Madonnalla harvinaisen onnistuneet kauneusleikkaukset?
Yleensä nämä itseään leikelleet ikäihmiset näyttää ihan hirviöiltä, mutta ainakin instan perusteella Madonna on ihan siedettävän näköinen.
Kommentit (17)
En tiedä kuuluuko 63-vuotiaan näyttää ihan tuollaiselta
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuuluuko 63-vuotiaan näyttää ihan tuollaiselta
Mietin ihan samaa. Luonnottoman näköinen 63v!
Haluaisin todellakin nähdä jonkun puolueettoman kuvaajan videoimaa tuoretta materiaalia Maddun naamasta. Insta-kuvia on uskomattoman helppo manipuloida vaikka kuinka pitkälle.
Kaikki Kardashianit alkaa näyttämään yhdeltä ja samalta ihmiseltä, kuten nyt myös Madonna
Onhan sillä rahaa millä mällätä. En tuomitse, kukin tyylillään. Olisi varmasti voinut antaa itsensä vanheta arvokkaasti mutta ajatteli, että paskat liian tylsää jatkan loppuun asti tätä omaa provosoivaa linjaani.
Luonnottomalta näyttää ikäisekseen mutta kyllä mä panisin.
Katso Christie Brinkley. Ex-malli, ikä 67v. Ok, hän elehtii hieman teennäisesti, mutta kauneusleikkaukset hänellä ovat onnistuneita
Linkki? Viimeksi kun oon nähnyt niin ihan friikiltä näytti:(
Olis tosiaan kiva nähdä edes hieman vähemmän käsitellyt kuvat. Jos jollain keinoin oikeasti saa ihon lähellekään noin hyvän näköiseksi vielä +60, olisin valmis kokeilemaan. Vaatis ehkä vähän enemmän saldoa tilille, kuin nyt on 😅
tätä kuvaa en ymmärrä...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a28c506d-fe90-4831-bb44-84d800…;
Ei näytä enää itseltään, kuin eri ihminen.
Luonnottoman kireät kasvot, silmätkin ihan vinossa. Posket kuin tyynyt täyteaineista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä rahaa millä mällätä. En tuomitse, kukin tyylillään. Olisi varmasti voinut antaa itsensä vanheta arvokkaasti mutta ajatteli, että paskat liian tylsää jatkan loppuun asti tätä omaa provosoivaa linjaani.
Musta se on päinvastoin luovuttanut. Turvautunut kauheusleikkauksiin, jotka ovat kaiken lisäksi epäonnistuneet.
Mun mielestä se alkaa vaan näyttämään siltä ihmis-Keniltä tai joltain Dolly Partonilta. IG kuvissa on niin voimakkaat filtterit että eivät kerro myöskään totuutta.
Vierailija kirjoitti:
tätä kuvaa en ymmärrä...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a28c506d-fe90-4831-bb44-84d800…;
Tarkoitus oli linkittää vain yksi, tuo kolmanneksi alin... Tuoreimmassa on kyllä photoshopattu 200%.
No kyllä Madonnakin näyttää friikiltä leikkausten takia.