Parhaat meikkaus- ja meikkivinkit
Eli jaetaan toisillemme näppärimmät meikkausvinkit ja hyväksi havaitut meikkituotteet.
Itse olen todennut kulmakarvageelin omana tuotteenaan turhaksi. Sormille suhaus hiuslakkaa ja se sivellään kulmille. Ajaa saman asian.
Kommentit (27)
Joo, mäkin oon tykännyt tuosta Isadorasta. Tulee myös näyttävämmät ripset kuin alkuperäisellä Kanebolla.
Huultenrajsuskynällä voi tehdä vaikka mitä. Rajata ja täyttää huulet, piirtää rajaukset silmiin, jos on tavoitteena punautuinen bloody eyes silmämeikki, poskipunastakin käy. Lopuksi kynän voi tunkea peppuun.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:55"]
Onko jotain hyvää halpamerkkiä sensai 38:n tilalle? Tuntuu, että laatu huonontunut hurjasti.
[/quote]
Minä ostin just Isadoran All day long lash-ripsarin. Hinta oli noin 16-17€. Pysyi ehkä vähän huonommin kuin Sensai, mutta parempi koostumus ja harja, ja levittyy paremmin ripsiin. Isadoraa saa ainakin Anttilasta ja jostain Stockman beaytyista. (Varmaan myös Stockmannilta)
[/quote]
Mä tykäänn myös tästä! Miinuksena, että joskus puhdistaessa se jää tummana silmien alle eikä lähde kokonaan pelkällä vedellä.
Pysyykö tuo Isadora hyvin, ts. ei valu, jos silmät vetistävät?
Itsestäänselvyys ehkä monille, mutta olen huomannut että oikean sävyinen meikkivoide ja aurinkopuuteri hennosti käytettynä "muotoilemaan" tiettyjä kohtia kasvoista tekee aivan eri ilmeen. Käytin ennen liian vaaleaa meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa. Olen tyytyväisempi nykyiseen tapaani. Tietysti talvea kohti sitten innostun varmaan taas meikatumman näköiseen ilmeeseen ainakin ns. iltakäyttöön
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:56"]Sillit ja siat. :D [/quote] illanpiristys ketju! Voi teitä! ❤
[/quote]
vähän kuin emättimet ja norpat :D
®©™‼⁉❓❔❕❗