Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9621/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First Look. Mitä ihmettä?

Vahva veikkaus: Kimi on menossa Rosan kanssa sohvalle.

Ei siltä näytä.

Nimenomaan, vahvasti epäilen. Jos Kimi ei suostunut Oonan kanssa sohvalle, jotta Rosalle ei tule paha mieli, miksi toimisi nyt vastoin omia aiemmin laukomia periaatteitaan?

Vierailija
9622/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tunne, että se kylppärissä nähty tiukka halaus ja Oonan itku tuli siitä, kun Kimi sanoi, että oli ihana nähdä ja hän tykkää Oonasta ja tämä on upea nainen, mutta hän valitsee Rosan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9623/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kimi lisää vettä myllyyn. Kauanko Kimi yrittää pyörittää noita kahta naista tai sitten meitä johdatellaan taas harhaan. En ymmärrä miksi Kimi käskee Oonan taistella hänestä.

No Kimi ei voittoon pääse mutta onhan sillä kaksi naista.

Vierailija
9624/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä näytä.

Nimenomaan, vahvasti epäilen. Jos Kimi ei suostunut Oonan kanssa sohvalle, jotta Rosalle ei tule paha mieli, miksi toimisi nyt vastoin omia aiemmin laukomia periaatteitaan?

Jos Oona valitsi Kimin, niin miksi niiden pitäisi mennä sohvalle nukkumaan.

Vierailija
9625/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tunne, että se kylppärissä nähty tiukka halaus ja Oonan itku tuli siitä, kun Kimi sanoi, että oli ihana nähdä ja hän tykkää Oonasta ja tämä on upea nainen, mutta hän valitsee Rosan.

Voi olla mutta toivottavasti tekee päätöksen tänään.

Vierailija
9626/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Kimi pyytää Oonaa taistelemaan näyttääkseen, että se, mihin Oona tuli hakemaan vastausta, tulisi selvääkin selvemmäksi: Kimi on valinnut Rosan. Sitten Oona saisi rauhan, vaikka ensin surullinen olisikin.

Vierailija
9627/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin valitsee? Oona näytti valitsevan Kimin. Onkait hänellä mahdollisuus hengailla tuolla molempien kanssa.

Vierailija
9628/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kans, mutta miksiköhän käski taistella itsestään.💁

Vierailija
9629/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw kenen biisi soi siinä vaiheessa kun Kimi ja Oona kävelee takasin villaan??

Vierailija
9630/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin valitsee? Oona näytti valitsevan Kimin. Onkait hänellä mahdollisuus hengailla tuolla molempien kanssa.

En tarkoittanut love island -paria, vaan oikeaa paria. Kimi valitsee oikeaksi parikseen Rosan, ei Oonaa.

Vierailija
9631/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siltä näytä.

Jos Oona valitsi Kimin, niin miksi niiden pitäisi mennä sohvalle nukkumaan.

Ko. tilanne oli aiemmin Oonan pudotessa

Vierailija
9632/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut love island -paria, vaan oikeaa paria. Kimi valitsee oikeaksi parikseen Rosan, ei Oonaa.

No enpä usko.

Vierailija
9633/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tippuneista miehistä olisitte halunneet palaavan? Mä olisin toivonut Mikkoa takaisin.

Mikko oli kyl ihana😍😍, onkohan ne vielä Rosan kans?

Vierailija
9634/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aina että Oona ja Kimi mutta puhetta ymmärrän ja Kimin valinta on Rosa.

Sitä suomalaisena ajattelee, et miehen sana on aina rehti ja jämpti, mutta tässä voi joutua vähän puhumaan muunneltua totuuttakin.  Pakkohan Kimin on vakuuttaa et haluaa olla Rosan kanssa, oli se totta tai ei.

Alkaa mennä jo sairaaksi pakkomielteeksi se että Kimin ja Oonan on oltava pari. Viikon kuluttua, ketä enää kiinnostaa. Taisi kauneus-Oona olla luvannut myös voittorahoja, kampauksen tms. kaverille, niin joku katkeroitunut käy täällä säännöllisesti inisemässä Rosasta. Tässä ei nyt taida olla kyse Kimistä, vaan ihan muusta tarkoitusperästä. Kimi vaan sattui joutumaan tuon haukan haaviin. 

Ehei, ei ollut kantaa minulla tuossa viestissä siihen, onko K & O parempi kuin K& R =) Pointtini oli, et me EI tiedetä mikä on totuus, mut sanoin, et Kimin on vakuutettava et Rosa kiinnostaa, oli se totta tai ei. 

Vierailija
9635/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi voi tapailla kumpaakin naista talon ulkopuolella.

Vierailija
9636/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa halauksessa oli enemmän tunnetta mukana kuin yhdessäkään Rosan ja Kimin välisessä halauksessa. Olipa lopputulos sitten mikä tahansa.

Vierailija
9637/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa muuten Emilia kaunis, luonnonkaunis mekossaan, kun eilen treffeille meni. Alan tykätä hänestä ja Tatusta yhä enemmän.

Onneksi ei saanut 2h aikaa meikata ;) Jospa tajuaisi itsekin, et tuo 15min sisältäen suihkun riittää jatkossakin!

Vierailija
9638/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kimi tule enää tässä vaiheessa vaihtamaan Rosaa Oonaan, vaikka olisikin tunteita. Finaali on ihan nurkan takana, kukaan vakkarityypeistä ei enää lähde sooloilemaan. Lisäksi Kimi on ollut jo tosi pitkään (Love Islandin mittakaavassa) Rosan pari ja ovat lähentyneet. Kimi myös tiedostaa, että näyttäisi aika karulle tv:ssä, jos hän dumppaisi Rosan juuri ennen finaalia. Enkä usko, että Kimi haluaa myöskään pahoittaa Rosan mieltä, koska tietää Rosan olevan niin lätkässä häneen. Oona on siinä mielessä helpommin torjuttava. Tuotannon olisi pitänyt tuoda Oona takaisin jo paljon aiemmin, jos olisi halunnut säpinää.

Mä taas en näe, että Rosa olisi lätkässä, ennemmin tulee fiilis, että näyttelee ihastunutta. Ja jos Kimi ajattelee samoin kuin minä, niin silloin voisi hyvinkin valita Oonan. Minusta Kimi vaikuttaa siltä, joka olisi oikeasti halunnut löytää tuolta naisen itselleen, enkä usko, että se on Rosa. Mitään iloa tai tunnetta ei Kimissä näe, kun puhuu järkevästi suhteestaan Rosan kanssa. Mutta tuskin Oona tuonne nyt enää on menossa Kimiä hakemaan. 

Vierailija
9639/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa muuten Emilia kaunis, luonnonkaunis mekossaan, kun eilen treffeille meni. Alan tykätä hänestä ja Tatusta yhä enemmän.

Onneksi ei saanut 2h aikaa meikata ;) Jospa tajuaisi itsekin, et tuo 15min sisältäen suihkun riittää jatkossakin!

Ja pesi vielä hampaatkin :D Miksihän? Eikö tuolla ole purkkaa? Olis ollu nopeempi, ja tuskin oli aie kielareita kuitenkaan jakaa... Ja pussailevat ihan heti herättyäänkin.

Vierailija
9640/12627 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Emppu ihmettelee, mitä hänen ystävänsä nyt sanovat, kun Tatu ei olekaan tummapiirteinen ja yli 25-vuotias. Hölmö.

Ihan normaalia nuoren naisen puheita. Todistaa myös, ettei feikkaa, koska eihän hänen olisi kannattanut näemmä noin sanoa telkkarissa.

Ketju on lukittu.