Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Tobias näytttää ihan Lazy Town -hahmolta.
Toi Markus näyttää aivan Roni Backylta.
Fitness-misulla on ihan väärän kokoinen bikiniyläosa. Saa rinnat näyttämään todella erikoisessa asennossa olevilta.
Vierailija kirjoitti:
Krete ja Muhammed parhaimman näköiset.
Aika tylsää porukkaa, ei ketään räväkkää sekopäätä.
Katso Temppareita.
¨kiva että on taas noi tuttipullot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete ja Muhammed parhaimman näköiset.
Aika tylsää porukkaa, ei ketään räväkkää sekopäätä.Katso Temppareita.
No ihan varmasti katselen, kunhan se taas alkaa. Tämän ohjelman katselu sen sijaan jäänee tähän yhteen jaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä viimeksikin näin nuoria? Nippa nappa teini-iän ylittäneitä ja monilla ei tainnut olla mitään seurustelukokemusta
Viime kaudella nuorin taisi olla 19. Lähti aika nopeasti pois. Pääosin ikähaarukka oli 24-n.30. Muutama oli ylikin 30.
Kuulinko oikein?
Krete: sä oot sellanen babyface..
Tatu: niin, mä oon tällanen prettyface
Jaahas, treenileiri alkoi jo tässä vaiheessa :,D
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein?
Tatu: niin, mä oon tällanen prettyface
Tatu ei ole vaatimaton
Vierailija kirjoitti:
Näkivät hetki sitten. Mies kommentoi, että haetaan vielää kipinää. :D
Normi meno tässä formaatissa. Nuohan pistää heti friendzonelle, jos päivässä ei kipinät roihua.
Sori, mut ihan hirveitä miehiä. En koskis kepilläkään keneenkään.
Liekö sattumaa, mutta kaikista nätein nainen on vähimmällä/vähiten näkyvällä meikillä. Ja sillä taisi olla eniten vientiäkin tuossa ekassa valinnassa.. Noilla muilla on tuollaiset yökerhoon sopivat sotamaalaukset ja etenkin aivan överikamalat tekoripset.
Ja aina tuollainen hattupää-mies. Blaah. Onko tuo joku vakiohahmo joka pitää joka kaudella olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein?
Tatu: niin, mä oon tällanen prettyfaceTatu ei ole vaatimaton
No ei kyllä ole tuo kretekään. Mä oon älykäs ja fiksu..
huomataa että ovat ollet jo pari pv yhdessä. ennen kun piti ottaa uusiksi
Sis miksi tuolla on samoja tyyppejä kuin 2018??
Tuosta yhdestä lakkipäästä tulee mieleen robert de niron roolihahmo cape fear- leffassa.
Jaiks.
Ei suutelua, pullonpyöritystä, sylitanssia, humalassa raivoamista ja itkemistä? Sitä odotetaan tältä formaatilta. Lisää juomaa ja talo sekaisin.
Aiemmilla kausilla juontajaa ei ole kovin monesti näkynyt ensimmäisen jakson jälkeen. Toivottavasti nytkin niin.