Miksi olet pettänyt?
Täällä on paljon puhuttu petettyjen puolesta mutta kertokaas ihmiset miksi olette pettäneet (ja mitä omalle suhteellenne tapahtui sen seurauksena).
Omalta osaltani voin sanoa syiksi:
- En halunnut olla enää suhteessa ja pettäminen antoi syyn lähteä
- Ihastuin toiseen ja vaihdoin lennosta (ja sain ansioni mukaan kun tämä keneen vaihdoin vaihtoi minut toiseen lennosta myöhemmin)
- Perinteinen selitys "olin kännissä, tilaisuus teki varkaan" eli ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella enkä halua vielä vakiintua
Yleisenä huomiona kuitenkin se, että pettäminen on aina tapahtunut sellaisissa suhteissa joissa ei ole sydän ollut 100 % mukana.
Kommentit (4)
En rakastanut miestä. Mies oli joka päivä jossain pois, ehkä tuli yöksi kotiin. Jätti minulle vastuun kaikesta, mies myös masentui ja alkoholisoitui. En jaksanut katsella sitä touhua enää. Säälittävä mies, onneksi jätin.
Itsehän olen pettänyt vain tilanteissa jossa sydän ollut 100% mukana. Ja vain yhden ja saman kanssa.
T: rakastunut mies
Mies ei halunnut seksiä, tein selväksi että haen sitä jostain muualta jollei mies anna. Ei antanut ja minä petin. Itse asiassa ihan vittuillakseni kerroin asiasta, tämän seuraus: asiasta keskusteltiin ensi kertaa aikuismaisesti eikä kumpikaan syytellyt toista. Nyt menee paremmin kuin koskaan aiemmin, pettämisestä puoli vuotta.
Koska mies ei antanut puoleen vuoteen, vaikka tein joka viikko aloituksia. Naisella on tarpeet, jota kyseinen mies ei ymmärtänyt. Kyllähän se nyt pitää tajuta ettei menevä kolmikymppinen nainen jaksa olla ilman seksiä. Herranen aika sentään.