Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaunugatesta vielä
07.09.2014 |
Tietääköhän Pia Kauma, ettei 200 eurolla, joka on sen harkinnanvaraisen avustuksen suuruus, edes saa mitään tuliteriä design-vaunuja tai uusia vaunuja noin ylipäätään? Vai olisiko niin, että taas on yksi kokoomuspoliitikko täysin tietämätön yleisestä kustannustasosta? Kun on millä mällätä, niin ei tarvitse katsella hintalappuja. Paitsi tietysti silloin, jos tuntuu, että omia taskuja kaivellaan verojen muodossa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei varmaan tiedä. Pääasia ettei Kauman kukkarosta siirretä euroakaan vähävaraisille. Sehän nyt tietysti on kokoomuslaisen politiilan ydin noin ylipäätään.