Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko aina saman setin pussilakanan ja tyynyliinan kun petaatte?

Vierailija
16.08.2021 |

Minä hyvin harvoin. Meillä on kaikki pussilakanat ja tyynyliinat sekaisin omissa koreissaan enkä jaksa ikinä penkoa että löydän samaa sarjaa olevat. Tyynyliinat ei ole edes viikattuna vaan ovat ihan mytyssä, pussilakanat yritän sentään vähän taitella pienemmiksi. Joo, meillä on aika sekaiset kaapit, pitäis vähän yrittää tsempata😅

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin

Vierailija
2/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin pussilakanoihin ei ole tyynyliinoja, mutta joo, pääsääntöisesti laitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on steadybody lakanat ja mies ei tykkää niistä yhtään.

Vierailija
4/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En !

Vierailija
5/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin , pitäis kai viikkaa tyynyliina pussilakanan sisään niin tulisa samasetti

Vierailija
6/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin pussilakanoihin ei ole tyynyliinoja, mutta joo, pääsääntöisesti laitan.

Meillä kyllä on, kun ostan aina niitä settejä missä on molemmat. Ap

Vierailija
7/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Vaikka oonkin aika boheemi muuten niin tykkään, että nämä ovat samanlaiset. Ja tykkään jopa silittää lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat ( jotkut minulla ovat kyllä suunnilleen itsestään siliäviä)

Vierailija
8/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan. Lisätyynyihin on erilaiset, mutta kuosiin sopivat.

Vierailija
9/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä. Vaikka oonkin aika boheemi muuten niin tykkään, että nämä ovat samanlaiset. Ja tykkään jopa silittää lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat ( jotkut minulla ovat kyllä suunnilleen itsestään siliäviä)

Mutta jos menisin kylään ja minua varten olisi pedattu peti " eripari lakanoin" ( tosi jos, koska en oikein tykkää olla yökylässä)niin enpä nukkuisi kyllä yhtään huonommin. Olisin vaan ihan otettu, että joku näkee noin paljon vaivaa vuokseni.

Vierailija
10/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te muut jotka ette laita samaa settiä, koitatteko laittaa värit mätsäämään? Meillä on nyt parisängyssä kaikkiaan viittä eri kuosia tyynyliinoissa ja pussilakanoissa, ja ei ne todellakaan soinnu toisiinsa. Ap

Vierailija
11/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petaan aina saman setin lakanoilla. Mulla on kaksi satiinilakanasarjaa, joten eivät mene sekaisin kaapissa, kun toinen on pesussa kun toista käytetään.

Vierailija
12/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Yleensä samaa värimaailmaa kuitenkin, mulla sängyssä 5 tyynyä, eri kokojakin, niin ei riitä samaa settiä tietenkään kaikkiin.

Vierailija
13/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tyynyä ja yksi peitto. Tästä voi ehkä päätellä vastauksen.

Vierailija
14/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina saman setin pussilakanan ja tyynyliinan. Sänky näyttää silloin paljon mukavammalta. Lisätyynyt on sitten erikseen, mutta samaa värimaailmaa.

Vierailija
15/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut melkein kaikki pussilakanani itse aikuistuttuani, mutta saanut melkein kaikki tyynyliinat mukaani kotoa sieltä pari vuosikymmentä sitten lähtiessäni, joten ei taida löytyä pareja kuin ehkä pari värimaailmaltaan vahingossa yhteen sopivaa.

Vierailija
16/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Mulla on kolmet lakanat ja ne aluslakana+tyynylakana yhdistelmät sopii myös kaikkiin pussilakana+tyynyliina -setteihin. Harmaan sävyjä kaikki. Pellavapussilakanan kanssa on pellava-alulakana. Eli tuplaleveät lakanat ja 2 tyynyliinaa kummallekin petaukseen, ei kaappi niistä niin täynnä ole etteikö pareja näkisi jo oven avatessa. En käytä päiväpeittoa.

No joskus piti laittaa kun tarhasta tuli tyynyliinaa isän- tai äitienpäiväksi, mutta ei lapsi niitä enää teininä ole vahtaamassa.että käyttääkö joku.

Vierailija
17/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te muut jotka ette laita samaa settiä, koitatteko laittaa värit mätsäämään? Meillä on nyt parisängyssä kaikkiaan viittä eri kuosia tyynyliinoissa ja pussilakanoissa, ja ei ne todellakaan soinnu toisiinsa. Ap

Nimenomaan sekoitan setit niin etteivät ole samaa kuosia. Tuntuu jotenkin mukavammalta mennä nukkumaan sänkyyn joka ei ole monotoninen.

Vierailija
18/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina saman setin lakanat ja tyynyn. Aluslakanankin valitsen väriin sopivaksi. Mulla on siistit kaapit, eikä ole mitään ongelmaa ottaa yhtenäisiä lakanoita. Myös yhtenäisistä lakanoista tulee siisti vaikutelma.

Vierailija
19/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme nykyään aina samaa. Paripussilakana, alustajana ja neljä tyynyliina meni eilenkin koneeseen, sieltä kuivaajaan ja kahden tunnin päästä takaisin sänkyyn. Oon kaapissa toinenkin pussi- ja aluslakana, mutta ei olla käytetty varmaan kahteen vuoteen.

Vierailija
20/25 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytämme nykyään aina samaa. Paripussilakana, alustajana ja neljä tyynyliina meni eilenkin koneeseen, sieltä kuivaajaan ja kahden tunnin päästä takaisin sänkyyn. Oon kaapissa toinenkin pussi- ja aluslakana, mutta ei olla käytetty varmaan kahteen vuoteen.

Samma här! Noin tehdään pyyhkeille myös, alle kaksi tuntia ja kuivat pyyhkeet ovat takaisin koukuissaan. Liinavaatteet mahtuvat yhdelle hyllylle! Opin tämän Kanadassa, jossa toimittiin näin. Kun lakana meni rikki, ostettiin uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän