Miksi jotkut piilottaa itseltään tiedon koska olleet whatsapissa paikalla?
Kommentit (43)
Siksi, koska tinderdeitti ei halua, että näet milloin hän on ollut paikalla. Jos hän haluaisi, hän jakaisi sen tiedon. Toiset ovat yksityisiä ihmisiä eivätkä halua muiden tietävän heistä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut ärsyttävintä on se jos lukee viestin mut ei vastaa. Jos on aikaa lukea se, on aikaa myös vastata. Muutoin kannattaa ne avata vasta kun on aikaa.
Siinähän ärsyynnyt. Luen viestit kun ne tulee ja vastailen kiireellisyyden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut ärsyttävintä on se jos lukee viestin mut ei vastaa. Jos on aikaa lukea se, on aikaa myös vastata. Muutoin kannattaa ne avata vasta kun on aikaa.
Miksi pitää heti vastata? Just tämän takia on ärsyttävää jos joku näkee milloin olet ollut paikalla ja milloin viesti on luettu. Sitten joku on siellä hetkessä salamana palko nenässä jos ei heti lue ja vastaa.
Luen silloin kun minulle sopii ja vastaan kun minulle sopii.
Olet itsekäs kukkanen jonka lehmä söi!
Lumihiutaleet sulaa heti, kun niihin kohdistaa lämpöä!
Ärsyttääköhän asiasta ärsyyntyviä kuitenkin enemmän se, että meitä paikallaolon piilottajia ei myöskään kiinnosta se, milloin joku muu on ollut paikalla? Minä olen vielä poistanut lukukuittaukset käytöstä, joten minun kohdallani ei voi edes tietää, olenko nähnyt viestiä ikinä.
Mahtaa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuulu kenellekään milloin olen ollut paikalla. Minusta minkään sovelluksen ei pitäisi edes kuitata viestejä luetuksi, sillä se lisää paineita vastata heti kun on lukenut viestin, ettei toinen ihmettele, että miksi ei olla jo vastattu jos viesti on kerta luettu. Tämän takia jätän toisinaan viestejä kokonaan lukematta jos en jaksa heti vastata.
Näiden syiden johdosta en ole koko palvelussa. Tekstari, puhelu, sähköposti käytössä ja selviän elämästä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen tätä liian rajat rikkovasta työnkuvasta johtuen. Asiakkaat laittaa parhaimmillaan / pahimmillaan muutenkin viestiä sunnuntaina iltauutisten aikaan ja tietysti "urgent need".
Asia korjaantunee kun saan työpuhelimen piakkoin, mutta oppirahat on maksettu 24/7 saavutettavuudesta.
Huhhuh, laittaisin estoon kaikki asiakkaat jotka kehtaa soittaa/laittaa viestejä henkilökohtaiseen numerooni. Mitä pomosi oikein selitti syyksi kun numerosi päätyi asiakkaille?
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyypiö. Jos ei kiinnosta vastata niin en vastaa,
Koska anoppini stalkkaa koska olen ollut paikalla ja haukkuu siitä minua
Koska tämä tieto ei kuulu sinulle mitenkään.
Ei sitä itseltään piiloteta, vaan muunmuassa sinulta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan vähentää turhaa stalkkaamista. Eihän sillä ole merkitystä milloin olen viimeksi ollut.
Ilkeiden ihmisten tapa piiloutua ja ignoorata toisten viestit! Hävetkää!
No enpä ole typerämpää kommenttia kuullut!? Millä tavalla se joka ei halua näyttää paikalla oloa, ingooraa toisten viestit?
Miksi se paikalla olo aika pitäisi näkyä? Mitä kukaan sillä tiedolla mitään tekee? Itselläni se on piilotettu, ihan sen takia koska käyn niin harvoin whatsappissa, ja kohta on joku kyselemässä että, miksi olet ollut viimeeksi paikalla viime perjantaina? Mutta, nämä asiat eivät kyllä kuulu kenellekkään muulle.
Ihan juuri sen takia kun ihmiset valittaa juuri tuosta kyttäämisestä kun "se oli kyllä paikalla mutta ei vastaa" ja yleinen ajattelu että puhelin pitäisi olla koko ajan kädessä kun olihan se onlinessä minuutti sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teen tätä liian rajat rikkovasta työnkuvasta johtuen. Asiakkaat laittaa parhaimmillaan / pahimmillaan muutenkin viestiä sunnuntaina iltauutisten aikaan ja tietysti "urgent need".
Asia korjaantunee kun saan työpuhelimen piakkoin, mutta oppirahat on maksettu 24/7 saavutettavuudesta.
Huhhuh, laittaisin estoon kaikki asiakkaat jotka kehtaa soittaa/laittaa viestejä henkilökohtaiseen numerooni. Mitä pomosi oikein selitti syyksi kun numerosi päätyi asiakkaille?
Mitä ihmettä oikein lässytät? Mulla on viimeksi ollut ei-työnantajan maksama puhelinnumero joskus 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan vähentää turhaa stalkkaamista. Eihän sillä ole merkitystä milloin olen viimeksi ollut.
Ilkeiden ihmisten tapa piiloutua ja ignoorata toisten viestit! Hävetkää!
Jos on kiire asiaa miksi et soita, minun käsitys viesteistä on että ne luetaan silloin kun keritään eikä sillon kun lähettäjä haluaa eikä se aina tarkoita ignoorausta. Toisten elämän tarkoitus ei ole some ja puhelin
Juuri siksi, ettei kukaan voi stalkata milloin olen ollut paikalla. Samasta syystä mös lukukuittaukset on pois käytöstä.
Koska en halua äidiltäni aamulla puhelua: "Miksi olit hereillä kolmelta? Onko sulla uniongelmia?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luen viestit yleensä heti, kun viesti on tullut. Ja sitten viestinsisällöstä riippuu, pitääkö siihen vastata välittömästi, tunnin pääästä, illalla, huomenna vai vasta ensi viikolla. Joskus kun asia voi olla kiireellinenkin. Useimmiten ei kuitenkaan ole.
Asia ei ole koskaan kiireinen jos se tulee viestillä, Normaali ihminen soittaa jos on kiire asia
En tahdo että kukaan kyttää ja kyselee että miksi en ole vielä vastannut vaikka olin online. Vastaan kun huvittaa (usein hitaasti).
Olet itsekäs kukkanen jonka lehmä söi!