Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolla Sallin hiukset oli ihan liimaiset, liian päätämyöden :/ Hänelle sopisi kuohkeampi kampaus ja ponnari erinomaisesti.
Iltanuotiolla :D:D:D Nyt menee vähän formaatit sekaisin...
Minä olen ollut iltanuotiolla elämässäni montakymmentä kertaa, mm. eri leireillä kuten ripari, ja myös perheen ja ystävien kanssa.
"Iltanuotio" on aivan tavallinen sana, sitä saa käyttää eikä ei mikään formaatti voi omia sanaa itselleen :)
Sinulta unohtuu nyt konteksti. Emme puhu nuotioista yleensä, vaan puhumme tositv-formaateissa käytettävistä termeistä. Tässä kontekstissa iltanuotio on nimenomaan Temppareiden juttu. Lasten leirinuotiot ovat ihan eri asia :)
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä Villaan tuleva Nico olla näin nopeasti sama tyyppi, joka jäi pois koronan takia?
Miksi ei voisi? Ei altistumisesta tule kuin 10pv karanteenia. Missään hän ei ole sanottu, että hän on sairastunut koronaan. Ja vaikka olisikin, ei sekään estä paluuta karanteenin jälkeen. Suurimmalle osallehan korona on vain flunssa.
First lookin mukaan molemmat miessinkut tuleekin tänään. Taisi naisilta unohtua hetkeksi ahdistus. Emiliakin niin into piukassa,että toiset jo toppuutteli.
Eipä noita miehiä kauheasti näytetty, mutta Rafaelin äänestä tuli rauhallinen fiilis. Voi olla rauhallinen mukava mies jos ensivaikutelma pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt ihan varmoja, ettei tuolla piileskele helluntailaisia tai jopa joku jehovantodistaja. Tobias on puoliksi amerikkalainen, joten voisiko hän olla mormonilähettiläs? Mitäs jos joukkoon on eksynyt panteisti tai ateisti?
Tobiashan sanoi jossain keskustelussa Emilian kanssa, että "mun uskonnossa ajatellaan näin, että yhden naisen kanssa ollaan koko elämä" tai jotain tuon suuntaista. Ajatus oli kuitenkin tuo. Jäin itsekin pohtimaan että mitähän uskontoa tarkoitti. Luulen et kristitty tai juutalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt ihan varmoja, ettei tuolla piileskele helluntailaisia tai jopa joku jehovantodistaja. Tobias on puoliksi amerikkalainen, joten voisiko hän olla mormonilähettiläs? Mitäs jos joukkoon on eksynyt panteisti tai ateisti?
Tobiashan sanoi jossain keskustelussa Emilian kanssa, että "mun uskonnossa ajatellaan näin, että yhden naisen kanssa ollaan koko elämä" tai jotain tuon suuntaista. Ajatus oli kuitenkin tuo. Jäin itsekin pohtimaan että mitähän uskontoa tarkoitti. Luulen et kristitty tai juutalainen.
Sukunimi on Chavez eli isä on latino niin veikkaan, että Tobias on katolinen. Avioero ei edelleenkään ole katolisilla kovassa huudossa, vaikka kirkon kanta on muuttunut vähän sallivammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan leikattu tv-ohjelma tuskin antaa täysin totuudenmukaista kuvaa kenestäkään, mutta Tobias vaikuttaa vähän siltä, ettei oikein osaa tai halua ottaa muiden tunteita ja ajatuksia huomioon. Tekee ja sanoo vain mitä milloinkin tekee mieli. Eka suudelma Emilian kanssa näytti aika nopealta liikkeeltä, jossa ei toisen fiiliksiä kauheasti tunnusteltu. Ei ihme, että Emiliaa alkoi ahdistaa, vaikka myöhemmin näytti olevan paremmin mukana. Nyt taas alkoi arvostella Kreten käytöstä tuosta noin vaan (?). Yllättävän hyvin Krete sen näytti ottavan, vaikka olisi ollut aihetta loukkaantua tai ainakin hämmentyä.
Jatkoa edelliseen kommenttiin, missä manasin ohjelman leikkauksen tasoa. Eli Kretestä.
Tämä siis päättelyä, joka perustuu niihin onnettomiin keskustelupätkiin joita katsottaviksemme on suotu. Plus täysin arvailuun.
Jo alussa Kretestä sai vaikutelman että hän nautti kun sai olla huomion keskipisteenä.
Hän tuli Emilian kanssa ensimmäisenä sisään, itsevarmuutta uhkuen.
Mutta kuinkas sitten kävikään - ensimmäisessä valinnassa olivatkin Emppu ja Rosa ne kenelle olisi ollut ottajia useampiakin. Ei Krete. Kreten valitsi "vain" Tatu.
Tähän väliin: en ole nähnyt yhtä ainuttakaan Tatun ja Kreten välistä kohtausta; en keskustelua, en riitaa, en yhtään mitään.
Mutta Krete tuntuu pitävän itsestäänselvyytenä että "katsojat on varmasti huomanneet kuinka meillä ei todellakaan synkkaa" Yms. Ja ikävämpääkin kommenttia muutamassa sivulauseessa. Siis what?!
Mitä niin kamalaa tuo iloinen ja harmittoman oloinen nuori mies on voinut tehdä tai sanoa, että heidän välinsä ovat noin tulehtuneet??
Ennen kuin Eeli tuli, Krete suitsutti miehistä (muistaakseni) Markusta, Tobiasta ainakin. Krete myös viihtyi tiiviisti Tobiaksen (ja Emilian) kyljessä, tilittäen tuntojaan.
Sitten kun Eeli tuli - eikä, käsittämätöntä, valinnutkaan parikseen Kreteä, alkoi show. Yleisönä Muhku, ja lohduttajana taas Tobias.
Seuraavana päivänä Eelissä olikin jo kaikki vialla, syömistapaa ja liikkumisnopeutta myöten ('liian hidas').
Ja vaikka Tatu pelasti Kreten pudotukselta, kiitoksen tynkääkään ei kuultu - ennen kuin Tatu itse asian, vitsaillen, otti esiin. (Väärin varmaan tehty sekin?)
Mutta - nyt tähän itse asiaan.
Mikä draama siellä on ollut? Miksi Tobbe sanoi Kreten heijastavan huonoa energiaa? Miksi Kimi kiitti Oonaa siitä että tämä oli rauhoitellut häntä?
Minä arvaan, että miehet ovat kokeneet Kreten saaneen omilla negatiivisilla mielipiteillään saaren miehistä (vrt yllä) toisetkin naiset epävarmoiksi omista fiiliksistään. Naisethan ovat jutelleet pääasiassa vain omassa porukassaan, siis lähinnä Krete, Emilia ja Niina, Rosan istuessa kuunteluoppilaana.
Ja miehet ovat laskeneet yksi plus kaksi: 1. Krete on avoimesti kärkäs ja puhuu negatiivisesti arvostellen, erityisesti Tatusta ja Eelistä, + 2. ensin ahdistuu Emppu, heti perään Niina (ja Rosakin on alkanut epäröidä) = Kreten voimakas persoona saa koko neljän naisen joukon ajattelemaan asioista kielteisesti.
Tämä kissa on siellä joko nostettu tai noussut pöydälle, ja on puhjennut riita jossa ovat toisella puolella olleet Krete, Emilia ja Niina, ja toisella miehet.
Sitä riitaa/Kimiä on Oona sitten toppuutellut, eli rauhoitellut ja estänyt näin Kimiä sanomasta jotain mitä olisi voinut katua.
Ja tämä on se syy, eli Kreten lähtökohtaisesti jyrkän kriittinen ja negatiivinen tapa arvostella saaren niitä miehiä joista ei pidä, ettei Tobias halua sitoutua häneen sellaisena parina joka antaisi mahdollisuuden romantiikalle.
Ystäväpari, se käy Tobbelle mainiosti. Mutta Kreten asenteella varustettua potentiaalista tyttöystävää hän ei halua. - Mikä on ihan ymmärrettävää. Ja kontekstiinsa yhdistettynä Tobben sanat Kretelle olivat pelkästään selkeät, eivät loukkaavat tai epäkohteliaat.
Eikä Kretekään, tuo itkijänainen, edes saanut kohtausta. Tiesi ja ymmärsi mistä kyse. Että omat puheensa ja loukkaavat sanansa (ainakin Tatusta ja Eelistä) olivat Tobiaksen mielipiteen muokanneet.
Silti: yllätys se Kretelle oli. On alusta saakka halunnut itse Tobiaksen, ja luuli nyt saavansa.
Kun sai jo Emilian siitä irti.
On ehkä tottunut omassa arjessaan käyttäytymään draamaqueen-tyylillä ja saamaan aina kaiken mitä haluaa?
Ja nyt nämä samperin "liian kiltit miehet" ei haluakaan?
Ne tykkääkin simmoisista ei-draamailijoista kuin Oona, ja iloisista ja positiivisista kuin Salli. Oho.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla talossa on nyt vähän sellainen ilmapiiri, että ihastuminen on noloa.
Pitää ahdistua ja himmailla, jarrutella ja juoruta.
Eikös juoruilu ole naisporukan tyypillinen tapa 😁
Ei kyllä kuulu ketjuun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainattu Wikipediasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole saaneet valita pareja vielä kertaakaan. Ymmärrän siis ahdistuksen. Varmaan olo on sellanen kahlittu, kun miehet tai katsojat päättää kenen vieressä nukut.
No näinpä, parin päivän tutustumisella ois muka pitäny päättää suurinpiirtein se lopullinen pari niin ei ihme et alko ahistaa. Ja täällä ku morkataan noita naisia niin ootte varmaan just tommosia perussuomijuntteja jotka ei ymmärrä mitään deittailukulttuurista missä ois tarkotus tutustua toisiin eikä vaan parin päivän jälkeen päättää että sää oot ton kaa ja sää ton kaa, vaikka häthätää just vasta tavattu🙄
Sä et nyt ihan tajua tämän formaatin ideaa. Ei kyse ole mistään deittailukulttuurista, vaan formaatin toimintamallista. Se nyt sattuu olemaan sellainen, että parit valitaan heti ja parit myös vaihtuvat välillä. Jokainen saa jossain vaiheessa vuoron valita, mutta koko aikaa ei voi olla valintavuorossa. Tässä "väkisin parittamisella" pyritään nimenomaan siihen, että tutustuisi ihmisiin, joihin ei välttämättä ensinäkemältä luulisi haluavansa tutustua.
Sinä et oikein taida tajuta. Joo ohjelmassa valitaan parit kuka kiinnostaa sillä hetkellä eniten mutta siinäki on eroa miten sen jälkeen käyttäytyy, esim. Tobias ja Muhammed oli heti parin päivän jälkeen sillä asenteella että "joo sä oot nyt mun pari enkä haluu ees tutustua muihin" niin ei ihmekkään et Empulla ja Niinalla alko ahdistaan. Kun tuolla tosiaan on tarkotus tarkotus tutustua kaikkiin muihinki eikä heti parin päivän jälkeen leikkiä seurustelua.
Muhamed ei ole käyttäytynyt omistavasti.
Niinan ahdistus tuli ihan puskista. Hankala "kaunotar".Kaikkea ei näytetä. Muhamed lienee islamilainen. Ehkäpä leppoisan ulkokuoren alla lymyää islamilaiset mies-nais-asenteet.
Ei välttämättä,
koska hänen perheensä on tullut aikoinaan Suomeen Bosnia-Herzegovinasta.Balkanin sodassa tappeli kroaatit, serbit ja muslimit. Muhamed ei ole serbi eikä kroaatti.
Muslimeita on 45%, serbiortodokseja 36%, roomalaiskatolisia 15%, protestantteja 1% ja muita ryhmiä, joihin kuuluvat myös juutalaiset, yhteensä 3%
Etunimen perusteella hänen vanhempansa ovat lähes pomminvarmasti nimenomaan muslimeja. Muhamedin omasta maailmankatsomuksesta en tiedä.
Sori, tunnen kyseisen uskonnon edustajia, he eivät voi valita maailmankatsomustaan.
Minä taas tunnen parikin muslimia, jotka ovat käätyneet kristinuskoon. Eli saa valita vapaasti, ainakin Suomessa :)
Älä höpötä soopaa. Kääntyivätkö oleskeluvan takia? Minä tunnen somaleita, egyptiläisiä, bangladeshilaisia, afgaanin. Jotkut syntyny Suomessa. Kaikkea saa periaattessa tehdä, perheiltä salassa), mutta uskontoa ei vaihdeta.
Jos tekisi niin, täysi eristäminen yhteisöstään.
Totta että jotkut eristetään yhteisöstään, jos vaihtavat uskontoa. Mutta ei se kaikkia estä silti, kun rakkaus eli Jeesus tulee sydämeen :)
Ja ihan itse kerjäsit tätä julistusta, nyt case close ainakin mun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Niina perusteli ihan riittävän hyvin miksei halua olla Muhiksen kanssa. Erilaisuus ja eivät ymmärrä toisiansa.
Mitä muuta pitäisi sanoa?[/quotePerusteli ihan tarpeeksi hyvin joo, sit kun viimein sai kakaistua. Ensinhän oli ihan lukossa vain eikä avautunut ollenkaan et mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Niinalla ei oo oikein annettavaa tälle ohjelmalle. Ahdistunut ja tympeä. Julkisuutta vain tavoittelemassa
Olen samaa mieltä. Hänhän kuvaili esittelyssä olevansa huumorintajuinen, hauska ja pirskahteleva persoona, mutta aika hyvin on onnistunut nämä puolet itsestään peittämään. Katsojan silmään vaikuttaa perusnegatiiviselta persoonalta.
Vierailija kirjoitti:
Tobias ei tykännyt Kretan reaktioista, kun parivalinnat eivät menneet Kreten toivomalla tavalla. Eipä enää itsekään ollut niin hyvillä viboilla edellisen valinnan jälkeen.
Täh? Parivalintahan just meni Kreten toivomasti, kun ei joutunut Tatun pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Paritusohjelma.
Loistavaa tarkkasilmäisyyttä täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla talossa on nyt vähän sellainen ilmapiiri, että ihastuminen on noloa.
Pitää ahdistua ja himmailla, jarrutella ja juoruta.Saarella tai villalla - ei talossa! Tämä ei ole BB.
Kai tää nillittäminen on vitsiä? Me saadaan käyttää JUST niitä sanoja mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi on Chavez eli isä on latino niin veikkaan, että Tobias on katolinen. Avioero ei edelleenkään ole katolisilla kovassa huudossa, vaikka kirkon kanta on muuttunut vähän sallivammaksi.
Yleensä uskontokunta menee äidin mukaan, ainakin Suomen kansalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä Villaan tuleva Nico olla näin nopeasti sama tyyppi, joka jäi pois koronan takia?
Miksi ei voisi? Ei altistumisesta tule kuin 10pv karanteenia. Missään hän ei ole sanottu, että hän on sairastunut koronaan. Ja vaikka olisikin, ei sekään estä paluuta karanteenin jälkeen. Suurimmalle osallehan korona on vain flunssa.
Ja täysin mahdollista, että vaikka olis positiivine tuloskin, niin Nico on ollut täysin oireeton. Silloin selviää pienellä karanteeni-ajalla.
SILTI, mietin et ei ainakaan itseä huvittais halailla saati suudella just pari viikkoa sitten positiivisen näytteen antanutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kaksinaismoralistista, kun itse ei kuitenkaan taida enää poikuus olla tallessa.
Tästä ahdistuksesta on tullu tuol semmoi muotijuttu: ”jos sua niin kyl muakin”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinalla ei oo oikein annettavaa tälle ohjelmalle. Ahdistunut ja tympeä. Julkisuutta vain tavoittelemassa
Olen samaa mieltä. Hänhän kuvaili esittelyssä olevansa huumorintajuinen, hauska ja pirskahteleva persoona, mutta aika hyvin on onnistunut nämä puolet itsestään peittämään. Katsojan silmään vaikuttaa perusnegatiiviselta persoonalta.
Seura tekee kaltaisekseen😄
Älä sit halaa ollenkaan. Ojenna käsi, jos pystyt edes kättelyyn. Kuivis.