Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen autosta löytyi hiuspinni

Vierailija
16.08.2021 |

Eikä varmasti ole minun. Ei suostu kertomaan, että kenen kanssa on ajellut!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero varmaan tulee jos salaa sen, koska siellä on selvästi jotain salattavaa. Etsii muita naisia edelleen kuin sinkkuna? Pelimies?

Vierailija
22/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy rentoutumassa siellä levähdyspaikan lähistöllä metsässä.

Siellä on vaatteet tallessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen auton omistajan?

Vierailija
24/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä DNA-testi siitä pinnistä.

Tai sit anna olla. Voihan pinni tarttua vaikka vaatteisiin/laukkuun/kenkään vahingossa jostain. Tai sitten se on sun. Tai jonkun, joka on joskus ollut kyydissä siinä autossa, kauankin aikaa sitten. Esim. joku teidän ystävä tai sukulainen.

Vierailija
25/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkari, kai sillä on voinut olla vaikka asiakas tai työkaveri kyydissä?

Mikä hemmetin asiakas? Työkaveristahan voisi kertoa.

Ei ap.

Vierailija
26/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika ymmärrettävää, että kysyy asiasta? Pitäähän se pinni palauttaa omistajalleen vai mitä? Niin että kenen se on?

Vierailija
27/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen tuota ihan huvikseni källinä "kavereille" pudottelen huomaamatta jotain tuollaisia tai vaikka ruttuisen kondomin taskusta ollessani kyydissä  sopivasti hieman piiloon on siinä tyypillä selittelemistä kotona

Kerran työkaverin autoon laitettiin kortsu, jonne syljettiin sisään.

Kaverin akkahan sen löysi, ero tuli, lapset jäi akalle ja omaisuus jakoon. Työkaveri on vieläkin kiitollinen meille tempusta.

Vierailija
28/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin asiakas? Työkaveristahan voisi kertoa.

Ei ap.

Jos apn mies on miesstrippaaja ja on vetkutellut veitikkaa autossa asiakkaalle.

Vierailija
29/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, eikös sinun pitänyt lopettaa nämä typerät avauksesi??

Muistaakseni sovittiin niin. Täytyykö tulla käymään?

Vierailija
30/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on voinut ennemminkin olla "myyjä" kyydissä. Äijä itse on ollut se asiakas...

Vierailija
31/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en kertoisi vaikka olisi ihan looginen selitys, jos olisi noin kyylä vaimo. Meidänkin kakkosautosta löytyi kissan karvoja vaikka meillä ei ole kissaa. En ole nostanut minkäänlaista meteliä asiasta.

Onpa siinä ääliö mieheksi. Jos olisin aikanaan itse jättänyt asian sikseen kun löysin mieheni ja minun sängystä korviksen joka ei ollut minun, niin olisin vieläkin i*iootin kanssa naimisissa. Selvisi että hän oli pettänyt minua 10 vuotta...eri naisten kanssa.

Vierailija
32/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen tarina, ennenkuulumaton.

Vierailija
33/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autosta löytyi kirppu.

Vierailija
34/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän autosta löytyi anaalitappi!

En ole minun, sillä minä ja saataisiin leikkeihin ryhdy.

Eikä mieskään tunnusta sitä omakseen, saati kerro kenen kanssa on ajellut.

Meilläpä löytyi miehen pyllystä anaalitappi!

Ei ole minun eikä mieskään tunnusta omakseen tai tiedä mistä se on tullu.

Mysteerinen tapaus.

Vierailija
35/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kuskannu vaikka kakaroita treeneihin.

Vierailija
36/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt tositapaus ja uskallan kertoa siksi, että tapahtuneesta on kauan. Siis reilusti yli 10 vuotta.

