Leivoin tänään korvapuusteja. Kysyttävää?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:25"]Mikä on paras pitsa?
[/quote]
Paras pitsa on ehdottomasti sellainen itse tehty, jossa on täytteenä fetaa, aurinkokuivattua tomaattia, rucolaa, mozzarellaa, ehkä myös tonnikalaa, ai että.
Ap
Kuinka monta korvapuustia leivoit? (:
Mitä ostaisin mun miehelle synttärilahjaksi? Täyttää 34v ja hänellä "on jo kaikkea". Ei lue (ei ehdi) ja harrastuskamaa olen ostanut jo jouluksi. Ideaa?
Voisitko laittaa kuvia puusteista?
Tykkäätkö leikata kovapuustit suoraan vai vinoon?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:29"]Kuinka monta korvapuustia leivoit? (:
[/quote]
11 kipaletta, osata tuli ihan liian suuria :D Taikinassa 2, 5 dl vettä ja 7 dl jauhoja.
Ap
author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:32"]Voisitko laittaa kuvia puusteista?
Tykkäätkö leikata kovapuustit suoraan vai vinoon?
[/quote]
Kuvaa en teille oikein voi ikävä kyllä laittaa, koska puustit ovat jo kadonneet. Eivät mitään maailman kauneimpia olleet :D Leikkaan puustit kolmion mallisiksi ja sitten painan kolmion kärjen alas jolloin puustin korvat tulevat esiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:30"]Mitä ostaisin mun miehelle synttärilahjaksi? Täyttää 34v ja hänellä "on jo kaikkea". Ei lue (ei ehdi) ja harrastuskamaa olen ostanut jo jouluksi. Ideaa?
[/quote]
Kokkaa miehelle monen ruokalajin ateria tai neulo vaikka sukat. Tee runo, laula laulu, mitä tahansa! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:25"]Mikä on paras pitsa?
[/quote]
Paras pitsa on ehdottomasti sellainen itse tehty, jossa on täytteenä fetaa, aurinkokuivattua tomaattia, rucolaa, mozzarellaa, ehkä myös tonnikalaa, ai että.
Ap
[/quote]
Ihme ettei kinkku-ananas
Mikä on paras pitsa?