Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exät

Vierailija
07.09.2014 |

Mun mies on koko ikänsä ollut todella ylipainoinen, vasta nyt aikuisiällä hoikistunut. Ja nyt hiljalleen, suhteemme aikana, olen nähnyt hänen exiensä kuvia facessa (siis exät ovat olleet ihan sänkykavereita tai muutaman viikon juttuja ja sitten pari vähän vakavampaa, mun kanssa suhde ollut kaikista pisin ja vakavin), ja mä olen kaikkein rumin. Ihan ylinvoimaisesti. Jopa silloin kun hän on ollut todella lihava, on hänellä ollut tosi nättejä tyttöjä. Mun exät taas, eipä niissä kehumista ole. Nyt kun suhteemme on alkanut menemään alamäkeä ja lujaa, olen alkanut tuntemaan alemmuudentuntoa. Aikaisemmin olen ajatellut, että me ollaan ulkoisesti toisillemme sopivat, mutta mähän olen ihan superruma muihin niihin naisiin verrattuna. Helvetti. Tämän asiantakia en saa edes unta ja mieli tekisi vaan itkeä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sun itsetunnollesi oikein kuuluu...? Ei kauhean hyvää vissiin? Siis meinaan, vaikka olisi tottakin nuo vertailusi niin teidän suhteessa on varmaan kuitenkin ihan muut asiat tärkeitä kuin sun tai hänen ulkonäkönsä..? Sanoit, että suhde menee alamäkeä, no, useimmat suhteet välillä menevät, voisiko sille asialle tehdä jotain? Sun itsetuntosi kohentaminenkin voisi auttaa jo siihen, koska jokin siellä nyt mättää, kun exät noin kummittelee mielessäsi. Mitä väliä exillä on, kun siinä olette nyt te kaksi? 

Vierailija
2/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunnolle kuuluu todella huonoa, aloin samantien itkemään kun tätä kirjoitan. Mies ei ole enää pitkään aikaa halunnut seksiä mun kanssa, lapsen saamisen jälkeen mun koko kroppa muuttui ihan erilaiseksi ja sen jälkeen meillä seksi lähes loppui. En saa enää minkäänlaista huomiota mieheltä, ja hän vaan selittää muista naisista koko ajan, ja oikein kaupassa näen kun katse kiertää toisissa naisissa. En ole enää aikoihin pystynyt olemaan oma itseni, olen paniikinomaisesti alkanut panostamaan ulkonäköön, kivat hiukset, vaatteet, meikit, lenkkeilen joka päivä raskaita lenkkejä, mutta en vaan kelpaa :( alan olemaan henkisesti aivan loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsetuntosi ei riitä miehellesi et ole sille sopiva.

t. mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme