Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuhun laukeaminen

Vierailija
16.08.2021 |

Miten on miehet, himottaako naisen suuhun laukeaminen enemmän silloin kun kassit on täynnä vai onko sillä merkitystä? Itsellä on aika selvä ero siinä, että suuhun laukeaminen kiinnostaa enemmän kun on tulossa kunnon lasti, ja jos on edellisenä päivänä lauennut, niin silloin normipano.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehen nautinnon kannalta, se on jonkin verran anti-kliimaksi, kun suihinotettaessa juuri laukeamisen hetkellä se muuttuukin käsihoidoksi.

Vaikka ymmärränkin ja hyväksyn sen, että kaikki naiset eivät halua spermaa suuhun, on se silti on vähän samaa kuin nuorena vastuuttomana ehkäisy hoidettiin vetämällä kalu ulos juuri ennen laukeamista, ja lauettiin naisen vatsalle. Kyllä siinä orgasmi tuli, mutta kyllä se vain tuntui pahalta vetää ulos juuri kliimaksin hetkellä.

Vierailija
22/44 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan miehen nautinnon kannalta, se on jonkin verran anti-kliimaksi, kun suihinotettaessa juuri laukeamisen hetkellä se muuttuukin käsihoidoksi.

Vaikka ymmärränkin ja hyväksyn sen, että kaikki naiset eivät halua spermaa suuhun, on se silti on vähän samaa kuin nuorena vastuuttomana ehkäisy hoidettiin vetämällä kalu ulos juuri ennen laukeamista, ja lauettiin naisen vatsalle. Kyllä siinä orgasmi tuli, mutta kyllä se vain tuntui pahalta vetää ulos juuri kliimaksin hetkellä.

Tuosta samasta syystä totutin vaimoni jo nuorena ottamaan suuhun asti.  Itse nuolin aina pillua ja tein kaiken hänen nautintonsa hyväksi muutenkin, joten vaimo hyvää hyvyyttään totutteli ottamaan suihin. Myöhemmin totuttuaan on nauttinut kovan kaluni hyväilemisestä ja suikkareiden annosta. Mitä kovempi seisokki ja kiima sen  enemmän on nauttinut.  Muutenkin tykkää tunnustella kassien painoa ja kaluni turvotusherkkyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kävi niin että kun vaimoni otti suihin, nostin päätäni hiukan nähdäkseni paremmin, hän hiukan kysymysmerkkinä katsahtaa minua, suu hiukan auki ja alan tulemaan hänen kielellensä samalla kun hän katsoo minua. Siinä kohtaa tuntui tyhjenevänsä selkäytimestä saakka. Vaimoni on myös hiukan sub.

Vierailija
24/44 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean aika usein mieheni suuhun kun hän nuolee minua ja sormettaa samalla. Vähintään kerran viikossa

Vierailija
25/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukean aika usein mieheni suuhun kun hän nuolee minua ja sormettaa samalla. Vähintään kerran viikossa

Samoin. Usein se menee niin, että minua ei edes aluksi tekisi mieli, ja työnnän miehen päätä pois jalkojeni välistä. Jossain vaiheessa annan kuitenkin periksi, ja huomaan, että taitaa minua sittenkin tekee mieli, ja kun mies vain jatkaa hitaasti ja hellästi, laukean lopussa ihanan mieheni suuhun.

Vierailija
26/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua onnekasta lykästi, sillä mies haluaa jokapäivä nuolla. Saan helposti ja haluan aina!

Vierailija
27/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että sperma kuuluu pimperoon tai peppureikään. Muu on pelkkää mielikuvitukseen perustuvaa fantasiointia.

Vierailija
28/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Usein se menee niin, että minua ei edes aluksi tekisi mieli, ja työnnän miehen päätä pois jalkojeni välistä. Jossain vaiheessa annan kuitenkin periksi, ja huomaan, että taitaa minua sittenkin tekee mieli, ja kun mies vain jatkaa hitaasti ja hellästi, laukean lopussa ihanan mieheni suuhun.

En usko, että on moniakaan miehiä jotka yrittäisivät työntää naista pois joka haluaisi ottaa suihin vaikka ei olisikaan ollut sillä päällä, vaan lähes kaikki miehet ottavat kalun suuhunsa imaisevan naisen tilanteesta ja ajasta riippumatta mielihyvällä vastaan. Ei tee mieli -> tekee mieli muutos tapahtuu keskimäärin 0,1 - 0,7 sekunnin sisällä.

Vierailija
29/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että sperma kuuluu pimperoon tai peppureikään. Muu on pelkkää mielikuvitukseen perustuvaa fantasiointia.

Sulle varmaan onkin.

Vierailija
30/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuu päivästä, että runkkaanko käsin loppuu, vai otanko suihin loppuun asti. En niele. Päästän lastin miehen päälle tai syljen pyyhkeeseen 👍 Uskoisin, että suuhun tuleminen tuntuu hänestä paremmalta, kun on lämmin ja kostea.

Vierailija
31/44 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Uskoisin, että suuhun tuleminen tuntuu hänestä paremmalta, kun on lämmin ja kostea.

No aika selvähän tuo on. Sisälle lämpimään, kosteaan ja suljettuun paikkaan laukeaminen on moninverroin parempaa kuin ulos laukeaminen. Ei tunnu hyvältä jos juuri laukeamisen hetkellä pitää vetää pois, on se sitten suu, pillu tai pylly.

Vierailija
32/44 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei oikein tykännyt ottaa suihin joten yhtenä harvoista kerroista kun näin teki annoin mennä loppuun asti. Tilanteen kiihottavuusaste ja aika edellisestä laukeamisesta tekivät sen että spermaa tuli todella paljon. Osan kai nieli, osa valui suu pielestä. Tähän perään kommentti "tulipa sitä paljon", oli piste iin päälle. Tuntuipa se hyvältä.

Nykyinen poikkeuksetta nielee jos en erikseen muuta pyydä.

Vierailija
33/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti suhteen alkuaikoina joka kerta syihin ja aktin lopussa laukesin hönen suuhun. Se oli ihanaa aikaa. Nyt ei ole enää ottanu suihin saatikka sitten lastia suuhunsa. Muutenkin ei olla enää paljoakaan sekstailtu. Vaimo töistä tullessa väsy ja on nää ruuhkavuodet meillä. 

En ole vieraissa käyny enkä ikinä tekisi sitä. Joskus vaivun muistelemaan niitä aikoja kun otti poskeen ja lastit suuhun.

Vierailija
34/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun poikaystäväni kasvatti muhkean parran, laukean tämän suuhun helposti. Ennen oli hankalampaa. Joskus se voi olla pienestä kiinni.

Vierailija
35/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun poikaystäväni kasvatti muhkean parran, laukean tämän suuhun helposti. Ennen oli hankalampaa. Joskus se voi olla pienestä kiinni.

Kuinka pieni sinulla sitten oikein on?

Vierailija
36/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni sinulla sitten oikein on?

Ei ole pieni, vaan parta kiihottaa ja kutittaa kiveksiä.

Vierailija
37/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tuntuu juuri makeimmalta kun lasti alkaa irrota eli silloin imua riitävästi että irtoaa kunnon orkku. ex vaimo ei niellyt muuutoin kun olimme 69 ja imin sen piniä ja se otti suihin ja osasin ajoittaa lastin irroituksen hänen omaa orkkuunsa niin nieli ikäänkuin vahingossa siinä oman orkun runtelemana ja sehän riitti minulle

Vierailija
38/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa vaihtelua ja erityisesti kun on illalla rakasteltu, on aamulla ihan oarasta laueta 69ssä naisen suuhun. Nyt on suuhunlaukeamiset olleet kotona vähissä, niin käyn toisinaan miesten kanssa puuhailemassa näissä merkeissä. <3

Vierailija
39/44 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa vaihtelua ja erityisesti kun on illalla rakasteltu, on aamulla ihan oarasta laueta 69ssä naisen suuhun. Nyt on suuhunlaukeamiset olleet kotona vähissä, niin käyn toisinaan miesten kanssa puuhailemassa näissä merkeissä. <3

Onko siellä Porissa heteromiehiä laisinkaan?

Vierailija
40/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kunnioitan että jos nainen ei tykkää nii en syty suuhun laukeamista mutta jos nainen ne lastit väkisellä haluaa nii annan mennä vaan. Parasta se laueta pilluun varsinki ku piuhat on poikki nii ei tartte pelätä jälkiseuraamuksia.

No nyt tuli kämmi. Piuhat poikki, niin mitkä lastit? Ei taida tietovisailut olla sun leipälaji?

Voi jeesus sentään onko noinkin tyhmiä ihmisiä olemassa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä