teennäiset naiset facebookissa
On valkoinen sisustus ja lapsilla merkkivaatteet. Muutamana päivänä tulee kuva jossa on 4-5 otosta samassa (lapsista ja kynttilöistä/sisustuksesta) kertomassa hauskasta päivästä tai viikosta. Sitten oma kuva ja # # #
Siirappisia päivityksiä ja kuva miehestä joka on tyylitietoinen ja näyttävä. Sitten vähän leivotaan ja otetaan kuva kuppikakuista ja omenapiiraasta kastikkeen kanssa. Salaattia ja joku hieno takeaway kahvikuppi.
Se mikä paljastaa todellisen teennäisyyden on kuvat jossa rukousnauha, raamattu ja päivitys Jeesuksesta.
Oikea Amerikkalainen unelma <3
Päivitykset manikyyreistä, ripsienpidennyksistä ja päivän #kampaus <3
Mä oon teennäinen ja tiiän...ootte kaikki kateellisia <3 x)
onneksi on töissä käyvä mies, osamaksu ja kulutusluotto.
Kommentit (11)
Kyllä minuakin ärsyttää kulissielämää elävät ihmiset, jotka haluavat antaa elämästään todellisuutta hienomman kuvan, niin somessa kuin livenäkin. ..
Mua ei häiritse toisten teennäisyys. Sen kyllä huomaa kuka on teennäinen ja kuka aito.
Mä mielummin kattelen näitä teennäisiä postauksia kun niitä hemmetin valittajien joilla ei ikinä oo muuta kun avautumista seinällä, huonosta palvelusta, huonosta päivästä, politiikasta ja blaahblaahblaaah....
Mä tykkän katella vaikka selfieitä jos niitä laittaa kauniit ihmiset!
Tykkään lapsi kuvista jos nekin on otettu hyvällä maulla eikä perus ville-petteri puki sukkikset päähän voi kun söpöä! ja taustalla sotkuinen koti :D
Miten voi joku olla noin katkera? En itse elä elämää, jollaidesta kerroit, ehei, en lähellekään, mutta annan muiden elää jos se hyvältä tuntuu. Ei vahingoita ketään, joten ihan sama. FB on muuten siitä jännä, että siellä ei ole pakko olla ollenkaan, ja saa valita itse kaverinsa. Ja ajatella, kavereistakin niiden päivitykset, jotka ei kiinnosta, voi estää näkymästä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:36"]Miten voi joku olla noin katkera? En itse elä elämää, jollaidesta kerroit, ehei, en lähellekään, mutta annan muiden elää jos se hyvältä tuntuu. Ei vahingoita ketään, joten ihan sama. FB on muuten siitä jännä, että siellä ei ole pakko olla ollenkaan, ja saa valita itse kaverinsa. Ja ajatella, kavereistakin niiden päivitykset, jotka ei kiinnosta, voi estää näkymästä.
[/quote]
hihi et viitsinyt lukea loppuun x)
kaikista parasta kun kaikki luulevat minun oikeasti käyvän kirkossa x)
Sanot, että et ole teennäinen ja kateellinen. Pistää kyllä ihmettelemään, mikä sitten saa kirjoittelemaan tällaista ja pilkkaamaan toisten elämää. Onko sinun elämäsi siis aidompi tai jotenkin parempi, kuin elät ilmeisesti aikalailla tavallisemmin? Ja miksi se haittaa, jos kaverisi olisikin teennäinen? Kerro ihan oikeasti, miksi?
Siis mulla on tänään hidas aamu.. Puhuiko ap aloitusviestissä koko ajan itsestään?
mua taas ihmetyttää se, kun ihmiset valittaa mikä kaikki ärsyttää/raivostuttaa facebookissa. miksi roikutte sitten siellä jos se on niin ärsyttävää? poistukaa sieltä niin ei tarvitse koko ajan ärsyyntyä.
Ai joo, itsestään tuo taisi puhua. ÖÖ.. miksi teet noin? Siis laitat kuvia jostain rukousnauhostakin?? :D noh, ilonsa kullakin. Jos tällainen saa sinut onnelliseksi, niin antaa palaa vaan!
-4
Hei, ootko sä se joka piti sitä blogia nimeltään "Timantin muotoinen kyynel"? 8D
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:30"]
On valkoinen sisustus ja lapsilla merkkivaatteet. Muutamana päivänä tulee kuva jossa on 4-5 otosta samassa (lapsista ja kynttilöistä/sisustuksesta) kertomassa hauskasta päivästä tai viikosta. Sitten oma kuva ja # # # Siirappisia päivityksiä ja kuva miehestä joka on tyylitietoinen ja näyttävä. Sitten vähän leivotaan ja otetaan kuva kuppikakuista ja omenapiiraasta kastikkeen kanssa. Salaattia ja joku hieno takeaway kahvikuppi. Se mikä paljastaa todellisen teennäisyyden on kuvat jossa rukousnauha, raamattu ja päivitys Jeesuksesta. Oikea Amerikkalainen unelma <3 Päivitykset manikyyreistä, ripsienpidennyksistä ja päivän #kampaus <3 Mä oon teennäinen ja tiiän...ootte kaikki kateellisia <3 x) onneksi on töissä käyvä mies, osamaksu ja kulutusluotto.
[/quote] meillä Raamattu on aitoa. Sen sijaan valkoista ei enää paljoa löydy sisustuksesta.