kiva rentoutumismuoto on. tosin kun sen aloittaa paha pysyy erosssa. mutta ei mitenkään vaikeeta nyt ollut kun ei ollut asiaan tutustunut eikä mieltä ruokkinut asioilla. eli ilmanki pärjää riippuu mis piireis ja kuvois liikkuu ja onko muita hommia
Juuri tuollainen mies saattaa olla aika harvinainen, ja jos hänen uskoonsa kuuluu että ei halua harrastaa esiaviollista seksiä, niin se voi hyvinkin olla se syy miksi hän on neitsyt. Tai sitten muiden suhtautuminen siihen.
Mutta jos tarkastellaan kaikkia 38-vuotiaita ja vanhempia, niin en usko että se on hirveän harvinaista, ei ainakaan niin harvinaista että olisi "maailmankirjat sekaisin". Eikä tuo niin yllättävältä tai oudolta kuulosta tuonkaan miehen tapauksessa minun mielestäni.
Mietippä miten monenlaisia ihmisiä tähän maailmaan mahtuu. Ja mietippä sitä syiden määrää miksi joku joko ei tahdo harrastaa seksiä, tai ei saa seksiä vaikka haluaisikin. Mikä voi johtua edelleen taas itsestä, ja/tai muista. Niitä syitä nimittäin riittää. Osaa sellaisista ihmisistä ei ehkä vain helposti tapaa juuri noiden syiden takia, mutta he ovat olemassa kuitenkin.
Itsekkin olen matkalla tuohon 38 vuotta kestävään neitsyyteen, vaikka siihen vielä onneksi onkin monia vuosia :) Syyt löytyvät omalta kohdaltani itsestäni ja muista, vaikka se ei kenenkään vika olekkaan. Olen kuullut monista kaikenikäisistä neitsyistä ja tarinat ovat hyvin uskottavia.