Nainen, nuoletko miehesi pyllyn?
Rakastan peppuleikkejä molemminpäin. Mutta valitettavan harvoin saan nauttia siitä että nainen nuolisi pyllyreikääni. Itse nuolen kyllä naisen ihan jokapaikasta.
Kommentit (38)
Miehensä pyllynnuoleminen on todella kaunis lahja ja yllätys miehen merkkipäivinä, isänpäivinä ja joululahjana.
Todella suositeltava lahja.
Nuolen ja nautin siitä kuinka hän huohottaa nautinnosta. Muuttuu äärettömän kovaksi ja purkautuu lopulta voimattomana nautinnolle.
Toki miehenikin tekee minulle, mitä ikinä pyydänkään.
Näin miehenä nautin tosi paljon kun pepullani leikitään. Sitä saa nuolla, silitellä ja sormettaa.
Itse tykkään nuolla pillua ja peppua, ja panna joka reikään.
Hygienia, liukkari ja toisen kuuntelu kunnossa niin on upeaa puuhaa.
Peppupoikuuden menetys naiselle on miehelle mitä vahvin kokemus.
En nuole, mutta voin kyllä sormettaa ja työntää sinne esim. kättä tai dildoa jos se on tärkeää.
Enkä koe itseäni edes mitenkään nihkeäksi tuon vuoksi etten halua nuolla toisen ihmisen peräaukkoa.
Suihinotto riittäköön ja jos ei riitä, niin minut voi kyllä pistää kiertoon ja etsiä naisen joka nuolee persetttä.
Ei voi vähempää kiinnostaa anuksen nuoleminen,
Mutta molemmin päin sormetamme toistemme pyllyreikää kumi hanska kädessä.
Kumihanskat on erittäin kiihottavia molempien mielestä
Jos vaihtoehdot olisi
a) nuole miehen berzettä tai
b) elä elämäsi yksin ilman parisuhdetta
Niin valitsisin vaihtoehdon B, eli elämä sinkkuna.
Kyllä nuolen aina miehen ihan mistä päin vain, jos kumppani on itselle sopiva eli pidempiaikainen panokaveri tai fwb. Erittäin nautinnollista puolin ja toisin nuo peppuleikit.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot olisi
b) elä elämäsi yksin ilman parisuhdettaNiin valitsisin vaihtoehdon B, eli elämä sinkkuna.
Käyttäisit peräpyyhkeitä, vettä ja jotain desifiointiainetta ensin miehen berzeen putsaamiseen, niin eiköhän tuo nuolenta alkaisi sujua. Eikä tarvis sinkkuuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot olisi
b) elä elämäsi yksin ilman parisuhdettaNiin valitsisin vaihtoehdon B, eli elämä sinkkuna.
Käyttäisit peräpyyhkeitä, vettä ja jotain desifiointiainetta ensin miehen berzeen putsaamiseen, niin eiköhän tuo nuolenta alkaisi sujua. Eikä tarvis sinkkuuntua.
Eli ensin putsaisin miehen berzeen kuin joltain vauvalta, ja sen jälkeen nuolisin?
Ei kiitos, mieluummin sinkkuus.
Sinkkuna ei ole ollenkaan kamalaa, päinvastoin oikein kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot olisi
Eli ensin putsaisin miehen berzeen kuin joltain vauvalta, ja sen jälkeen nuolisin?
Sinkkuna ei ole ollenkaan kamalaa, päinvastoin oikein kivaa.
Kehottaisin vielä tarkoin harkitsemaan ennen ikäsinkuksi ryhtymistä. Miehet ovat itseasiassa ja tosiasiassa isoja vauvoja koko ikänsä. Siksi berzeen kokonaisvaltainen hoito sopii koko miehen iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot olisi
Sinkkuna ei ole ollenkaan kamalaa, päinvastoin oikein kivaa.Kehottaisin vielä tarkoin harkitsemaan ennen ikäsinkuksi ryhtymistä. Miehet ovat itseasiassa ja tosiasiassa isoja vauvoja koko ikänsä. Siksi berzeen kokonaisvaltainen hoito sopii koko miehen iän.
Hyi, annat entistä huonomman ja epäkiihottavamman kuvan miehistä..
Mun mies ei haluaisi että nuolen, enkä haluaiskaan. Kullin imentä ja nuolenta sensijaan aivan superia, samoinkun pillun nuoleminen, Onneksi ihan jokapäivä mies huolehtii.
Minulla ex nuoli pepun ja runkkasi samalla. Ihan taivaallisen hieno osa seksiä, ja nautin todella paljon. Nykyinen vaimo ei tähän suostu, mutta tykkää kylä kun hänen peppua nuollaan. Tässäkin oli pieni suostetteluaika, kun kukaan ei ollut hänelle sitä tehnyt. Eli ehkä saanen joskus kielensä peppuuni…
Miehet ovat todetusti innokkaampia perseennuolijoita kuin naiset. Jotain tarvitsisi tehdä tilanteen parantamiseksi. Miten saataisiin naiset innostumaan?
Itse olen päässyt nuolemaan mieheni pyllyä vain pari kertaa vaikka mielelläni tekisin sitä useamminkin. Ja noilla kerroilla hän on nauttinut selkeästi mutta ei halua sitä enää. Nuolee kyllä minun pyllyäni miltei joka kerta kun harrastamme seksiä.
Kuitenkin olet tyrkyttämässä sitä toosaasi ja anaalia miehen nuoltavaksi