Laitatteko aina saman setin pussilakanan ja tyynyliinan kun petaatte?
Minä hyvin harvoin. Meillä on kaikki pussilakanat ja tyynyliinat sekaisin omissa koreissaan enkä jaksa ikinä penkoa että löydän samaa sarjaa olevat. Tyynyliinat ei ole edes viikattuna vaan ovat ihan mytyssä, pussilakanat yritän sentään vähän taitella pienemmiksi. Joo, meillä on aika sekaiset kaapit, pitäis vähän yrittää tsempata😅
Kommentit (25)
Laitan samaa settiä ja yhteensopivan lakanan. Värit ja kuosit mätsää vuodenaikaan, talvella sinistä ja vaaleaa, syksyllä punaista ja tummaa, kesällä kukkia ja keltaista. En koe turhaa mielipahaa tai hae netistä hengenheimolaisia myöskään. Pitää vaan löytää se ilo pienistä asioista että jaksaa nähdä vaivaa!
Kahdet lakanat eli kyllä tulee aina "ehjä setti" pedattua.
Vierailija kirjoitti:
Miten milloinkin. Yleensä samaa värimaailmaa kuitenkin, mulla sängyssä 5 tyynyä, eri kokojakin, niin ei riitä samaa settiä tietenkään kaikkiin.
Samaa värimaailmaa toki kaikki vuodevaatteeni ja samoin ainakin viisi tyynyä. Siihen tyynyyn jolla nukun vaihdan kaksi kertaa viikossa uuden tyynynpäällisen. Näin vanhemmiten olen miettinyt, pitäisikö vaihtaa kaikki vuodevaatteet valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Laitan samaa settiä ja yhteensopivan lakanan. Värit ja kuosit mätsää vuodenaikaan, talvella sinistä ja vaaleaa, syksyllä punaista ja tummaa, kesällä kukkia ja keltaista. En koe turhaa mielipahaa tai hae netistä hengenheimolaisia myöskään. Pitää vaan löytää se ilo pienistä asioista että jaksaa nähdä vaivaa!
Minä teen samoin, mutta punaiset pussilakanat on varattu joulun ajaksi. En käytä niitä muulloin. Vaihdan myös punaiset pyyhkeet. Pieni ilo, mutta tykkään.
No niin mäkin, mutta tyynyliinat kuluvat usein ennemmin puhki. Ja sitten oon ostanut esim. kirpparilta lakanoita, joissa ei ole ollut tyynyliinoja.