Mies tinderissä jolle ei tunnu matchejä tulevan, niin tee näin ja voitkin sen jälkeen poistaa koko appin
Se, että turhaan wipeailu ole ottanut osumaa, niin mitäpä jos oikeesti maksaisitkin kerran siitä kultajäsenyydestä? Kuulostaa ihan saakelin typerältä varsinkin kun se on aivan älyttömän kallista, mutta tällä toiminnolla voit saada varmistuksen, että voit poistaa koko sovelluksen ja tämä varmaan onkin syy miksi se on niin kallis. Siellä on niitä sumennettuja tykkääjiä mille ei voi tehdä mitään ilmaiseksi. No ne on käytännössä kaikki ne jotka on susta tykänneet vuosien varrella vaikka oisit ruksia niille antanut. Kun olet maksanut sen kultajäsenyyden, niin voit tyhjentää tuon listan. Tämän jälkeen ota aikaa milloin sinne ilmestyy uusi tykkäys. Omalla kohdallani 0 näytti kuukauden jälkeen. Tästä pääsemme siihen, että yksikään minun ohi mennyt nainen ei siis tykkänyt minusta. Itsetunnolle se ei tee hyvää varsinkin kun on panostanut profiiliin, löytyy koulutusta jne, mutta tästä pääsemme sovelluksen poistamiseen. Miksi tuhlata aikaa sovellukseen, kun se ei johda mihinkään? Se ei poista sinkkuuttasi, mutta jääpähän elämästä aikaa muuhunkin, kun se että tuhlaisit aikaasi ruksea ja sydämiä painellessa joka ei johda mihinkään. Sovelluksen poistaminen tulee varmasti olemaan yksi parhaita tekojasi.
Kommentit (15)
Ellen saa matchejä hetkeen, niin miksen poistaisi sovellusta ihan ilmaiseksi? Aika nopeasti näkyvyys huononee ja eipä noita käyttäjiäkään pk-seudullakaan ihan älyttömästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä tollasesta hot oor notista kukaan ottais paineita?
Noin sekunnin miettimisellä varmaan selgeetä se, minkälaisista vivuista vedellään. Ei niistä tarvi välittää.
Toki jos ei oo sinut itsensä kanssa...mut se probleemi ei tod asu ”tinderissä”. Juuelikkäs tsemiä elämään.
Panomies voi jatkaa matkaansa
Huono neuvo.
Ei tuosta paskasta sovelluksessa kannata maksaa senttiäkään.
Tykkäyksissä säilyy myös ne jotka vedät vasemmalle joten suurin osa tykkäyksistä on niitä joita et halua.
Periaatteesta en maksa euroakaan sovelluksien käytöstä.
Jos mies on perussiisti ja elämänhallinta kunnossa, eikä ole ulkonäöltään groteski, niin satasesta vetoa että jos yksikään nainen ei tykkää, kuva on sikahuono.
Mä olen ainakin tavannut fiksuja, korkeasti koulutettuja (ihan PhD, Postdoc jne) naisia Tinderissä ja monen kanssa on myös tullut match. Yhdeltäkään 21v "instabeibeltä" en ole ikinä saanut tykkäystä eikä mun kuuleman mukaan kukaan muukaan ole eli älä turhaan jahtaile niitä:D Lisäksi, usein jos saat tykkäyksen joltain niin se ilmestyy sun silmien eteen hyvin pian ja siitä summenetusta kuvasta+nimestä voi jo päätellä kuka se on.
Joka tapauksessa, olen ollut positiviisesti yllättänyt Tinderin naistarjonnasta.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sekunnin miettimisellä varmaan selgeetä se, minkälaisista vivuista vedellään. Ei niistä tarvi välittää.
Toki jos ei oo sinut itsensä kanssa...mut se probleemi ei tod asu ”tinderissä”. Juuelikkäs tsemiä elämään.
Panomies voi jatkaa matkaansa
Ja sä voit jatkaa kitkerää valittamista? Hiffaatko, että sitä valittamista voi keksiä minkälainen tyyppi tahansa, aina löytyy kukkula jolla mahtailee jollain mittarilla isompi kukko. Salaisuus on siinä, et ”stop being a little bitch”.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin tavannut fiksuja, korkeasti koulutettuja (ihan PhD, Postdoc jne) naisia Tinderissä ja monen kanssa on myös tullut match. Yhdeltäkään 21v "instabeibeltä" en ole ikinä saanut tykkäystä eikä mun kuuleman mukaan kukaan muukaan ole eli älä turhaan jahtaile niitä:D Lisäksi, usein jos saat tykkäyksen joltain niin se ilmestyy sun silmien eteen hyvin pian ja siitä summenetusta kuvasta+nimestä voi jo päätellä kuka se on.
Joka tapauksessa, olen ollut positiviisesti yllättänyt Tinderin naistarjonnasta.
M29
100% sama kokemus // m37
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on perussiisti ja elämänhallinta kunnossa, eikä ole ulkonäöltään groteski, niin satasesta vetoa että jos yksikään nainen ei tykkää, kuva on sikahuono.
Siitä, että yksi nainen tykkää, on todella pitkä matka yhtään mihinkään. Jos saa matchin niin siitä pitäisi sitten vielä saada se nainen aloittamaan keskustelun tai vastaamaan kn olet itse aloittanut keskustelun. Senkin jälkeen on taas sitten matkaa.
Tuo kuvajuttu on vähän sellainen, että mikä kuva sitten on muka hyvä? Minusta parhaimpia ovat sellaiset tavalliset, autenttiset kuvat. Naisten mielestä parhaimmat kuvat ovat tinderin selailun perusteella jotkut todella hienot ja käsitellyt kuvat. Ainakin tällaisia kuvia siellä näkee usein naisilla. En ole miesten profiileita selannut, niin en tiedä minkälaisia heillä on.
Paska sovellus, monesta eri syystä. Livenä on kaikista parasta.
Vierailija kirjoitti:
M29
Missä päin asut? Kuinka monta mätsiä? Kuinka kauan olet ollut sovelluksessa? Ovatko naiset aloittaneet keskusteluja kanssasi tai ovatko vastanneet sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
100% sama kokemus // m37
Minulla myös sama kokemus. Tinderillä on mielestäni turhan huono maine. Tinderissä on yllättävän paljon sellaisia 26-32v hyvin kiltin oloisia naisia ja kympin tyttöjä, jotka etsivät parisuhdetta tositarkoituksella ja koska ovat tosielämässä ujoja ja ehkä vähän kotihiiriä niin ei heillä ole nykymaailmassa Tinderin lisäksi paljon mahdollisuuksia löytää miestä.
Nämä naiset sopivat hyvin 26-35v miehille, jotka ovat myös kilttejä, kunnollisia ja joilla ei naismarkkinoilla ole koskaan ollut suurta kysyntää ujouden/arkuuden/kilttiyden yms. takia. Sieltä vaan mätchäilemää!;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että yksi nainen tykkää, on todella pitkä matka yhtään mihinkään. Jos saa matchin niin siitä pitäisi sitten vielä saada se nainen aloittamaan keskustelun tai vastaamaan kn olet itse aloittanut keskustelun. Senkin jälkeen on taas sitten matkaa.
Tuo kuvajuttu on vähän sellainen, että mikä kuva sitten on muka hyvä? Minusta parhaimpia ovat sellaiset tavalliset, autenttiset kuvat. Naisten mielestä parhaimmat kuvat ovat tinderin selailun perusteella jotkut todella hienot ja käsitellyt kuvat. Ainakin tällaisia kuvia siellä näkee usein naisilla. En ole miesten profiileita selannut, niin en tiedä minkälaisia heillä on.
Paska sovellus, monesta eri syystä. Livenä on kaikista parasta.
Niin.
Joku sanoi joskus vieraskielisellä palstalla opetuksena: "It's not real until she's naked". Nuo sanat ovat jääneet mieleeni. Monen renkaan läpi pitää hypätä ennen kuin saa mitään todellista validaatiota.
Vierailija kirjoitti:
M29
Niin siis mikä on sinun tämänhetkinen tilanne sitten? Oletko saanut sieltä parisuhteen jos olet sellaista sieltä hakenut, tai seksiseuraa jos ole sitä hakenut?