Elämäsi pisin parisuhde. Kuinka nopeasti olitte sängyssä ekasta tapaamisesta?
Kommentit (54)
Baari-iltana kännissä joitain tunteja tapaamisestamme. Nyt on oltu yhdessä 25 vuotta ja kohta 20 niistä naimisissakin.
Muutama tunti, nyt 34 vuotta yhdessä. Peitto heiluu n. 2 kertaa viikossa.
26. vuodi menossa.
1,5v työkavereina ja sitten päädyttiin yhteen. Seurustelumme alkoi siitä, ainoa kenen kanssa olen mennyt 1. treffeillä sänkyyn
Pari viikkoa tapaamisesta tyttö kävi kimppuun kuin sika limppuun,
31 vuotta sitten.
Yhä yhdessä.
Pisimmässä, ensimmäisessä teinisuhteessa... 3pv. Suhde kesti 15 vuotta.
Nykyisen kanssa n. 15 minuuttia ensitapaamisesta :) Oltiin toki chattailty pari viikkoa... ensitapaamisen viikkonloppu oli yhtäsoittoista naimista, lukematon määrä orgasmeja kummallekin ja enemmän asentoja kuin kamasutrasta löytyy.
Samana yönä. Tavattiin puoliltaöin baarissa, kolmen aikaan lähdettiin miehen luo ja harrastettiin seksiä. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä.
Sovittiin tapaaminen ja kun kävelin paikalle nainen oli jo odottelemassa. Siinä kun lähestyin ja aloin ojentamaan kättä tervehdystä varten, huomasin kuinka kaunis ja ihana hän on. Päätin samalla hetkellä vetää käden pois ja aukaisin sepaluksen ja huomasin kuinka nainen nosti mekkoa ja pyllisti. Työnnyin sisään ja sanoin terve, nönnönnöö Virtanen ja nainen vastasi tervehdykseen. Eli heti ensi tapaamisen aluksi yhdyimme ensimmäisen kerran.
Yhdenillansuhteesta alkoi, eli muutama tunti.
Nyt 21,5v yhdessä ja jatkuu.
0 tuntia. Tapasimme netissä ja sovimme seksitreffit hotelliin. Heti oli selvää, että nyt kaikki osuu yhteen täydellisesti. Olemme olleet yhdessä siitä lähtien (12 vuotta).
No, etäsuhteessa kesti olisko ollut vuoden tai yli. Toisessa etäsuhteessa jossa nähtiin useammin, muutaman kuukautta. Vai oliko puoli vuotta. Kesto alle 10 vuotta.
Parin viikon päästä. Vietin toki jo ensitapaamisella yön miehen luona, mä nukuin sängyssä ja mies sohvalla. Mä ajattelin, että no miestä ei kiinnosta. Tapasimme siis baarissa ja menimme jatkoille miehen luo. Näimme seuraavan kerran parin viikon päästä baarissa taas ja menin taas jatkoille. Enää ei nukuttu erillään. :D Mies kertoi myöhemmin, että hänellä on periaatteena ettei seksiä heti ensitapaamisella. Olemme olleet yhdessä melkein 10 vuotta ja olemme naimisissa. Seksiä on kyllä riittänyt ensitapaamisen jälkeen. :D
Muutaman tunnin päästä ensitapaamisesta baarissa. Mies ei edes ollut ensin halukas, ei ollu etsimässä seuraa mutta innostui sitten viemään mut kotiinsa kun olin niin kiimanen, ajatteli että pannaan nyt sitte kun tyttö noin kovasti haluaa. Onneks vei, olin heti pari yötä putkeen miehellä ja naitiin hulluna mutta myös keskusteltiin tosi syvällisiä välissä ja kaikki se teki mieheen lähtemättömän vaikutuksen. Mies vei mut kotiin, ja luulin etten enää koskaan näe häntä (oli "tasokkaampi" kuin minä) mutta otti sitten heti seuraavana päivänä yhteyttä! Ja ollaan oltu yhdessä nyt 19 vuotta.
N38
Reilun kuukauden päästä.