Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
"ihmiset ajattelee, että oon vanhempi kun oonkaan, koska viihdyn vanhempien ihmisten seurassa ja olen niin fiksu"
:D voin kertoa että ei ajattele
Ohoh, ihan yllättäen tuleekin ylimääräinen kilpailija kesken ekan päivän. Aikamoinen kani vedetty hatusta!
Voi luoja noita prioriteetteja. Nyyhkitään kun vain osa miehistä kiinnostaa ulkoisesti, mutta kaikki on kyllä luonteeltaan ihan huippuja..
Ja itsekään ei olla mitään kedon kauneimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa vielä kuulemme tuota kliseistä "tumma ja tulinen".
Monta kertaa. Ammattitaitoinen juontaja parantaisi katselukokemusta huomattavasti.
Shirly sopi tähän niin hyvin. Kaunis puheääni ja rauhallisen sympaattinen olemus.
Verica toki on varmasti myös suloinen, mutta onkohan hänet valittu tähän suosio edellä?
Ääni on sekä kurkussa että honottava. Olen varmaan ainoa, jota tuo haittaa. Ääni resonoi korvissa epämiellyttävästi.
Hyvä juontaja on sopivan hillitty, mutta mukaansatempaava. Oikeat tähdet kun kuitenkin ovat ne osallistujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa vielä kuulemme tuota kliseistä "tumma ja tulinen".
Monta kertaa. Ammattitaitoinen juontaja parantaisi katselukokemusta huomattavasti.
Shirly sopi tähän niin hyvin. Kaunis puheääni ja rauhallisen sympaattinen olemus.
Verica toki on varmasti myös suloinen, mutta onkohan hänet valittu tähän suosio edellä?
Ääni on sekä kurkussa että honottava. Olen varmaan ainoa, jota tuo haittaa. Ääni resonoi korvissa epämiellyttävästi.
Hyvä juontaja on sopivan hillitty, mutta mukaansatempaava. Oikeat tähdet kun kuitenkin ovat ne osallistujat.
Veronica*
Vierailija kirjoitti:
Emilia ihana luonnonlapsi
Tunnetko hyvinkin?
Lukeeko missään noiden opiskelevien kilpailijoiden opinnoista? Moni vaan sano olevansa opiskelija tai tuleva opiskelija, mut ei kertonu mitä opiskelee t.ulla
Niina ylivoimanen ykkönen naisista!
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko missään noiden opiskelevien kilpailijoiden opinnoista? Moni vaan sano olevansa opiskelija tai tuleva opiskelija, mut ei kertonu mitä opiskelee t.ulla
Veikkaan opiskelujen liittyvän vahvasti elämänkouluun.
Miksi Anku puhui ihan kuin Patrik olisi uusi tuttavuus? Eivätkö he seurustelleet 2 vuotta ?? Onko käsketty olla kertomatta historiaa? Kas kun Senja sai kertoa risteilystä Mikan kanssa..
Kyllä tällaiselle lastenleirille pitäisi laittaa alaikäraja ennen kuin pääsee aikuista leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaiselle lastenleirille pitäisi laittaa alaikäraja ennen kuin pääsee aikuista leikkimään.
35 vähintään.
Tatuoinnit viehättää? Ei ymmärrä.
Wau miten nätti nainen tämä joka tuli yksin ja yllärinä. Eikä ole suttuista sotamaalausta hälläkään.
Kuulostaa myös miellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen tsirpulan revaa on paljo kehuttu? Must noil on kaikil plösöt.
Tiedätkö mikä reva on?
Jos ekana yönä mies ei yritä liikuttaa peittoa, miksi mennä tuonne?
Vierailija kirjoitti:
Sis miksi tuolla on samoja tyyppejä kuin 2018??
No tuskinpa on tunkua tällaiseen ohjelmaan Suomessa.
eikö röökirinkiä