Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko keuhkoputkentulehdus parantua itsestään?

Vierailija
07.09.2014 |

Kun ei oo rahaa lääkkeisiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kroonisena jo kohta noin 15 vuotta. Sain sen armeijasta 18 kesäsenä.

Keuhkokuume ja kova yskä iskee silloin tällöin kovasti noin kolmesti vuodessa ja kestää useista viikoista pariin kuukauteen. Valkosipulilla olen lääkinnyt yskää ja kun oikein vituttaa ja tuntuu että happi ei kulje niin vedän itsepäisesti tupakan.

Lääkärissä en ole koskaan käynyt, ei kuulu luonteeseeni. Olen sellainen mies joka ei valita vaivojaan. Kärsin mieluummin hiljaisuudessa. Perhehän tästä eniten kärsii. Vaimo kerran mietti että onkohan se tuperkkeli, kun on niin sitkeä tulehdus.

Minulle tämä on sellainen henkinen taistelu. En anna periksi ja lääkäriin en mene. Vituttaa niin pahasti että en anna periksi sairaudelle. Mieluummin kuolen. Haistakoon bakteerit pitkät.

-Semmoonen isäntä

Vierailija
22/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:24"]Minulla on ollut kroonisena jo kohta noin 15 vuotta. Sain sen armeijasta 18 kesäsenä.

Keuhkokuume ja kova yskä iskee silloin tällöin kovasti noin kolmesti vuodessa ja kestää useista viikoista pariin kuukauteen. Valkosipulilla olen lääkinnyt yskää ja kun oikein vituttaa ja tuntuu että happi ei kulje niin vedän itsepäisesti tupakan.

Lääkärissä en ole koskaan käynyt, ei kuulu luonteeseeni. Olen sellainen mies joka ei valita vaivojaan. Kärsin mieluummin hiljaisuudessa. Perhehän tästä eniten kärsii. Vaimo kerran mietti että onkohan se tuperkkeli, kun on niin sitkeä tulehdus.

Minulle tämä on sellainen henkinen taistelu. En anna periksi ja lääkäriin en mene. Vituttaa niin pahasti että en anna periksi sairaudelle. Mieluummin kuolen. Haistakoon bakteerit pitkät.

-Semmoonen isäntä
[/quote]

Mäki oon pohojanmaalta, terv ap semmoonen keuhkotautinen emäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja! 

Vierailija
24/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:24"]

Minulla on ollut kroonisena jo kohta noin 15 vuotta. Sain sen armeijasta 18 kesäsenä.

-Semmoonen isäntä

[/quote]

Ajattelisit muita. Levität mahdollisesti tuperkuloosia tai hengenvaarallista sairaalabakteeria ympäristöösi.

Järkyttävää että tuollaisia junttimiehiä on vieläkin olemassa. Mikä siinä lääkärikäynnissä oikein ujostuttaa?

Vierailija
25/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:54"]Homeopaattisia lääkkeitä saa paljon halvemmalla kuin vastustuskyvyn tuhoavia apteekin myrkkyjä.
[/quote]Ja ne toimivat paremmin kuin antibiootit keuhkoputkentulehduksessa. Kumpikaan ei auta yhtään mitään, mutta homeopatialääkkeellä ei saa antibioottiripulia.
[/quote]

Torvejako olette? Juuri kun olette pääsemässä eroon loisistanne, niin lopetatte kuurin? Tietysti harkintakykyä saa käyttää, ettei posauta itseään sairaalakuntoon, mutta tuolla menolla pääsee eroon juuri loisistaan.

Vierailija
26/27 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipin kapin luontaishoitolaan saamaan enkeliterapiaa. ´Niin aurasi voimistuu ja paranet ilman kemiallisia myrkkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme