Missä ajassa juoksette 10 km?
Ja minkälaisella tankkauksella juokset tuon 10 km parhaiten?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:37"]Mä juoksin kympin Midnight runissa 56 minuutissa. Nopeampaa en olisi päässyt. Mutta se vauhti oli itselleni reipas. Itselleni mukava kymppivauhti on sellainen, jossa juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin tai tunti 10 minuuttiin.
[/quote]
no tuohan on euroopan mestaruus aikaa kovempi tuo 28min :) sinä olet huippu!!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:54"]
Ehei, en millään jaksaisi juosta tuntia putkeen. Jaksan juosta 20min ja sitten on jo verenmaku suussa. Vaikka bmi on 16 niin kunto on niin huono:D
[/quote]
No ehkä juuri siksi kunto on niin huono, koska bmi 16 tarkoittaa merkittävää alipainoa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:37"]Mä juoksin kympin Midnight runissa 56 minuutissa. Nopeampaa en olisi päässyt. Mutta se vauhti oli itselleni reipas. Itselleni mukava kymppivauhti on sellainen, jossa juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin tai tunti 10 minuuttiin.
[/quote]
no tuohan on euroopan mestaruus aikaa kovempi tuo 28min :) sinä olet huippu!!
[/quote]
lainaus pielessä ... tarkotin sitä 28min kouluaikoina juoksijaa, nyt 30min :D
Alle tuntiin menee ilman erityisiä tankkauksia. Juoksen yleensä aamulla. Syön aamiaisen, ja sitten n. tunnin kuluttua siitä lenkille. Pari leipää,jukurttia, kahvia.
40 minuuttiin sellaisella perushölkällä. Kovempaa menis varmaan 5 minsaa vähemmän. Alle syön banaanin ja jogurttia
Jotain 50min perusaamiaisen perään.
En vielä jaksa juosta niin pitkää matkaa - vielä. 5 km olis varmaan ihan maksimi jonka pystyisin yhtäsoittoa juoksemaan.
Koulussa 28min. nyt sen verran huono kunto, että 30min menee.
Puoli päivää. Käyn välillä kahvilla ja croissantilla.
reilu tunti ja osan matkaa kävelisin. ei riitä kunto juosta 10km putkeen. toisaalta en malta hölkätä tarpeeksi hitaasti vaan lähden pinkomaan liian lujaa ja hengästyn nopeasti liikaa.
40 min kuulostaa jo todella hyvältä! :) itse juoksin tuon tänään tunnissa, mutta syytän hellettä, enkä ollut juonut tarpeeksi, eikä ollut vettä mukana. Löytyy näitä selityksiä :D -ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:27"]
40 minuuttiin sellaisella perushölkällä. Kovempaa menis varmaan 5 minsaa vähemmän. Alle syön banaanin ja jogurttia
[/quote]
Mihinköhän kysymykseen vastasit? Jos kympin juoksee 40 minuutissa, niin se ei kyllä ole hölkkää.
10 km lenkkiin ei tarvita mitään tankkausta sanan varsinaisessa merkityksessä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:30"]
Koulussa 28min. nyt sen verran huono kunto, että 30min menee.
[/quote]
heheheheeeee :D
Mä juoksin kympin Midnight runissa 56 minuutissa. Nopeampaa en olisi päässyt. Mutta se vauhti oli itselleni reipas. Itselleni mukava kymppivauhti on sellainen, jossa juoksen kympin tunti viiteen minuuttiin tai tunti 10 minuuttiin.
Olen harrastanut juoksua muutaman vuoden, ja ennen viime raskautta paras aikani oli 47 min. En usko, että koskaan pääsen 40 minuuttiin, mutta 45 olis kiva tavoite. Nyt menee tunti, vauva 5kk ja olen aloittanut varovasti.
Mielestäni tankkauksia ei noin lyhyellä matkalla tarvita. Kuumalla ilmalla nestetankkaus voi toki olla tarpeen.
Semmoinen kolme varttia siinä menee. ... juoksutekniikassa voisi olla vähän hiomista... mjoo... eikä pysty syömään mitään alle. Oudon äkkiä tulee paha olo.