Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
501/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut läpällä näitä love islandeja eri maista. Huomanut aika usein että varsinkin britit ja jenkit vetävät hommat ihan överiksi. Joko käsikirjoituksissa sanotaan että ”ole mahdollisimman pelle ja tyhmä” tai sitten kisaajat oikeasti ovat sitä. Itse en sietänyt kyseisien maiden kisoja katsella paria jaksoa enempää. Jo heidän esitellessä itseään alkoi v#ituttamaan se tyhmyys.

Suomiformaatti ei ole niin tekaistun ja draamanhakuisuudentuntoista. Sanoisin silti että ei tuonne ne penaalin terävimmät kynät kyllä hae. Yhdessäkin keskustelussa joku äijä totesi että ”niin no tytöt kehittyvät muutenkin nopeammin kuin pojat”. Tähän taas nainen vastasi että ”totta”. Siinä huomaa jo kuinka naiiveja porukka on.

Tuo "tytöt kehittyvät nopeammin kuin pojat" on täyttä skeidaa. Se on tekosyy esim. alaikäisten hyväksikäyttäjille""no kun se näytti vanhemmalta".

Jep näinhän se on. Siksi en voisi itse olla edes päivää tuolla. En kestäisi tuota sivistymättömyyyden ja mätyhmyyden määrää.

Vierailija
502/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitilläs oli oksettavat leimat kun sinut sai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs formaatissa tämä Niina on ollut aiemmin? On niin tutun näköinen. 

Näyttää tosi paljon näyttelijä Sara Melleriltä

Vierailija
504/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobiaksen ja Emilian juttu ei kestä, eihän nuo edes tunne yhtään toisiaan kun jo imuttelevat toisiaan.

Jos vertaan edeltäviin kausiin, Vanessa ja Reetu oli aluksi pitkään ns. kaveruksia ja vasta aika lopussa tuli ees ensipusu. Ja suhde kesti (tosin nyt jo loppu)

Jotenki se Tobias vaikutti nii niljakkaalta, sellaselta, et teki nyt mieli vaa pussata, muttei sen erityisempiä tunteita ole.

Nouuu, eikö Vanessa ja Reetu enää seurustele?

Vierailija
505/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia Love Island UK katsoneena voin sanoa, että tämän Suomi-version 10 ensimmäisestä asukista vain yksi pääsisi ulkonäkönsä puolesta UK-taloon. Ja hän on miespuolinen.

Muhamed?

Tämä melko varmasti. Ihan eri luokkaa ulkonäöltään kuin nuo muut miehet.

Aivan, ihan hirvee. Kaiken lisäksi sillä on ihme hammas fetissi.

Mikä hammasfetissi??? Mä tiedän monta ihmistä, jotka kiinnittää huomiota ihmisten hampaisiin.

Mullakin on sitten vissiin hammasfetissi, kun olen aina kiinnittänyt huomiota miesten hampaiden kuntoon.

Vierailija
506/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on jotenkin tosi ärsyttävän tietoinen itsestään ihan koko ajan. Tuntuu seisovan jatkuvassa fitnessposessa tilanteessa kuin tilanteessa. Nyt vähän rentoutta peliin.

Vierailija
507/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellojen pitäisi soida Tobiaksesta! Onneksi Emilia vaikuttaa siltä osin ihan järkevältä että ei ole täysin tuonnäijän pauloissa vaan kaipaisi etäisyyttä selvästi.

Vierailija
508/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äitilläs oli oksettavat leimat kun sinut sai!

Häh?

Vierailija
509/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on jotenkin tosi ärsyttävän tietoinen itsestään ihan koko ajan. Tuntuu seisovan jatkuvassa fitnessposessa tilanteessa kuin tilanteessa. Nyt vähän rentoutta peliin.

Hänessä on kuulemma tilkka espanjalaista verta.😂

Vierailija
510/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti tulla just kirjoittamaan samasta! Sen selkä nyrjähtää ihan just kun pitää pönöttää posessa koko ajan :-D 

Vierailija
511/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia Love Island UK katsoneena voin sanoa, että tämän Suomi-version 10 ensimmäisestä asukista vain yksi pääsisi ulkonäkönsä puolesta UK-taloon. Ja hän on miespuolinen.

Muhamed?

Tämä melko varmasti. Ihan eri luokkaa ulkonäöltään kuin nuo muut miehet.

Aivan, ihan hirvee. Kaiken lisäksi sillä on ihme hammas fetissi.

Mikä hammasfetissi??? Mä tiedän monta ihmistä, jotka kiinnittää huomiota ihmisten hampaisiin.

Mullakin on sitten vissiin hammasfetissi, kun olen aina kiinnittänyt huomiota miesten hampaiden kuntoon.

Ei hampaiden tarvii olla Hollywood-tyyliä, itse katson silmät ensin. Hampaat voi laittaa vaikka vuosittain uusiksi, silmiä ei.

Vierailija
512/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi tosi paljon viime jaksossa se, että kun illalla porukka pui tuon pelinjälkeisiä paljastuksia kisaajien seksielämästä, tunnuttiin siellä keskittyvän vain naisten menneisyyteen ja Niina ja Emilia joutuivat tentille. Miksi? Onko se vielä 2021 vuonna niin kummakauttavaa että naisillakin voi olla raju seksielämä menneisyydessä? (Mitä noilla kummallakaan ei vaikuttanut edes olevan:D)

Lisäksi kun tämä Melinda olikin harrastanut seksiä ties missä, sekin reaktio muilta tähän oli jotenkin oudon yliampuva. Tuo porukka on vielä nuorta väkeä. Luulisi olevan jotenkin vähän hyväksyvämpää naisten seksuaaliseen käyttäytymiseen liittyen.

Vierailija
513/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi tosi paljon viime jaksossa se, että kun illalla porukka pui tuon pelinjälkeisiä paljastuksia kisaajien seksielämästä, tunnuttiin siellä keskittyvän vain naisten menneisyyteen ja Niina ja Emilia joutuivat tentille. Miksi? Onko se vielä 2021 vuonna niin kummakauttavaa että naisillakin voi olla raju seksielämä menneisyydessä? (Mitä noilla kummallakaan ei vaikuttanut edes olevan:D)

Lisäksi kun tämä Melinda olikin harrastanut seksiä ties missä, sekin reaktio muilta tähän oli jotenkin oudon yliampuva. Tuo porukka on vielä nuorta väkeä. Luulisi olevan jotenkin vähän hyväksyvämpää naisten seksuaaliseen käyttäytymiseen liittyen.

Joillekin miehille muijansa exät hiertää pyllyreikää, kun itse pyörittävät sivusuhdetta/ pettävät muuten.

Vierailija
514/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tuolla ovat vain julkisuuden ja /tai rahan takia?

Viime kaudella ainakin huomasi Jennin ja Juhon feikkaavan että pääsisivät finaaliin.

Vierailija
515/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tuolla ovat vain julkisuuden ja /tai rahan takia?

Viime kaudella ainakin huomasi Jennin ja Juhon feikkaavan että pääsisivät finaaliin.

Hammaspoika ja fitnessurheilija.

Vierailija
516/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pistin itsekin merkille. Vitsi olis tullu hyvä fiilis jos joku naisista ois sanonu vaan et ” Hei villi menneisyys ja nauranu päälle”. Näinhän Muhkuki vastaa siihen kun hänen todettiin ”muistavan kaikkien seksikumppaniensa nimet paitsi niiden joilta sitä ei edes kysytty”. (Jotenkin näin se meni?:D) Ei sitä vastausta kukaan ihmetellyt kun hän sanoi jotain tyyliin että ”Hahah, raju menneisyys joo”. Se vaan sivuutettiin. Heti kun kyse oli naisista, tuntui heti kauhea hämmennys ja ihmetys ilmeentyvän.

Vierailija
517/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet ilmiselvän yhdennäköisyyden Muhamedin ja Disneyn prinssi Aladdinin välillä?!? Suorastaan häiritsevän samannäköisiä piirroshahmon kanssa!

Vierailija
518/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille muijansa exät hiertää pyllyreikää, kun itse pyörittävät sivusuhdetta/ pettävät muuten.

Kokemus tästä. Entinen mieheni oli supermustasukkainen, koska petti itse minua siinä sivussa. Ei kestänyt kuulla eksistäni, menneisyydestäni tms. Jos joku tykkäsi kuvaatani igssä, halusi tietää kuka kyseinen hlö oli. Näitä juttuja riittää. Mustasukkaisuus kannattaa ottaa hyvin vakavana merkkinä parisuhteen tai tapailun alkuvaiheessa jo. Voi edetä joskus jopa väkivaltaan tai jopa pahempaan.

Vierailija
519/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli on mielestäni ällö :D Jotenkin liian tuollainen olevinaan komea ja hyvännäköinen.

Vierailija
520/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus tästä. Entinen mieheni oli supermustasukkainen, koska petti itse minua siinä sivussa. Ei kestänyt kuulla eksistäni, menneisyydestäni tms. Jos joku tykkäsi kuvaatani igssä, halusi tietää kuka kyseinen hlö oli. Näitä juttuja riittää. Mustasukkaisuus kannattaa ottaa hyvin vakavana merkkinä parisuhteen tai tapailun alkuvaiheessa jo. Voi edetä joskus jopa väkivaltaan tai jopa pahempaan.

Tää ketju ei ole sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi