Miksei naapurit rasvaa oviaan kun narinaa kuuluu tänne asti?
Kommentit (54)
Jos se on masentunut? Tai autismikirjolainen? Kenties kuuro?
Vierailija kirjoitti:
Älkää avatko niitä ovia kun naapurit häiriintyy. Ne on nykyään niin herkkiä.
Tämä. Syksyllä kuuluu muutenkin poteroitua kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis Floraa, ruokaöljyä vai fillarin öljyäkö sinne laitetaan? Eikö nuo ruokaöljyt härskiinny siellä ja ala haista pahalle? Kertokaa nyt joku millä se ovi oikeasti rasvataan, tai laitan väliin RFSU liukkaria.
Älä nyt hyvää liukkaria sellaiseen tuhlaa :o
Ei ne osaa.
Meilläkin oli tuollainen naapuri.
Narinan lisäksi paiskivat ovea, ei jäänyt epäselväksi milloin kulkivat. Paiskomista myös edelsi meille asti kuulunut karjunta "nyt turpa kiinni tai mä lähen!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Floraa, ruokaöljyä vai fillarin öljyäkö sinne laitetaan? Eikö nuo ruokaöljyt härskiinny siellä ja ala haista pahalle? Kertokaa nyt joku millä se ovi oikeasti rasvataan, tai laitan väliin RFSU liukkaria.
Jollainhan se ovi on pakko liukastaa.
lopeta se oma häirintäs sen rasvas kanssa.
laita vähn flooraa sinne väliis niin kuulu yöllä häirintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollainhan se ovi on pakko liukastaa.
Ehkä ovellakin on hiekkaa pimpsukassa ja siksi se narisee? Entä jos sitä vonguttaisi ihan kunnolla vähän aikaa, niin loppuisikohan narina?
No mitäs kun se rasvaus ei meillä yhteen (väli)oveen auta?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on masentunut? Tai autismikirjolainen? Kenties kuuro?
ja vi*ut on!
Vierailija kirjoitti:
Uppista. Kertokaa nyt narinasta narisijat, mitä tököttiä sinne saranoihin laitetaan ja mihin kohti?
Miten te voitte valittaa asiasta, johon ei edes pystytä antamaan selkeää vastausta? Eli 1) mitä öljyä tuohon pitää hankkia ja mistä? 2)mihin kohti saranoita se laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppista. Kertokaa nyt narinasta narisijat, mitä tököttiä sinne saranoihin laitetaan ja mihin kohti?
Miten te voitte valittaa asiasta, johon ei edes pystytä antamaan selkeää vastausta? Eli 1) mitä öljyä tuohon pitää hankkia ja mistä? 2)mihin kohti saranoita se laitetaan?
Miksi pitää kysellä vaikeita? Ei tässä mitään insinöörejä kuitenkaan olla.
Vierailija kirjoitti:
No ei sinne mitään purkillista kaadeta, vaan parii tippaa, joten ei haise miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kysellä vaikeita? Ei tässä mitään insinöörejä kuitenkaan olla.
Eli pitää tilata insinööri jostain rasvailemaan paikkoja?
Minulla kylpyhuoneen oven saranat ovat jonkin aikaa inisseet ovea avatessa. Tämän ketjun innoittamana rasvasin ne.
Käytin Yleisöljy-nimistä öljyä, jonka olen pari vuotta sitten ostanut Tokmannilta. Suihkutin sitä ovien saranoiden saumakohtiin. Ininä lakkasi heti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me samassa rakennuksessa, kun minä olen nyt pari viikkoa saanut kuunnella tuota ovien vingahtelua? Omakin oveni vinkui jokin aika sitten, mutta voitelin sen saranat heti, vaikkei se olekaan minun tehtäväni. Jotkut vain eivät osaa tehdä edes yksinkertaisimpia asioita itse.
Kenen tehtävä se sitten on, jos ei asukkaan?
Meillä on eräänlainen talkkari, jonka hommia se on. Totta kai itsekin voi voidella, mutta jos asukkaat ovat samanlaista porukkaa kuin parikymmentä tähän ketjuun kirjoittanutta, kahta aivosolua enempää vaativia tehtäviä ei kannata yritttää.
Jos olette aikeissa voidella saranoita, ettekä tiedä, mitä ainetta tarvitsette tai miten ylipäätään homma hoidetaan, katsokaa vaikka YouTubesta ohjeet. Ette pysty näemmä mitenkään erottamaan näistä nälvinnöistä sitä, mikä on totta.
Faith kirjoitti:
Minulla kylpyhuoneen oven saranat ovat jonkin aikaa inisseet ovea avatessa. Tämän ketjun innoittamana rasvasin ne.
Käytin Yleisöljy-nimistä öljyä, jonka olen pari vuotta sitten ostanut Tokmannilta. Suihkutin sitä ovien saranoiden saumakohtiin. Ininä lakkasi heti.
Kiitos. Ensimmäinen asiallinen vastaus kysymykseen ja ollaan toisen sivun loppupäässä. Uskoni palstaan alkaa palautua.
Olen käyttänyt saranoihin joskus ihan vain rypsiöljyäkin. Nyt mulla on aseöljyä, jota on helppo suihkuttaa saranoihin.