Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Oon niin pettynyt Nicoon, ei riitä sanat. Toivottavasti First Look oli vain harhaanjohtava.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa tuosta Kreten ja Nicon suhteesta enemmän, onko heillä ollut pussailua tai mitään muuta ihastumiseen viittavaa toimintaa? En ole ehkä katsonut tarpeeksi tarkasti ohjelmaa niin en ole huomannut mitään muuta kuin väittelyä ja negailua heidän välillään. Siksi koko homma tuntuu niin oudolta.
Tuonne pitäisi nyt saada joku Muhkun tyylinen nainen, niin nähtäisiin onko Muhku oikeasti ihastunut. En vaan jaksa uskoa moista.
Olen alkanut pitämään Tatusta! Näyttää jopa paremmalta nyt kun vaikuttaa niin ihanalta ja reilulta tyypiltä
Ei ole pussailua eikä ihastumista.
Tuliko tuo hapannaama Krete vaan ilmaiselle lomalle. Ei kenenkään kanssa kipinää, ei osaa ees näytelläkipinää eikä kukaan miehistä häntä halua. Nyt yrittää sitten erottaa Mikon paristaan. Jos tuotanto tekee saman miehille kuin naisille että miesten luo oma pari ja kysymys jatkavatko. Jos uusi mies saa ekoina valita niin vaara että vie Jasminen Nicolta. Krete sais tippua.
Siellä on nyt uusi video katsottavissa. Kretellä ja Nicolla olisi tulossa joku juttutuokio.
Olisiko First Lookissa se juttutuokio.
Meitä vaan hämätään.
Kaikki näyttelevät ihastuneita ja ovat yli lällyjä. Ärsyttää Sallin imelyys omaa pariaan kohtaan, samoin monet muut. Niinakin semmonen nariseva lälly. Ihan epäreilua kun vakiparit saa aina valita ekoina, eivät jää ikinä ylijäämiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt uusi video katsottavissa. Kretellä ja Nicolla olisi tulossa joku juttutuokio.
Olisiko First Lookissa se juttutuokio.
Meitä vaan hämätään.
Joo voi olla, mut kyllä Krete on nyt Nikon perään ja Jasmin on myös sen huomannut. En usko, et ihan huvikseen toisiaan hiplaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, First Look?? Miksi Nico on taas yhtäkkiä kiedottuna Kreten pikkusormen ympäri? Nico, c'moon!! Arvostin Nicossa juuri sitä selkärankaa, nyt muuttuikin matoseksi... Mikä tuossa Kretessä on, kun tuntuu saavan kaikki saarelaiset puolelle? En käsitä. Olen kieltämättä pettynyt Nicoon, kun lankeaa taas. Menee maku koko ohjelmasta.
Olen ihan varma, että tuotanto ei anna Nicon ja Kreten tippua vaan sumplitaan jotenkin niin, että Jaro, Jasmine tai Rosa A. lähtee.
Jaro saa valita ennen Nicoa ja nappaa Jasminen niin Nicon ja Kreten pakko yhdistyä jos haluavat olla talossa. Voi paskare.
Miksi tuossa applikaatiossa videoiden/uutisten reaktioemojit on kaikki positiivisia? Miksei ole surullista/vihaista naamaa tai alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Jaro saa valita ennen Nicoa ja nappaa Jasminen niin Nicon ja Kreten pakko yhdistyä jos haluavat olla talossa. Voi paskare.
Mutta ennen seuraavaa parinvalintaa on pudotus, Krete on todennäköisesti Jaron kanssa tippumisvaarassa. Saapa nähdä pelastaako tuotanto tai hovi.
Mitähän mieltä muut asukkaat on tästä uusimmasta käänteestä? Eihän Kreten ja Nicon jutulle voi kuin itkeä tai nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuukohan joku muu miehistä Jasminesta, jos Nicon sydän sykkii taas Kretelle? Kuka mies voisi seuraavaksi yrittää Jasminea? Mikko, Kimi, Muhku, Jaro? Eeli ja Tatu on liian sitoutuneita pareihinsa, he eivät takuulla ole kiinnostuneita.
Eikös Jaro eilen treffeillä Kreten kanssa sanonut että ottaisi Jasminen. Mites noin epäsuositut katsojien keskuudessa saisivat ekoina valita parinsa, siis Krete ja Jaro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, First Look?? Miksi Nico on taas yhtäkkiä kiedottuna Kreten pikkusormen ympäri? Nico, c'moon!! Arvostin Nicossa juuri sitä selkärankaa, nyt muuttuikin matoseksi... Mikä tuossa Kretessä on, kun tuntuu saavan kaikki saarelaiset puolelle? En käsitä. Olen kieltämättä pettynyt Nicoon, kun lankeaa taas. Menee maku koko ohjelmasta.
Olen ihan varma, että tuotanto ei anna Nicon ja Kreten tippua vaan sumplitaan jotenkin niin, että Jaro, Jasmine tai Rosa A. lähtee.
Ei se nyt noin mene kun kaksi lähtee pois. Nyt ei mitään pareja valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuukohan joku muu miehistä Jasminesta, jos Nicon sydän sykkii taas Kretelle? Kuka mies voisi seuraavaksi yrittää Jasminea? Mikko, Kimi, Muhku, Jaro? Eeli ja Tatu on liian sitoutuneita pareihinsa, he eivät takuulla ole kiinnostuneita.
Eikös Jaro eilen treffeillä Kreten kanssa sanonut että ottaisi Jasminen. Mites noin epäsuositut katsojien keskuudessa saisivat ekoina valita parinsa, siis Krete ja Jaro.
Sinulle kanssa että nyt lähtee pari pois. Voipi olla että kumpikaan ei ole enää huomenna talossa.
Vierailija kirjoitti:
UK:n versiossa saattaa putoaminen tulla kilpailijoille yllatyksenä kesken kaiken tai juontaja pamahtaa paikalle. Muutenkaan siellä ei saa puhua tuotannosta tai uudet saarelaiset keskustella mitä ovat aikaisemmin TV:stä muista kilpailijoista nähneet. Olisi kiva, jos tässäkin Suomi-versiossa edes osa pudotustilanteista tulisi yllätyksenä, niin porukka ei ehtisi yhtäkkiä nuoleskelemaan parinsa persettä, esittämään kiinnostusta tai rakastunutta yhtäkkiä sekä juonittelemaan vain siitä syystä että saisi jäädä saarelle.
No tietävätkö nuo muka, milloin on pudotus?
Mun mielestä se tekstiviesti tulee aina samana päivänä: tänä iltana kokoonnutte tulipaikan äärelle ja blaablaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
First Look: Siis mitä siellä tapahtuu, nyt Krete ja Nico jo käsikkäin villalla. Jokohan Mikko sai suunsa auki, että ei kiinnosta ja piste.. Tässä käy vielä niin, että lähtijäpari on joko Kimi/Rosa tai Mikko/Rosa A..
Mikko kyllä sanoi että Rosan jälkeen vasta Krete vaihtoehtona. Katso uudelleen. Istuivat sohvalla.
Kyllä näin tuon, mutta pojat yhdessä pui tätä juttua pihalla ja siellä oli vallalla ajatus, että juu vaihda vaan..
Ilman muuta sanoivat vaihda, olisi yksi pari vähemmän kilpailemassa voitosta. On kyllä pahemman luokan manipulointia ja pelaamista tämä kausi.
Apin mukaan Emilia lohduttaa Kreteä 😂
Mä kuulen jo korvissani mairean äänen "voi rakas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
First Look: Siis mitä siellä tapahtuu, nyt Krete ja Nico jo käsikkäin villalla. Jokohan Mikko sai suunsa auki, että ei kiinnosta ja piste.. Tässä käy vielä niin, että lähtijäpari on joko Kimi/Rosa tai Mikko/Rosa A..
Mikko kyllä sanoi että Rosan jälkeen vasta Krete vaihtoehtona. Katso uudelleen. Istuivat sohvalla.
Kyllä näin tuon, mutta pojat yhdessä pui tätä juttua pihalla ja siellä oli vallalla ajatus, että juu vaihda vaan..
Ilman muuta sanoivat vaihda, olisi yksi pari vähemmän kilpailemassa voitosta. On kyllä pahemman luokan manipulointia ja pelaamista tämä kausi.
Eikä ole. Mikko ei voita, ihan sama kumman pari on. Rosa A ei ikinä pääse voittamaan. Ei ole niin pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin, kun Kimi sanoi viime jaksossa, että swingers-touhu saisi jo loppua.
Voisiko joku kertoa tuosta Kreten ja Nicon suhteesta enemmän, onko heillä ollut pussailua tai mitään muuta ihastumiseen viittavaa toimintaa? En ole ehkä katsonut tarpeeksi tarkasti ohjelmaa niin en ole huomannut mitään muuta kuin väittelyä ja negailua heidän välillään. Siksi koko homma tuntuu niin oudolta.
Tuonne pitäisi nyt saada joku Muhkun tyylinen nainen, niin nähtäisiin onko Muhku oikeasti ihastunut. En vaan jaksa uskoa moista.
Olen alkanut pitämään Tatusta! Näyttää jopa paremmalta nyt kun vaikuttaa niin ihanalta ja reilulta tyypiltä