Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tältä kaudelta jätettiin formaattiin kuuluva vanhemmuusleikki eli rääkyvät koliikkivauvat pois? Ehkä tuotanto ajatteli, että se olisi vaarantanut Kreten ja Nicon voiton, jos parilla olisi palanut nukkeen hermot...? Tai Nicon kyllä uskoisin pärjänneen, mutta mami olisi saattanut olla toista maata.
Mä taas luulen, että Salli olisi käyttänyt vauvaa punttina tai Eeli syönyt sen vahingossa.
Muhku olisi pettynyt vauvan pinnallisuuteen, joten se palautettaisiin lähettäjälle. Niina myötäilisi tietenkin Muhkua.
Oona ja Kimi eivät olisi noteeranneet babya mitenkään, koska pitää tehdä seuraava.
Yksi hyvin, hyvin harvoista kommenteista joka naurattaa minua. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oona ja Kimi on nyt unelmatreffeillä. Ovat mäkkärissä hampparilla. Ovat siis vielä Espanjassa.
Söpöä!
Kimille ja Oonalle plussaa siitä että viettävät nyt aikaa Malagassa. Kertoo se jotain heidän suhteesta ettei ole kiire kotiin.
Niko vois olla ensimmäinen?miespuolinen Marimekon malli,näytti mielestäni kivalta se jakku hänen päällään.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Kimin ja Oonan putoaminen poikinut ikäviä kommentteja LIS:n intakuvaan. Kiva varmaan heidän lukea sitä ilakointia ja nimittelyä. Osa onneksi jo siivottu pois.
Ei voi ymmärtää,ei ollenkaan. Kyllä aiemmillakin kausilla jotkut ovat saaneet kuraa niskaan,mutta nyt ollaan menty jotenkin aivan yli. Ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaavat. Mistä muualta kuin kotoa he saavat esimerkin?
Krete on saanut eniten paskaa. Joo alussa ymmärsi mutta selvästi näkee että Nico ja Krete tulee hyvin juttuun. Kretellä huonoja kokemuksia miehistä ja luottamuspula. Tarvitsisi kyllä terapeutin apua, ei hän ole paha ihminen. Omassa ystäväpiirissäkin oli tuollainen pariskunta, kunhan molemmat myönsivät että pitivät toisistaan niin tuli vakava pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Kimin ja Oonan putoaminen poikinut ikäviä kommentteja LIS:n intakuvaan. Kiva varmaan heidän lukea sitä ilakointia ja nimittelyä. Osa onneksi jo siivottu pois.
Ei voi ymmärtää,ei ollenkaan. Kyllä aiemmillakin kausilla jotkut ovat saaneet kuraa niskaan,mutta nyt ollaan menty jotenkin aivan yli. Ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaavat. Mistä muualta kuin kotoa he saavat esimerkin?[/quote
Nyt kyllä liioittelet. Kommentit nähnyt ja ei ne pahoja ole. Muutama ei niin kiva
Love island USA
Onpa huikeat puitteet verattuna suomen saareen.
Joko tästä on oma ketju ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää,ei ollenkaan. Kyllä aiemmillakin kausilla jotkut ovat saaneet kuraa niskaan,mutta nyt ollaan menty jotenkin aivan yli. Ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaavat. Mistä muualta kuin kotoa he saavat esimerkin?
Käykää katsomassa ne kommentit. Yksi tyrkky kommentti eikä siellä mitään ole siivottu. Aikaisemmin nähnyt myös noi kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Kimin ja Oonan putoaminen poikinut ikäviä kopmmentteja LIS:n intakuvaan. Kiva varmaan heidän lukea sitä ilakointia ja nimittelyä. Osa onneksi jo siivottu pois.
Ei voi ymmärtää,ei ollenkaan. Kyllä aiemmillakin kausilla jotkut ovat saaneet kuraa niskaan,mutta nyt ollaan menty jotenkin aivan yli. Ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaavat. Mistä muualta kuin kotoa he saavat esimerkin?[/quote
Nyt kyllä liioittelet. Kommentit nähnyt ja ei ne pahoja ole. Muutama ei niin kiva
Insta ei niin paha,mutta facebookin ryhmässä on kyllä siitäkin edestä..
Vierailija kirjoitti:
Love island USA
Onpa huikeat puitteet verattuna suomen saareen.Joko tästä on oma ketju ?
En menisi kehumaan. Sanoisin että melko rumia ihmisiä. Suomi versiota ei tarvitse yhtään hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä onkin nähtävissä tapaako Tatu ja Emilia toisiaan kun ovat olleet erossa puolitoista viikkoa.
Instaan tulee kyllä kuvia jos tapailevat.
Itse uskon että tämäkin suhde kuihtuu.
Kuivuu todennäköisesti joskus, mutta ihastus ja talobondaus takuulla kantaa kuukauden pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä onkin nähtävissä tapaako Tatu ja Emilia toisiaan kun ovat olleet erossa puolitoista viikkoa.
Itse uskon että tämäkin suhde kuihtuu.Kuivuu todennäköisesti joskus, mutta ihastus ja talobondaus takuulla kantaa kuukauden pari.
Ei välttämättä kestä sitäkään aikaa jos kumpikaan ei tee sitä yli 300 km matkaa toisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä on poistettu kommentteja, jotka meni henkilökohtaisuuksiin ja haukkumiseksi.
Ihana tuo Love islandin muistelukuva instassa jossa Muhamed ja Markus pitää toisiaan käsistä kiinni.
Pakkohan siellä ohjelman fb-sivulla oli käydä, utelias kun olen.
Mitä tämä "vaikeuksien kautta voittoon"-höpinä Niinan ja Muhkun kohdalla tarkoittaa?
Niina ahdistui aluksi niin kuin kaikki naiset tuolla. Muhku arpoi Niinan ja Oonan välillä ja pisti kaikki Niinan syyksi. Markus valitsi Niinan jossain välissä ja sekin taisi olla sovittu juttu miesten kesken.
Niin että missä ne vaikeudet ja koettelemukset olivat? Enemmänkin omaa sähläämistä.
Isoimmat ongelmat syntyivät, kun Muhkis ei halunnut nukkua sohvalla, eikä tykkää tekoripsistä.
Vai olenko missannut jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Niko vois olla ensimmäinen?miespuolinen Marimekon malli,näytti mielestäni kivalta se jakku hänen päällään.
Tietääkö kukaan, minkä merkkinen se Nicon ruskea-valkoinen lyhythihainen paita on????
Tuo Tatun ja Emilian välimatka 380 km. Pitäisi olla oma auto.
Ouluun pitkä matka mutta junalla pääsee hyvin ja halvat matkat lentokoneella.
Itse uskon että tämäkin suhde kuihtuu.