Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia, ettei tytär 8v välitä...

Vierailija
07.09.2014 |

vaikka oma kissa kuoli? Siis itki 10 min ja sitten ei mitään. Ei kuulemma ajattele asiaa juuri ollenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:41"]

vaikka oma kissa kuoli? Siis itki 10 min ja sitten ei mitään. Ei kuulemma ajattele asiaa juuri ollenkaan.

[/quote]

ehkä aihe on liian rankka vielä puhuttavaksi ja pääsi helpommalla sillä, kun utelevalle äidilleen sanoo ettei ajattele asiaa. Voi siis itsekseen surra ja miettiä asiaa, vaikkei joka tuntemusta äidilleen tuokaan julki. Ja hyvä niin ettei tuokaan, jos äiti tykkää kaikesta lähtee analysoimaan onko lapsi normaali. 

Vierailija
22/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:42"]

Ei kai kukaan ole väittänyt että pitäisi itkeä hirveästi, mutta se että ei ajattele kissaansa yhtään joka juuri kuoli, vaikka jopa itkikin sen 10min. Ehkä se itku olikin teeskenneltyä koska tietää että niin pitää tehdä. Ymmärtäisin jos olisi alle kouluikäinen, mutta kyllä 8-vuotiaan pitäisi jo tuntea normaaleja tunteita, kuten surua. Kyllä minä olisin äitinä todella huolissani. Ties vaikka itse tappoi sen kissan ja on tuleva sarjamurhaaja. Eikä todellakaan maatilan lapset ole noin tunteettomia omia lemmikkejään kohtaan, karja ja muut kotieläimet on eri asia kuin lemmikki, montet kiintyvät kotieläimiinkin todella paljon.

[/quote]

Et voi olla tosissasi. No, hyvä että edes sinä tiedät miten surra oikein ja täydellisesti.

[/quote]

Mitä sillä on väliä miten suree, mutta suree kuitenkin. Jos ei mitään itselle rakasta sure yhtään, niin onhan se kummallista. Ja on tutkittu asia että sarjamurhaajat ovat lapsena julmia ja tunteettomia eläimiä kohtaan. 

[/quote]

Toki, mutta kuten sanottu, et sinä voi tietää mitä tytön päässä oikeasti pyörii. Ja vaikka se itku/suru tulisikin sitten viikon tai kuukauden päästä. Aika hurjaa tulla tänne haukkumaan tuntematonta 8-vuotiasta psykopaatiksi. Toki se on mahdollista sekin, muttei sentään todennäköistä. En surrut minäkään lapsena sen kummemmin, mutta nyt olen ihan normaalilla tunneälyllä ja skaalalla varustettu nainen. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.

T. Nro 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itkin ja en tuntenut mitään kun isoisäni kuoli. Vasta muutaman tunnin päästä iski kunnon suru. Jospa tyttö ei osaa käsitellä asiaa vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän