Tupakan savu ja Koronan levitys
Ensimmäinen on tutkittu vaaralliseksi ja toinenkin, mutta ensimmäistä savustusta saa kerrostalon parvekkeella harjoittaa naapureista välittämättä.
Koronaviruksen kantajan aivastus esim. hississä voi aiheuttaa monen muun sairastumisen, mutta eihän sponttaania aivastusta voi estääkään, ja kun maskia ei voi pakottaa käyttämään, niin ajattelinpa vaan. Maskin käyttäminen on vaan suositus. Moni ei edes tiedä kantavansa Korona virusta, mutta tupakoiva ihminen kyllä tietää kantavansa tappavaa, syöpäkäärylettä sormiensa välissä imaisujensa, ja savupilveään puhallessaan parvekkeella naapurin parveketta kohti.
Kommentit (6)
Siis mitä? :D Ärsyttääkö sua nyt korona, maskit vai tupakointi? Jessus miten paska ulosanti sulla.
Sama vaikka jauhat koko päivän, mikään ei muutu., eikä kukaan suutu. 🤣🤣🤣🤣🤣
Helppo ratkaisu! Muutat savuttomaan taloon tai omakotitaloon.
Mitä väliä, on tässä jo yli viikon päivät podettu räkätautia pikkukuumeisena, ja mulle ihan sama, onko koronavirus asialla vaiko joku muu, mutta saatanallista tupakan savua leijailee alakerran naapurin parveketupakoitsijalta mun kotiini. Ai, että mä tykkään. Onneksi Korona taudissa lähtee hajuaisti.
Tirsk, Tirsk, tupakin savu hoitaa lunssaa...onhan siinä tervaa
Minäkin joudun haistelemaan jokaikinen päivä tupakoivan naapurin tupakkasavujaan omassa kodissani, vaikka tupakkinaapuri asuu pari kerrosta alempana.
Lähdenkin hakemaan hissillä alakerran kylmiöstä mustaherukkamehua Korona oireisiin. Saattaahan siinä matkalla sprayaivastus sinkoilla hississä ja kylmiössä, mutta mitä väliä, kun tupakkasavustus sallitaan myös Suomen laissa.
Semmosta tänänään. Tuhannen kerran. Huohhhh..