Mulle soitti jostakin vakuutusyhtiöstä tyyppi, joka ensiksikin pahoitteli soittoaan. Perusteli puhelunsa aiheen kertomalla hoitavansa ikävää avioeroasiaa, jonka oli sysännut alulle n. viisikymppisen avioparimiehen autosta löytynyt nuoremman naisen ajokortti. Minulle soittanut henkilö soitti vähän tehtäviensä ulkopuolelta ja totesi, että kaikki on epävirallista eikä minun tarvitse puhua. Kuitenkin oli takana pitkä asiakassuhde em. pariskunnan kanssa ja toivoi, josko voisi asiaa auttaa selvittämään.

Lyhykäisyydessään homma meni niin, että olin tullut miehen viisikymppisen vaimon kyydissä tallilta juna-asemalle tasan kerran siksi, että oma autoni oli huollossa. Hiustyylini oli muuttunut (ajokortin kuva otettu n. 18-vuotiaana, tapahtuma-aikaan olin n. 30).  En ikinä koskaan milloinkaan ollut aikaisemmin ollut tuon huonosti tuntemani naisen kyydissä ja yhteensä olin autossa vain muutamien kilomertien matkan. En ollut ikinä edes nähnyt hänen miestään. Sattuipa vain lainanneen miehensä autoa juuri sen kerran, kun tarvitsin kytiä. Nainen ei osannut yhdistää kasvojani nimeen siinä vaiheessa, kun jonkun perusteellisemman siivouksen yhteydessä ajokorttini oli n. vuotta katoamisensa jälkeen löytynyt autosta.

Avioero peruuntui selvityksen myötä. Edelleen tuntuu käsittämättömältä, että näinkin pienen esineen tippuminen väärään paikkaan voi aiheuttaa hirveän show'n.

Vierailija
37/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille. Yli 90% todennäköisyydellä miehesi raiskaa lapsia.

Vierailija
38/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt tositapaus ja uskallan kertoa siksi, että tapahtuneesta on kauan. Siis reilusti yli 10 vuotta.

Mulle soitti jostakin vakuutusyhtiöstä tyyppi, joka ensiksikin pahoitteli soittoaan. Perusteli puhelunsa aiheen kertomalla hoitavansa ikävää avioeroasiaa, jonka oli sysännut alulle n. viisikymppisen avioparimiehen autosta löytynyt nuoremman naisen ajokortti. Minulle soittanut henkilö soitti vähän tehtäviensä ulkopuolelta ja totesi, että kaikki on epävirallista eikä minun tarvitse puhua. Kuitenkin oli takana pitkä asiakassuhde em. pariskunnan kanssa ja toivoi, josko voisi asiaa auttaa selvittämään.

Lyhykäisyydessään homma meni niin, että olin tullut miehen viisikymppisen vaimon kyydissä tallilta juna-asemalle tasan kerran siksi, että oma autoni oli huollossa. Hiustyylini oli muuttunut (ajokortin kuva otettu n. 18-vuotiaana, tapahtuma-aikaan olin n. 30).  En ikinä koskaan milloinkaan ollut aikaisemmin ollut tuon huonosti tuntemani naisen kyydissä ja yhteensä olin autossa vain muutamien kilomertien matkan. En ollut ikinä edes nähnyt hänen miestään. Sattuipa vain lainanneen miehensä autoa juuri sen kerran, kun tarvitsin kytiä. Nainen ei osannut yhdistää kasvojani nimeen siinä vaiheessa, kun jonkun perusteellisemman siivouksen yhteydessä ajokorttini oli n. vuotta katoamisensa jälkeen löytynyt autosta.

Avioero peruuntui selvityksen myötä. Edelleen tuntuu käsittämättömältä, että näinkin pienen esineen tippuminen väärään paikkaan voi aiheuttaa hirveän show'n.

Miksi sulle soitettiin vakuutusyhtiöstä? Eihän ne avioeroasioita hoida.

Vierailija
39/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle soitettiin vakuutusyhtiöstä? Eihän ne avioeroasioita hoida.

Kerroin jos osaat lukea. Mustasukkaiset kumppanit pitäisi teljetä vankilaan.

Vierailija
40/49 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on kuljettanut naispappia antaen hyvät kyydit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän