Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdynnän jälkeen verta/tiputteluvuoto!?

Vierailija
07.09.2014 |

menkkojen olisi pitänyt laskujen mukaan alkaa perjantaina. Harrastimme miehen kanssa seksiä perjantai-iltana ja kun pyyhin spermoja pois, huomasin että paperi värjäytyi aivan pinkiksi ja seassa oli ruskeita hippuja eli kuivunuttakin verta. kävin alapääpesulla ja oletin että menkat olisivat alkaneet yöllä/aamulla mutta ei vieläkään mitään. Viimeiset 3kk on menkat alkaneet jopa 3pv tiputtelulla ennen kunnon vuotoa. Nytkin alavatsassa tuntuu että menkat tekevät tuloaan. Ehkäisynä on aina ollut kondomi enkä voi olla raskaana.

Onko tuo tiputteluvuoto alkamassa ja spermat sitä huuhteli jo ulos vai mistä on kyse? Onko kierrossa ongelma jos menkat alkaa monen pv tuhrutiputtelulla, ei edes tummanpunaisella verellä vaan ruskealla ja pinkillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia :)

Vierailija
2/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin klamydia?

selvennän nyt, että koska harrastimme seksiä samana pv kun menkkojen kuuluisi alkaa, jätimme kondomin pois. ennenkuin joku sitä alkaa ihmetellä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa huvikses klamydian oireet. Oot ihannetapaus kun oireet löytyy ja täsmää.

Vierailija
4/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:33"]

Googlaa huvikses klamydian oireet. Oot ihannetapaus kun oireet löytyy ja täsmää.

[/quote]

oireissa luki, että välivuotoja. minä kyselin kuukautisista jotka alkavat pitkällä tiputtelulla

Vierailija
5/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just tuo seksin jälkeinen verenvuoto. Mene gynelle niin saat diagnoosin, turhaan täältä kyselet.

Vierailija
6/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:39"]Mutta just tuo seksin jälkeinen verenvuoto. Mene gynelle niin saat diagnoosin, turhaan täältä kyselet.
[/quote]
Mulla tulee seksin jälkeen vähän verta vain vähän ennen menkkoja. Maanantaina pitäs alkaa ja sama homma kuin ap:lla. Tosin mä käytän pillereitä.

Vierailija
7/7 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:33"]

[/quote]

oireissa luki, että välivuotoja. minä kyselin kuukautisista jotka alkavat pitkällä tiputtelulla

[/quote]

Oireina voi esiintyä poikkeavaa valkovuotoa, virtsakirvelyä ja ylimääräistä veristä tiputteluvuotoa (ks. «Välivuodot»2). Jos klamydiatulehdus on levinnyt kohdun limakalvolle, voi esiintyä alavatsakipua ja epäsäännöllistä kuukautisvuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi