Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: miten piristäisin tyyliäni suht pienellä rahalla? Ja iho-ongelmaan apua

Väsähtänyt
16.08.2021 |

Täällä siis kirjottelee muodista tietämätön nainen. Peilistä katsoo väsähtänyt ja nuhjuinen tyyppi. Leikkuutin jokin aika sitten värjäämisestä hampuksi palaneet hiukset lyhyiksi. Kampaaja ei oikein kuunnellut ja leikkasi liikaakin; lopputulos oli pixie ja se ei oikein minulle sovi. Olen nyt odotellut niiden kasvamista, jotta saisin leikkuuttaa jonkin muun mallin.

Nyt edes tajusin vaihtaa tosi haalistuneet, polvesta pussittavat housut siistimpiin farkkuihin ja viskasin yhden puseron menemään mikä oli täynnä nukkaa. En siis pidä mekoista/legginseistä. Minulla on aika suora vartalomalli ja viihdyn siinä, eli haluaisin korostaa sitä. En viihdy kovin kurvikkaissa, vyötäröstä kiristävissä vaatteissa. Mitkä olisivat hyviä tyylijuttuja, jos kaipaa jotain mikä olisi aika neutraalia ja ehkä hieman jopa androgyyniä?

Tyyli on tällä hetkellä tylsästi t-paita+farkut ja jotenkin tätä pitäisi päivittää tähän päivään. Tuntuu että kaikki teepparitkin jo roikkuu päällä.

Kasvojen kanssa on ikävä ongelma. Punoittavat kaiket päivät ärtyneinä vaikka olen vaihdellut kasvovoiteesta toiseen. Ilmeisesti rosaceaa taitaa olla. Otsa on täynnä suuria ihohuokosia, siinä on kuivuudesta kiristävää ihoa ja nuo isot isohuokoset kuitenkin vaikuttavat samaan aikaan rasvaisille? Miten tämä on mahdollista? Lisäksi naamassa on paljon pienenpientä ihonväristä nyppylää eli iho on jatkuvasti epätasainen kuorimisesta huolimatta. Alkaa turhauttaa. :( Kävin kerran laseroimassa ihoa ja iho PALOI. Jotenkin epäilen, että nuo pienet nyppylät saattaa johtua vieläkin siitä. Mitähän tällaiselle iholle voi käyttää? Jonkin aikaa käytin jo hydrokortisonia ja se ehkä vähän auttoi tasoittamaan sitä, mutta vielä tässä on parannettavaa.

Kulmakarvat ja ripset tippuilee vitamiineista huolimatta ja jotenkin vaan koko olemus on surullinen. Olen yksinäinen ja minulla on kaikenlaisia pulmia, joten ne varmaan korostavat tuota kaikkea ulkoista olemusta. Kaipaan piristystä.

Etsin jonkinlaista tummanpuhuvaa tyyliä, mutta jonkinlaisella twistillä. Pukeuduin pitkään kokomustaan ja ehkä se nyt korostaa liikaa tuota harmaantuvaa, ja samaan aikaan punoittavaa ja nyppyläistä naamaa. En oikein edes tiedä mikä olisi turvallinen värivalinta puserolle. Kokovalkoinen ei jostain syystä sovi minulle vaan korostaa sitä punaisuutta naamassa. Osaako joku heittää ideoita? Eli siis mekot, legginsit ja korkkarit poissuljettuja. En ole oikein helmikoruihmisiä, mutta muuten näistä kaikista koruista/asusteista harkitsin vähän aikaa jonkinlaista hillittyä rannekelloa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla