Vauvapalstaa lukiessa vahvistuu ajatus, miten upeaa on olla mies!
Näitä ketjuja lukiessa vain vahvistuu tunne, miten mahtavaa on olla mies.
Miten rasittavaakin olisi olla nainen duunipaikalla, missä naiset puukottavat niskaan milloin mistäkin asiasta.
Tai että suoltaa blogeihin eron jälkeen teennäistä paskaa siitä, miten nyt tarvitsen aikaa ajatteluun, opetella yksinoloa, teehetkiä. Vatvoa asioita kuukausikaupalla.
Tai muuten vain ylidramatisoida asioita sekä toimia pelkästään tunnekannalla.
Mikä hitto teitä vaivaa?
Kommentit (27)
Reilumies-myytti elää ja voi hyvin. Hah. Oma kokemus aikalailla toinen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:17"]Olet oikeassa! Mä haluan vaihtaa alaa kun en kestä enää naisvaltaisella alalla jatkuvaa selkään puukotusta ja kateutta. Mieluummin tekisin töitä miesten kanssa.
[/quote]
Kaikista pahinta selkäänpuukottamista ja juoruilua olen kokenut todellakin lähes täysin miesvaltaisella alalla paperitehtaassa. Nykyinen työpaikka jossa on suunnilleen saman verran miehiä ja naisia on hyvä. Täälläkin kyllä pahimmat kieroilijat ja toisten kustannuksella hyötymään pyrkijät ovat ihan 100% miehiä. Aloittajalle tiedoksi: Suurinta osaa naisen toiminnasta ohjaa järki ei tunne. Kyllä siinä saa aika lailla järkeä käyttää että saa laskut maksettua, sairaan lapsen hoidettua ja töissä käytyä esim yksinhuoltajana. Kyllä ne miehet on ne jotka tunteella elää. Miksi mies vaikka tappaa tai pahoinpitelee naisensa? Siksi kun vittu TUNTUU niin pahalta kun se ämmä nalkuttaa ja TUNTUU niin pahalta kun se jätti minut ja TUNTUU niin pahalta kun en saanutkaan sitä työtä että pitää vetää pää täyteen jne jne. Kyllä naiset on tämän maailman järki joita ilman eräänkään ihmisen elämästä ei tulisi mitään. Mutta se on hyvä että aloittaja on tyytyväinen osaansa miehenä.
Jäi mainitsematta että vielä aivan paras tilanne olla homo. Siitä ei naisten paskanjauhaminen sotke.
Hyvin sohaistu. Ensin saatiin liikkeelle ne epäsolidaariset siskot, jotka mollaa niitä muita naisia ja kokee itse olevansa Jotain Ihan Muuta. Seuraavassa aallossa pään saivat auki ne naiset, jotka näkivät tässä tilaisuuden hyökätä miesten kimppuun. Pointsit hyvästä provokaatiosta, sä tunnet yleisösi, AP!
Kyllä ne miehetkin vittuilee toisilleen sekä ovat erimielisiä lähes kaikista.
He ovat persuja, joten sen ymmärtää ja se idiodismi johtuu siitä eikä ole miehinen ominaisuus.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:46"]
No emmäänytiä kumpi sit loppujen lopuks on upeampaa...
Naisen tyypillisiä sunnuntaipulmia:
Mies ehdotti että vie koruostoksille syntymäpäiväni kunniaksi. Olen ennen käyttänyt vain kultakoruja, joten helmitietous olematon. Mitä kannattaa tietää helmikorvakoruja hankkiessa?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4270376/ketju/helmikorvakorut_vinkkeja
[/quote]
Näin.
Samaan aikaan normaali mies taas miettii, mistä kaivaa rahat niihin helyihin... asuntolainan lyhennys ensi viikolla... ei muuta kuin ylitöitä... taloudelliset ajat on huonot, joten niitäkään ei välttämättä irtoa... autokin pitäisi huoltaa ensi kuussa...
Naiseus. Meitä vaivaa se, etä olemme naisia. Naisen elämä on aika ongelmarikasta siitä asti kun alka kehittyä naiseksi. Ensinnäkin kuukautiset, niistä on vaivaa, sotkua ja kipua kolmen viikon välein. Hormonit heittelevät ja ovis aiheuttaa joko kipuja ja/tai sietämätöntä himotusta, jonka kanssa voi olla vaikeaa. Pms kiukuttaa, väsyttää tai on hetken sietämättömän ylienerginen. Kuukaudessa on vain muutama päivä, joilloin saattaa olla ns. normaali olotila eli mikään hormonaalinen ongelma ei vaivaa.
Minäkin olen sitä mieltä, että miesten elämä on paljon vapaampaa ja helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:56"]Hyvin sohaistu. Ensin saatiin liikkeelle ne epäsolidaariset siskot, jotka mollaa niitä muita naisia ja kokee itse olevansa Jotain Ihan Muuta. Seuraavassa aallossa pään saivat auki ne naiset, jotka näkivät tässä tilaisuuden hyökätä miesten kimppuun. Pointsit hyvästä provokaatiosta, sä tunnet yleisösi, AP!
[/quote]
25 vastausta on todella huonon provon merkki.
Miten naiset kestäisitte ilman huomiota, treffipyyntöjä ja kehumista?
Vai oletatteko, että syntyisitte kaikki joksikin hunkseiksi jos olisitte miehiä.
Ja aika tyhmä sellainen. Oikeasti uskot nämä jutut täällä?
Ole nyt vaan tyytyväinen mies joka kirjottelee tänne ja ihmettelee mikä toisia vaivaa.
Miehet marsista naiset venuksesta.
Olet oikeassa! Mä haluan vaihtaa alaa kun en kestä enää naisvaltaisella alalla jatkuvaa selkään puukotusta ja kateutta. Mieluummin tekisin töitä miesten kanssa.
Kieltämättä miehenä olisi helpompaa, mutta ei tämä naisena oleminenkaan hassumpaa ole. Jokaiseen löpinään ei ole pakko mennä mukaan ja kun itse tietää mikä on, niin arvostaa itseään.
No emmäänytiä kumpi sit loppujen lopuks on upeampaa...
Naisen tyypillisiä sunnuntaipulmia:
Mies ehdotti että vie koruostoksille syntymäpäiväni kunniaksi. Olen ennen käyttänyt vain kultakoruja, joten helmitietous olematon. Mitä kannattaa tietää helmikorvakoruja hankkiessa?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4270376/ketju/helmikorvakorut_vinkkeja
Olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa - ikävä kyllä olen itse nainen. Miesten kanssa asiointi on nyt vaan NIIN paljon suoraviivaisempaa ja juuri tuo jatkuva selkäänpuukotus puuttuu...
Istuin isäukon kanssa muinoin jouluaattona kaksistaan, oli katettu kunnon joulupöytä ja pistetty siistit kamppeet päälle, niinkuin lapsuudessani oli tapana. Ukko sitten varovaisesti ehdotti, että josko konjakit otettaisiin, ja minä myönnyin. (kyseessä siis yhdet)
Ukko istui salissa tyypillisessä asennossaan isossa nojatuolissa, ja piti konjakkilasia kädessään. Televisiosta tuli naisten jokin tampooni tai vastaava mainos. Kului hetki. Toinenkin. Ukko loihesi lausumaan että:
"Kyllähän se on niin, että Jumala on mies."
Minä olen ihan asiallinen nykyaikainen mies ja tasa-arvon kannattaja ja kaikkea semmoista, mutta pakko on tunnustaa, että vieläkin hymyilyttää, kun tuota pientä hetkeä muistelen. Sama asia tulee aina mieleeni, kun talvella kusen joskus ulkona. Ja ei, en minä siihen jumalaankaan usko.
Ja Ukko... molemmat sodat käynyt vanha kivikova upseeri, semmoinen J.K Paasikiven näköinen ja oloinen mies, mutta vielä paljon isompi, rumempi ja tylympi. Naamakin paleltunut kannaksella liki violetiksi. Kappale kävelevää historiaa. Jätti sodan taakseen, eikä koskaan enää edes katsellut siihen suuntaankaan. "Ne olivat niitä aikoja ne." Tuon verran irtosi sotujuttuja, kun niistä lapsena kysyin. Epäilen, ettei edes äitini nähnyt sen naamion taakse.
Harmittaa aidosti, kun en ehtinyt koskaan vaimoani hänelle esitellä. Näin se menee, kun on omien vanhempiensa iltalamppu. Jotenkin kyllä epäilen, että olisivat voineet tulla oikein hyvinkin toimeen keskenään ...
Oli miten oli... en usko jumalaan, mutta olen kohtuullisen vakuuttunut siitä, että hän olisi mies. Asia on on näin, koska minun oma isäni kertoi minulle, että asia on näin. Isät ovat aina oikeassa.
-.-
Hänen kaltaisensa isät ovat sitä.
-.-
Montako vuotta parisuhdetta takana? Entäs monta lasta ap:lla?
Ei mulla ole mitään ongelmia naisten selkäänpuukotuksen kanssa, koska tyypillisesti naiset eivät ole sen korkeammassa asemassa kuin itsekään olen, mutta kieltämättä vituttaa kun miehet työpaikalla puukottaa ihan suoraan päin naamaa. Olen henkkoht kohdannut paljon enemmän epäoikeudenmukaisuutta miesten kuin naisten taholta.
Ai niin, kun näin ei saa sanoa ettei ole taas "miesvihamielinen". Miehet saavat haukkua, alistaa ja kaikin puolin sorsia naisia ihan miten päin vain, myös väittämällä että naiset sorsivat toinen toisiaan, mutta mitään kritiikkiä näille luomakunnan kruunuille ei saa vastaan sanoa.
Ja siis joo, olen samaa mieltä aloittajan kanssa: on varmasti TODELLA paljon helpompaa ja hauskempaa olla mies.
itse on ap:n kanssa siinä määrin samoilla linjoilla, että miehenä elämä olisi paljon helpompaa ja ehkä kivempaakin. Mutta täysin eri syistä kuin mitä ap mainitsi.