Elämäsi pisin parisuhde. Kuinka nopeasti olitte sängyssä ekasta tapaamisesta?
Kommentit (54)
23 vuoden suhde, eka kerta 2 viikkoa tapaamisesta
Kohta 20 vuotta ja ekoilla tokilla treffeillä. Vieläkin jaksetaan
Vajaa puolitoista vuotta tapaamisesta (uskon vuoksi vasta avioliitossa).
Kohta 20 vuotta naimisissa.
Joitakin tunteja tapaamisesta.
22 v on jatkunut tähän mennessä.
Joitakin tunteja tapaamisesta. Naimisissa ollaan oltu nyt jo reippaasti yli 20 vuotta.
Baari-illan päätteeksi mentiin sänkyyn. 15 vuotta yhdessä, tosin mies jatkoi eri naisten pokailua/sänkyyn kaatamista siitä ajasta ainakin puolet.
Mihinpä seepra raidoistaan pääsee.
Ekasta tapaamisesta meni pari vuotta. Siitä kun alettiin pyöriä samoissa piireissä ja viettää aikaa yhdessä meni puoli vuotta. Miehellä oli ensi tapaamisesta tähtäimessä saada minut vaimokseen, mutta tajusi että olen hitaasti lämpenevä, otti hitaan lähestymistavan ja oli sinnikäs. Siitä on 20 vuotta ja tässä ollaan edelleen.
Töissä tavattiin töiden merkeissä. Viikko siitä mies tuli luokseni ”kahville”. Erikoista minulle edes suostua päiväkahveihin mutta sillä kertaa niin kävi. Nyt yhdessä kohta 13 vuotta.
Ensijuttelusta meni 5min niin jo oli genitaalia ruumiinaukossa.
Molemmat oltiin varattuja tahoillamme.
Nyt useampi lapsi ja yhteistä matkaa takana kohta 21 vuotta.
Olin 14 v kun tapasin mieheni ja noin 3 kuukauden päästä mentiin ekaa kertaa sänkyyn.
N45
Tapasimme, kun olin 9 kk
Menimme sänkyyn, kun olimme yhdessä 22 v.
Nyt olemme olleet yhdessä 20 vuotta.
Baari-illan päätteeksi päädyttiin mun luo sänkyyn. 18v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme, kun olin 9 kk
Menimme sänkyyn, kun olimme yhdessä 22 v.
Nyt olemme olleet yhdessä 20 vuotta.
Ja höpönpöppö.
Olin siis 22, kun sekstailimme. Eli reilun21 vuotta siitä, kun tapasimme
Rehellisesti sanoen, en muista. Tapaamisiltana ei ainakaan. Varmaan viikon slsään varmaan ensi tapaamisesta arvelisin. Yli 20v. yhdessä. Makkarissa aika hiljaista.
En muista. Oisko pari viikkoa tai kuukautta. Ei kauheasti tutustuttu vielä ekoilla kerroilla kun nähtiin yhteisten tuttujen kautta.
Samana iltana. Jälkeenpäin ajateltuna se oli kyllä melkein raiskaus... takana 27 yhteistä vuotta nyt.
N. 55
Pisin parisuhde on nyt kestänyt 27 vuotta. Ekasta tapaamisesta meni ainaki 1,5 vuotta ennen kun päädyttiin sänkyyn. Tosin seurustelun aloittamisesta meni ehkä kuukausi. Tunnettiin siis aika pitkään toisemme ihan kavereina. Teini-ikäisiä oltiin silloin molemmat. Nyt päälle nelikymppisiä, ja edelleen yhdessä 😊
Vierailija kirjoitti:
Pisin parisuhde on nyt kestänyt 27 vuotta. Ekasta tapaamisesta meni ainaki 1,5 vuotta ennen kun päädyttiin sänkyyn. Tosin seurustelun aloittamisesta meni ehkä kuukausi. Tunnettiin siis aika pitkään toisemme ihan kavereina. Teini-ikäisiä oltiin silloin molemmat. Nyt päälle nelikymppisiä, ja edelleen yhdessä 😊 En tosin ole munaa vielä nähny.
Varmaan samaa luokkaa, baarissa tavattiin ja hotskuun päädyttiin.
Nyt nykyisen kanssa tavattiin -96 ja sänkyyn päästiin 2019 :D