Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Classy girls wear pearls?

Vierailija
08.09.2014 |

Onko näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah ainakin on sitä mieltä :)

Vierailija
2/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää sentyylisiä vaatteita, joiden kanssa helmet sopivat. Kyllä muutkin korut ovat tyylikkäitä, kun niitä käyttää oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamonds are a girl’s best friend.

Vierailija
4/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta helmet voivat olla superklassisuudessaan todella punk. Itse pidän joskus helmikorvista (1) ja mulla on myös joitain rannekoruja joissa on myös helmiä. Tyylini ei tosin ole varsinaisesti punk, mutta kaukana klassisesta kuitenkin.

Vierailija
5/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikorvikset ja kaulakorut on ehdoton nounou, mummofiilis, vaikka miten ois kaunis nainen.

Vierailija
6/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä käyttäessä pitäisi kokonaisuuden olla arvokkaan näköinen - ja suurinosa tähän ei pysty. Siksi helmet mielletään vahvasti mummotyyliin, mutta jos nuorekas saa helmet näyttämään hyvältä, on kyseessä ihailun arvoinen suoritus.

Vierailija
7/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:57"]Minusta helmet voivat olla superklassisuudessaan todella punk. Itse pidän joskus helmikorvista (1) ja mulla on myös joitain rannekoruja joissa on myös helmiä. Tyylini ei tosin ole varsinaisesti punk, mutta kaukana klassisesta kuitenkin.
[/quote] Kiinnostaisi kyllä tietää miksi niin monelta negatiivinen tuomio mutta ei yhtään kommenttia? Minä pidän helmistä silti vaikka se teistä epäsovinnaista olisikin :)

Vierailija
8/8 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän helmistä, mutta en klassisista pyöreistä valkoisista. Liian tylsiä ja jäykkiä, ja vaikea yhdistää arkipukeutumiseen. Epäsäännöllisen muotoiset tai värikkäät helmet sen sijaan... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme