Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS pj Riikka Purra avautuu medialle yksityiselämästään. Hienoa, ei tarvitse asiaa aina puhua.

Vierailija
16.08.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008194159.html

Riikka oli myös Imagen kansikuvatyttö tammikuussa 2021 paljon ennen puheenjohtajapestiään:
https://www.apu.fi/artikkelit/riikka-purra-ei-usko-empatiaan-politiikas…

Hienoa että nuori nainen avautuu eikä aina puhu politiikkaa. Paitsi tietenkin EI OLE HIENOA jos tuo nuori nainen on Sanna, mutta ON HIENOA kun se on Riikka!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä on näköjään ahkera lukemaan kirjoja.

Vierailija
2/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Riikka Purra on sivistyneempi ja lukeneempi ku Marin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran avautumiset ovat sitä parempaa avautumista koska avautuja on persu. Purralle sallitaan samat asiat ja kehutaan niistä mistä Sannaa haukutaan.

Vierailija
4/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävää että tämä persupomo lähti yksityiselämäänsä revittelemään heti valintansa jälkeen. Ja oli revitellyt näköjään jo alkuvuodesta. Onko Image joku köyhän naisen Vogue?

Vierailija
5/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulosi on väärä.

Vierailija
6/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä Veitola yökylään!

Vierailija
7/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutustaso heillä on vastaava: Sanna on hallintotieteiden maisteri ja Purra valtiotieteiden maisteri. En tiedä mitä kumpikin lukee mutta Sanna on pääministeri ja Purra kansanedustaja. Lisäksi Sannalla on joitakin muita ominaisuuksia mitä Purralla ei ole.

Vierailija
8/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä että purra vaikuttaa älykkäämmältä kuin marin.

Ihan noin luku ja kuulohuomioinnin perusteella.

Vierailija
9/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulosi on väärä.

Lähde?

Vierailija
10/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä luen ihan älyttömästi. vähintään 2 kirjaa päivässä. tex willeriä ja mustanaamiota. tekeekö se minusta sivistyneen?

Jos lukisit muutakin kuin fiktiota ni ehkä se näkyis jossain.

tex ja mustanaamio on aina olleet vähimmistöjen ja sorrettujen puolella. 

Vierailija
11/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran aamupalat tulisi ainakin halvaksi veronmaksajille. Pari porkkanaa ja banaani blenderiin ja menoksi.

Vierailija
12/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran aamupalat tulisi ainakin halvaksi veronmaksajille. Pari porkkanaa ja banaani blenderiin ja menoksi.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sinähän se tuoreen vitsin keksit HAHA.

Vierailija
13/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sinähän se tuoreen vitsin keksit HAHA.

Purra on kyllä 44.

Vierailija
14/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran avautumiset ovat sitä parempaa avautumista koska avautuja on persu. Purralle sallitaan samat asiat ja kehutaan niistä mistä Sannaa haukutaan.

Avautuja on tavallinen kansanedustaja ja puolueen puheenjohtaja eikä pääministeri. Laitatko jotain linkkiä siitä kun joku on valittanut Marinin avautumisesta ennen kuin hän oli pääministeri? Odottelen tässä ainakin jonkun aikaa, myöhemmin tulen kyllä takaisin käymään täällä.

Vierailija
15/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautuja on tavallinen kansanedustaja ja puolueen puheenjohtaja eikä pääministeri. Laitatko jotain linkkiä siitä kun joku on valittanut Marinin avautumisesta ennen kuin hän oli pääministeri? Odottelen tässä ainakin jonkun aikaa, myöhemmin tulen kyllä takaisin käymään täällä.

Pääministerillä on kyllä aikaa pyöriä kaiken maailman lehdissä mutta ei ole aikaa pyöriä A-studiossa kommentoimassa vaikka elvytyspakettia, tai on jatkuvasti pois kyselytunneilta.

Sitten jos Purra on pääministeri ja pyörii lehdissä eikä ole kommentoimassa politiikkaansa A-studiossa tai lintsailee kyselytunneilta, niin kyllä siitä sanomista tulee. Soini oli todella suosittu ja hänet heitettiin helvettiin, ja todella moni muu siinä samalla, kun hän ei toiminut äänestäjiään miellyttävällä tavalla. Voisi alkaa pikkuhiljaa demarit toimimaan samalla tavalla, ovathan he jo yli 100 vuotta vanha puolue... noh, onneksi persut ovat nykyvuosina laittaneet vähän painetta kentälle ja demarit ovat kirjaimellisesti kuoleva puolue muutenkin.

Vierailija
16/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Purra kannattaa rajojen sulkemista. Omassa yksityiselämähaastattelussaan muka suosittelee traumoja kokeneiden lähestymistä, mutta työssä se selvästi ei koske muualta tulevia.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008194300.html

Mahtaako olla muitakin ryhmiä, joita avoimuus ei koske?

Vierailija
17/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra oli sentään Huhtasaaren kampanjapäällikkö presidentinvaaleissa, eikä mikään turhanpäinen muinaiskirkkoslaavin tutkija, kuten luuserimestari Halla-aho.

Vierailija
18/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on kasvissyöjäkin, Persut sai periaatteen ihmisen johtajakseen.

Ehkä nuopersut saavat vaikutteita Purrasta ja ryhtyvät itsekin kasvisyöjiksi.

Vierailija
19/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan näitä sallimisia sitten seuraavien eduskuntavaalien jälkeen, kun Purra selittää, miksi jättivoitosta tulikin rökäletappio.

Vierailija
20/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä hänelläkin kova lapsuus. Luulisi sillä perusteella naisena, Äitinä ottavan kiireellä avosylin vastaan Afkaani lapset, äidit tytöt ja miehet. Mutta ei, kirein hampain vastustaa. Siellä on kuoleman hätä. Koko maailma on jo ajat sitten sopineet hädänalaisten auttamisessa. Joten Riikan piipitys menee roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi