Hyväksyisitkö että lapsesi seurustelee kumppanin kanssa joka vastustaa koronarokotetta?
Kommentit (13)
Tottakai hyväksyn. Jokainen päättää ottaako vai ei, ei se ihmisestä huonompaa/parempaa tee ottaako jonkun rokotteen vai ei,
En. Mutta jos olis aids potilas niin kyllä
Minä en itsekkään vastusta, mutta en näe hyvää syytä miksi ottaa rokote. Joten hyväksyn.
Totta kait hyväksyisin..hklökoht.päätös..
Minkähän ikäisestä "lapsesta" tällä kertaa on kysymys?
Et päästä kylään ennen kuin on rokotettu, muuttuu mieli nopeasti.
No en tietenkään hyväksyisi; VÄÄRÄÄ MIELTÄ olevat kaverit kuuluu uudelleenkoulutuslaitokseen!
En usko ihmisiin jotka tekevät päätöksiä omasta ja muiden terveydestä mielipide ja pelko edellä. En siis itse pitäisi ihmisestä, mutta en myöskään ala päättämään lapsieni puolesta keiden kanssa he saavat seurustella. Tosin molemmat ovat sen verran hyvin koulutettuja ja rationaalisia, että tuskin alkaisivat moisen kanssa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko ihmisiin jotka tekevät päätöksiä omasta ja muiden terveydestä mielipide ja pelko edellä. En siis itse pitäisi ihmisestä, mutta en myöskään ala päättämään lapsieni puolesta keiden kanssa he saavat seurustella. Tosin molemmat ovat sen verran hyvin koulutettuja ja rationaalisia, että tuskin alkaisivat moisen kanssa seurustelemaan.
Veit aika tarkasti sanat suustani jopa lasten määrän suhteen :)
Muutoin rasistia en hyväksyisi, mutta k-rokotekielteisiä kuuluukin syrjiä ja väheksyä.
Nämä kielteiset ovat pääsääntöisesti sitä heikompaa sosiaaliryhmää ja huonosti koulutettuja maalaisia, joten tuskin meidän tytöt niiden kanssa olisivat ylipäätään.
En hyväksy. Ainakaan, jos katsoo bullshit videoita ja uskoo niihin.