Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on sukulaislapset yökylässä

Vierailija
07.09.2014 |

Ehkä 10min sitten heräsivät, ja nyt jo riitelevät ja känäävät täyttä päätä. Samoin koko eilisillan.

Mä en muistanutkaa et tää on tällaista. Alakoululaiset lapset, omat jo yläkoulussa.

Toivottavasti ne tullaan hakemaan ajoissa tänään, mutta varmaankin vasta myöhään iltapäivällä koska vanhemmat olivat eilen viihteellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siellä niille mitään tekemistä? Pelatkaa vaikka korttia tai jotain, lähtekää pihalle.

Vierailija
2/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viekää ne omaan kotiinsa, turhaan vanhemmat makaa perse homeessa, kun toiset hoitaa niiden lapsia. Siis jos teille ei makseta siitä tavalla tai toisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmat pyörimään. Aku Ankat käteen. Paperia ja kyniä.

Eikä vierekkäin istumaan vaan kunnon välit.

Vierailija
4/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä luin et kännäävät...

Vierailija
5/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh. Viet ensi vkl omasi sinne, vanhemmat saavat valvoa että tietokoneet suljetaan ja isommille lapsille enemän ruoanlaittoa ja kaupassakäyntiä. Alakouluiikä on helpointa.

Vierailija
6/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:17"]No viekää ne omaan kotiinsa, turhaan vanhemmat makaa perse homeessa, kun toiset hoitaa niiden lapsia. Siis jos teille ei makseta siitä tavalla tai toisella?
[/quote] Makseta?! Voi luoja miten ahneita ihmisiä voi olla. Joka asiasta raha raha rahaaaaa tai muuta korvausta.... yök.

Vierailija
7/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä tietokone kiinni ja mene laittamaan niille aamupalaa. MTV3:lla menee Nakke Nakuttaja.

Vierailija
8/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:17"]

No viekää ne omaan kotiinsa, turhaan vanhemmat makaa perse homeessa, kun toiset hoitaa niiden lapsia. Siis jos teille ei makseta siitä tavalla tai toisella?

[/quote]

En kyllä ymmärrä noin isojen lasten kuljettelua yökylään, paitsi jos joku luokkakaveri haluaa seuraa. Kyllä pärjää itsekseenkin jos vanhemmat käyvät viihteellä. Varsinkin jos sukulainen ei nauti, kertoisinihan suoraan että en ota, jos on noin vaikeaa noin isojen lasten kanssa.

Vierailija
9/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:17"]No viekää ne omaan kotiinsa, turhaan vanhemmat makaa perse homeessa, kun toiset hoitaa niiden lapsia. Siis jos teille ei makseta siitä tavalla tai toisella?
[/quote] Makseta?! Voi luoja miten ahneita ihmisiä voi olla. Joka asiasta raha raha rahaaaaa tai muuta korvausta.... yök.
[/quote]

En ole ylempi mutta se on ihan normaalia että palveluksista ja avusta tarjotaan vastapalvelusta tai palkkaa. Esim. sukulaistytölle taskurahat lastenhoidosta tai sitten vuorotellen hoidellaan toistenkin lapsia jne. Surullista jos joku alistuu vaan toisten kynnysmatoksi.

Vierailija
10/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä ihmisiä, jotka lupaavat asioita ja sitten kaikesta onkin kamalasti vaivaa ja valitus vaan jatkuu. Kyllä sitä päivän aina selviää, jotain kivaa tekemistä vaan lapsille. Menette ulos pelaamaan tai luette kirjoja, ota päivä vastaan positiivisena ja erilaisena. Innostus ja asenne tarttuu helposti lapsiin.

Vierailija
11/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nuo ele vähän turhan nuoria kännäämään? Vatsahuuteluun ja sitten putkanpahnoille nukkumaan pois känninsä, sanon minä.

Vierailija
12/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:41"]

Eivätkö nuo ele vähän turhan nuoria kännäämään? Vatsahuuteluun ja sitten putkanpahnoille nukkumaan pois känninsä, sanon minä.

[/quote]

Näin!

Vierailija
13/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:41"]Eivätkö nuo ele vähän turhan nuoria kännäämään? Vatsahuuteluun ja sitten putkanpahnoille nukkumaan pois känninsä, sanon minä.
[/quote]
Aloituksessa puhuttiin känäämisestä, ei kännäämisestä.

Vierailija
14/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:37"]Mä en käsitä ihmisiä, jotka lupaavat asioita ja sitten kaikesta onkin kamalasti vaivaa ja valitus vaan jatkuu. Kyllä sitä päivän aina selviää, jotain kivaa tekemistä vaan lapsille. Menette ulos pelaamaan tai luette kirjoja, ota päivä vastaan positiivisena ja erilaisena. Innostus ja asenne tarttuu helposti lapsiin.
[/quote]

No itse ainakin oletan, että lapset osaa käyttäytyä esim. kylässä tai jos otan heitä hoitoon. Hoidankin aika paljon sukulaisten ja tuttujen lapsia, muutamia kauhukakaroitakin on tullut meille hotoon mutta heidän kohdallaan olen kerrasta oppinut, että en enää toiste ota.

Vierailija
15/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla ne sun yläkoululaiset voisivat mennä lasten omaan kotiin hoitamaan ja ansaitsemaan taskurahaa. Sä saat omaa aikaa, pienet saa hoitoa ja isot saa rahaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi