Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla sellaista, että pitää kyllä valvoa lapsia koko ajan, mutta he tekevät omia juttujaan?

Vierailija
16.08.2021 |

Tuntuu, että aika meni nopeammin silloin, kun heitä piti koko ajan hoitaa ja hauskuuttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sulla oo mitään omaa tekemistä?

Vierailija
2/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ole tarvinnut milloinkaan vahtia ja hoitaa lapsia koko ajan eikä varsinkaan hauskuuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks sulla oo mitään omaa tekemistä?

Jotain pientä kotijuttua olen tehnyt. Mieli tekisi kävelylle, mutta ei voi mennä. Eikä ole päivässä esim. 2 h pätkää, jona voisi tehdä omia juttuja. Se olisi kyllä kivaa.

Vierailija
4/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ole tarvinnut milloinkaan vahtia ja hoitaa lapsia koko ajan eikä varsinkaan hauskuuttaa.

Eivätkö lapsesi ole koskaan olleet pieniä?

Vierailija
5/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aikuiset elivät omaa elämäänsä, ja lapset menivät siinä sivussa. Nykyään luullaan että pitää oma elämä heittää roskakoriin ja sitten ollaan hukassa kun lapset ja mies lähtevät.

Vierailija
6/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen aikuiset elivät omaa elämäänsä, ja lapset menivät siinä sivussa. Nykyään luullaan että pitää oma elämä heittää roskakoriin ja sitten ollaan hukassa kun lapset ja mies lähtevät.

En ole ap. mutta minun lapseni ei mene sivussa. Eikä mene päiväkodissakaan vaan vaatii sielläkin jatkuvaa ohjaamista.

Vierailija
7/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan