miehille vois kehittää jonkun oman meikkivoiteen.
Joku sellanen millä sais ihon tasasemman näköseks. Akkojen meikkeihin kun ei voi koskea.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:43"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:40"] No ei nyt sentään mistään varttia vaille vainaista puhuta, vaan 40+ miehistä, joiden ikä saa näkyä. Naisillahan ihanne on 20v. ja siitä eteenpäin pyritään tähän tai vähintään miinus kymmeneen vuoteen omasta iästä. [/quote] 40+ mies on toinen jalka haudassa. [/quote] "Höpö höpö" - Jaana Hallahaara - [/quote] No todellakin on. Jopa 30vuotias on sen verran vanha ettei siinä oo mitään seksikästä.
[/quote]
No juu, jos tykkää pojista. Mutta ei ne seksisymbolit silti ole alle kolmekymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:43"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:40"] No ei nyt sentään mistään varttia vaille vainaista puhuta, vaan 40+ miehistä, joiden ikä saa näkyä. Naisillahan ihanne on 20v. ja siitä eteenpäin pyritään tähän tai vähintään miinus kymmeneen vuoteen omasta iästä. [/quote] 40+ mies on toinen jalka haudassa. [/quote] "Höpö höpö" - Jaana Hallahaara - [/quote] No todellakin on. Jopa 30vuotias on sen verran vanha ettei siinä oo mitään seksikästä.
[/quote]
No juu, jos tykkää pojista. Mutta ei ne seksisymbolit silti ole alle kolmekymppisiä.
[/quote]
Noin vanhat seksisymbolit ei kiihota kuin teitä +40 akkoja.
[/quote]
No tämä riippuu tietysti siitä, minkä ikäiseltä naiselta kysytään, joten ihan turha väitellä aiheesta.
Makuasioista on toki muutenkin turha väitellä, tai yrittää väittää että kaikki tai suurin osa nuoremmistakin naisista pitävät yli nelikymppisiä miehiä seksikkäinä. Tulee lähinnä mieleen, että tällaisia väitteitä esittää toiveajatteleva ikäkriisistä kärsivä vanhempi mies.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:46"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:43"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:40"] No ei nyt sentään mistään varttia vaille vainaista puhuta, vaan 40+ miehistä, joiden ikä saa näkyä. Naisillahan ihanne on 20v. ja siitä eteenpäin pyritään tähän tai vähintään miinus kymmeneen vuoteen omasta iästä. [/quote] 40+ mies on toinen jalka haudassa. [/quote] "Höpö höpö" - Jaana Hallahaara - [/quote] No todellakin on. Jopa 30vuotias on sen verran vanha ettei siinä oo mitään seksikästä. [/quote] No juu, jos tykkää pojista. Mutta ei ne seksisymbolit silti ole alle kolmekymppisiä. [/quote] Noin vanhat seksisymbolit ei kiihota kuin teitä +40 akkoja.
[/quote]
Alle kolmekymppinen mies olen, mutta miten vaan...
Mene kattelemaan Bieberin kuvia, minä viihdytän itseäni klassikko Bondeilla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:51"]
[/quote]
No tämä riippuu tietysti siitä, minkä ikäiseltä naiselta kysytään, joten ihan turha väitellä aiheesta.
Makuasioista on toki muutenkin turha väitellä, tai yrittää väittää että kaikki tai suurin osa nuoremmistakin naisista pitävät yli nelikymppisiä miehiä seksikkäinä. Tulee lähinnä mieleen, että tällaisia väitteitä esittää toiveajatteleva ikäkriisistä kärsivä vanhempi mies.
[/quote]
Ajattele hetki naispuolisia seksisymboleja. Minkä ikäisiä ovat? Minkä ikäisiltä pyrkivät näyttämään?
Sitten mieti miehiä. Huomaatko eron?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:46"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:43"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:40"] No ei nyt sentään mistään varttia vaille vainaista puhuta, vaan 40+ miehistä, joiden ikä saa näkyä. Naisillahan ihanne on 20v. ja siitä eteenpäin pyritään tähän tai vähintään miinus kymmeneen vuoteen omasta iästä. [/quote] 40+ mies on toinen jalka haudassa. [/quote] "Höpö höpö" - Jaana Hallahaara - [/quote] No todellakin on. Jopa 30vuotias on sen verran vanha ettei siinä oo mitään seksikästä. [/quote] No juu, jos tykkää pojista. Mutta ei ne seksisymbolit silti ole alle kolmekymppisiä. [/quote] Noin vanhat seksisymbolit ei kiihota kuin teitä +40 akkoja.
[/quote]
[/quote]
No jos sinä tykkäät vanhemmista miehistä, miksi ihmeessä kuvittelet että useimmat muut nuoret jakavat mielipiteesi? Puhuisit vain omasta puolestasi, tai korkeintaan vain muiden miesten puolesta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:57"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:53"]
[/quote]
[/quote] No jos sinä tykkäät vanhemmista miehistä, miksi ihmeessä kuvittelet että useimmat muut nuoret jakavat mielipiteesi? Puhuisit vain omasta puolestasi, tai korkeintaan vain muiden miesten puolesta.[/quote]
Niin, siinähän se on, että miehet eivät itse koe tarvetta näyttää parikymppisiltä, vaan ottavat iän tuomat muutokset vastaan sellaiseen, joten meikkivoiteille ei ole käyttöä. Naiset taas pyrkivät hidastamaan, jopa pysäyttämään ajan merkit.
Joten kaunista naista ajatellessa, ajatellaan huomattavasti nuorempaa henkilöä, kuin jos ajatellaan komeaa miestä. Tästä on itseasiassa tutkimuksiakin olemassa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:53"]
Miehet eivät halua yleensä kalan perkuujätteitä naamaan.
[/quote]
Ei niin, ne haluaa vaan käskeä kaikkia muita hieromaan niitä naamaansa.
[/quote]
En halua, enkä haluaisi, että vaimonikaan. :( Silti tunkee.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:57"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:53"]
[/quote]
[/quote] No jos sinä tykkäät vanhemmista miehistä, miksi ihmeessä kuvittelet että useimmat muut nuoret jakavat mielipiteesi? Puhuisit vain omasta puolestasi, tai korkeintaan vain muiden miesten puolesta.[/quote]
Niin, siinähän se on, että miehet eivät itse koe tarvetta näyttää parikymppisiltä, vaan ottavat iän tuomat muutokset vastaan sellaiseen, joten meikkivoiteille ei ole käyttöä. Naiset taas pyrkivät hidastamaan, jopa pysäyttämään ajan merkit.
Joten kaunista naista ajatellessa, ajatellaan huomattavasti nuorempaa henkilöä, kuin jos ajatellaan komeaa miestä. Tästä on itseasiassa tutkimuksiakin olemassa.
[/quote]
Täs oli ihon virheiden peittämisestä kyse. Eli punoituksesta ja finnien peittämisestä.
Miehille on jo olemassa meikkivoiteita.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:00"]
Ihan hyvin miehet voi käyttää BB-voidetta, jos haluavat. Miksi tehdä miehille erikseen tuote, jota kuitenkin vain harvat miehet suostuisivat käyttämään? Miehillä yleensä parempi iho kuin naisilla, kun eivät käytä niin paljon kosmetiikkatuotteita.
[/quote]
En kyllä varmaan ikinä ymmärrä näitä "naiset pilaa ihonsa kosmetiikalla" -väitteitä. Mä en olis ikinä edes alkanut käyttää meikkivoidetta, ellei mun iho olis murrosiässä mennyt ihan kamalaks. Siitäkin odotin vielä kuusi vuotta meikkaamisen aloittamiseen eli vaikka hoidin ihoa niin kummempaa parannusta ei tullut.
Nykyään iho on melko hyvä. Meikinkäyttö ei vaikuta suuntaan eikä toiseen, olen pitänyt myös pitkiä taukoja sen käytöstä ja samanlainen se on koko ajan. Meikkivoiteesta on jopa hyötyä, koska se blokkaa saasteet pois. Jos siis ei käytä meikkiä, saa kuitenkin ihoonsa saastehuokosia. Eli jos peset meikin pois kunnolla iltaisin, ei pitäisi olla ongelmaa.
Heh, mun mies on niin turhamainen, että käyttää peitepuikkoa finnien piilottamiseen ja joskus silmäpussienkin. Mutta se onkin englantilainen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:31"]
Heh, mun mies on niin turhamainen, että käyttää peitepuikkoa finnien piilottamiseen ja joskus silmäpussienkin. Mutta se onkin englantilainen.
[/quote]
Homolordisuus selittää asian.
Onhan miehille nykyään omat hammastahnatkin, miksei meikkivoiteet kans!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:25"]Miehille on jo olemassa meikkivoiteita.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:00"]
Ihan hyvin miehet voi käyttää BB-voidetta, jos haluavat. Miksi tehdä miehille erikseen tuote, jota kuitenkin vain harvat miehet suostuisivat käyttämään? Miehillä yleensä parempi iho kuin naisilla, kun eivät käytä niin paljon kosmetiikkatuotteita.
[/quote]
En kyllä varmaan ikinä ymmärrä näitä "naiset pilaa ihonsa kosmetiikalla" -väitteitä. Mä en olis ikinä edes alkanut käyttää meikkivoidetta, ellei mun iho olis murrosiässä mennyt ihan kamalaks. Siitäkin odotin vielä kuusi vuotta meikkaamisen aloittamiseen eli vaikka hoidin ihoa niin kummempaa parannusta ei tullut.
Nykyään iho on melko hyvä. Meikinkäyttö ei vaikuta suuntaan eikä toiseen, olen pitänyt myös pitkiä taukoja sen käytöstä ja samanlainen se on koko ajan. Meikkivoiteesta on jopa hyötyä, koska se blokkaa saasteet pois. Jos siis ei käytä meikkiä, saa kuitenkin ihoonsa saastehuokosia. Eli jos peset meikin pois kunnolla iltaisin, ei pitäisi olla ongelmaa.
[/quote]
Sen takia tuossa lukeekin "yleensä."
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 06:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 03:25"]Miehille on jo olemassa meikkivoiteita. [quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:00"] Ihan hyvin miehet voi käyttää BB-voidetta, jos haluavat. Miksi tehdä miehille erikseen tuote, jota kuitenkin vain harvat miehet suostuisivat käyttämään? Miehillä yleensä parempi iho kuin naisilla, kun eivät käytä niin paljon kosmetiikkatuotteita. [/quote] En kyllä varmaan ikinä ymmärrä näitä "naiset pilaa ihonsa kosmetiikalla" -väitteitä. Mä en olis ikinä edes alkanut käyttää meikkivoidetta, ellei mun iho olis murrosiässä mennyt ihan kamalaks. Siitäkin odotin vielä kuusi vuotta meikkaamisen aloittamiseen eli vaikka hoidin ihoa niin kummempaa parannusta ei tullut.
Nykyään iho on melko hyvä. Meikinkäyttö ei vaikuta suuntaan eikä toiseen, olen pitänyt myös pitkiä taukoja sen käytöstä ja samanlainen se on koko ajan. Meikkivoiteesta on jopa hyötyä, koska se blokkaa saasteet pois. Jos siis ei käytä meikkiä, saa kuitenkin ihoonsa saastehuokosia. Eli jos peset meikin pois kunnolla iltaisin, ei pitäisi olla ongelmaa. [/quote] Sen takia tuossa lukeekin "yleensä."
[/quote]
Miten sana "yleensä" kumoaa tuon aiemman viestin antaman olettamuksen siitä, että juuri kosmetiikkatuotteiden ansiosta naisten iho on keskimäärin huonompi kuin miesten?
Meikkivoiteista en osaa sanoa, mutta miehille on olemassa paljon hyvää kosmetiikkaa! Tavarataloissa, esim. Helsingin Sokoksella on jopa oma osasto miesten tuotteille. Käyttäkää kosteuttavia tuotteita ja muistakaa myös silmänympärykset. Puhdistakaa iho siihen tarkoitetulla tuotteella, kuorikaa säännöllisesti - tällöin ei tarvita mitään meikkivoiteita.
Esim. tätä suosittelen:
Meikkivoide miehellä, tasainen sileä kiiltävä iho ilman ainuttakaan virhettä olisi aika paha turn off.
Suurimmalla osalla miehistä on hyvä miehekäs puhdas iho. Finninaamoilla ei auta vaikka peittäisit, näkyy läpi ja näyttää vieläkin kauheemmalta.
En käytä naisenakaan meikkivoidetta kuin tosi harvoin. Ripsiväriä lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 02:40"] No ei nyt sentään mistään varttia vaille vainaista puhuta, vaan 40+ miehistä, joiden ikä saa näkyä. Naisillahan ihanne on 20v. ja siitä eteenpäin pyritään tähän tai vähintään miinus kymmeneen vuoteen omasta iästä. [/quote] 40+ mies on toinen jalka haudassa.
[/quote]
"Höpö höpö"
- Jaana Hallahaara -
[/quote]
No todellakin on. Jopa 30vuotias on sen verran vanha ettei siinä oo mitään seksikästä.