Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
481/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo juontajahan on ihan hyvä. Ei mitään valittamista, toisin kuin siitä miehestä, joka selittää ohjelman. Ihan hirveän kankeaa. Miten on voitu valita mies, jonka puheesta ei saa parhaimmalla tahdollakaan mitään huvittavaa irti. Hirveä myötähäpeä. Tuskallista kuunneltavaa.

Suomen voiceover on kyllä aivan hävettävän surkea, kankea ja teennäinen. Vaihtoon!!!

Vierailija
482/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vielä voisi puhua lisää toisten päälle. Helpottaisi keskustelun seuraamista....

Katoppakö tämä on tosi-TV:tä eli ei ole silleen, että jokaisella olis vuorosanat ja puhutaan vuorotellen. Oikeassa elämässä puhutaan monesti päällekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta seurata tätä kautta, kun kaikki niin mitäänsanomattoman näkösiä, niin akat, ku ukot, osa suorastaan rumia, tylsää settii nyt

Eikö edes täydellisillä hampaillaan pimeyden valaiseva  tuhannen ja yhden yön trinssi möhämmed saa sukkia pyörimään jaloissasi?

Vierailija
484/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on Muhamed! Ei Muhammed.

Vierailija
485/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen tuo Tobias, oikein kädestä pitäen näytti mitä parinsa kanssa teki🙄

Vierailija
486/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobiakselle kauniimpi nainen, tuo nykyinen näyttää kassialmalle.

Vierailija
487/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo juontajahan on ihan hyvä. Ei mitään valittamista, toisin kuin siitä miehestä, joka selittää ohjelman. Ihan hirveän kankeaa. Miten on voitu valita mies, jonka puheesta ei saa parhaimmalla tahdollakaan mitään huvittavaa irti. Hirveä myötähäpeä. Tuskallista kuunneltavaa.

Juontajan takia ohjelmasta tulikin mielenkiintoinen. Tuo pallonaamainen, silmiään pyörittelevä, nasaaliääninen olento saa vatsamakkarat hytkymään.

Vierailija
488/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobiakselle kauniimpi nainen, tuo nykyinen näyttää kassialmalle.

Ihan samaa tasoa ovat ulkonäöltään. Ei Tobiaskaan mikään superkomistus ole.

Vierailija
489/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme,että nykyään ollaan vuosia sinkkuina. Emilia kertoi Kretelle aivan lopussa,että entä jos tänne tuleekin joku,joka on hänelle parempi vaihtoehto. Toki ovat tunteneet Tobiaksen kanssa vain hetken,mutta eikö kannattas siinä tapauksessa kuitenkin vetää vähän jarrua jo heti. Eli aina odotetaan parempaa eikä haluta tutustua sen hetkiseen kunnolla..

On siis tyytynyt Tobiakseen paremman puutteessa. Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, että Tobias on sen sijaan ihan täysillä mukana heidän jutussaan... Vois olla reilua Emilialta kertoa mitä ajattelee.

Mulle ainakin ajatukset jostain "paremmasta vaihtoehdosta" kertovat, että senhetkinen kumppaniehdokas ei ole minulle oikea. En lähde rakentamaan minkäänlaista suhdetta siinä tapauksessa.

Emiliaa vähän tökkii, kun Tobias tunkee liian innokkaasti iholle, vaikka alku olikin lupaava.. Ja Tobias tekee sitä ihan vaan saadakseen Emilian koukkuun - - on tottunut hurmaamaan tyttöset pusuttelemalla ym - -ja heti mustasukkaisena ihmettelemässä, kun Emilia ei langennutkaan pohjamutia myöten..

Vierailija
490/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Muhku puhuu kokoajan hahmoista? Itseään kutsuu hammashahmoksi. Niina on mielenkiintoinen hahmo jne.

Onko niin selkeästi pelaamassa ja tekemässä telkkaria että näkee ihmiset tv-hahmoina. Ihan itselleenkin on kehittänyt oman peliroolin, jonka nimi on hammashahmo.

Vierailija
491/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobiaksella näytti myös särähtävän korvaan, kun Emppu kertoi tapaileensa vanhempia miehiä tykkäävänsä enemmän vanhemmista. Tobiashan itse on hyvin nuori. Vaikuttaa ehkä vähän epävarmalta, ja haluais vaan varmistaa paikkansa ja asemansa Empun parina.

Vierailija
492/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus noita ripsikammotuksia...

Vierailija
493/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimpia noi, jotka ei ole koko ajan pyntättyjä.

Vierailija
494/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashahmolla on hevosen hampaat.

Vierailija
495/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia Love Island UK katsoneena voin sanoa, että tämän Suomi-version 10 ensimmäisestä asukista vain yksi pääsisi ulkonäkönsä puolesta UK-taloon. Ja hän on miespuolinen.

Muhamed?

Tämä melko varmasti. Ihan eri luokkaa ulkonäöltään kuin nuo muut miehet.

Aivan, ihan hirvee. Kaiken lisäksi sillä on ihme hammas fetissi.

Mikä hammasfetissi??? Mä tiedän monta ihmistä, jotka kiinnittää huomiota ihmisten hampaisiin.

Vierailija
496/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut läpällä näitä love islandeja eri maista. Huomanut aika usein että varsinkin britit ja jenkit vetävät hommat ihan överiksi. Joko käsikirjoituksissa sanotaan että ”ole mahdollisimman pelle ja tyhmä” tai sitten kisaajat oikeasti ovat sitä. Itse en sietänyt kyseisien maiden kisoja katsella paria jaksoa enempää. Jo heidän esitellessä itseään alkoi v#ituttamaan se tyhmyys.

Suomiformaatti ei ole niin tekaistun ja draamanhakuisuudentuntoista. Sanoisin silti että ei tuonne ne penaalin terävimmät kynät kyllä hae. Yhdessäkin keskustelussa joku äijä totesi että ”niin no tytöt kehittyvät muutenkin nopeammin kuin pojat”. Tähän taas nainen vastasi että ”totta”. Siinä huomaa jo kuinka naiiveja porukka on.

Vierailija
497/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää mustasukkaisia ja takertuvia miehiä. Tobias vaikuttaa niin raivostuttavalta. Ei kestä edes kuulla leikkimielisessä pelissä Emilian entisistä. Ilmeet kertovat kaiken. Huhhuh. Sama kyllä pätee tohon Muhkuun. Niina oli siis tapillut kolmea samaan aikaan, joka äkkiseltään ehkä kuulostaa pahalta, mutta hyvinhän mielestäni kertoi ja avasi asiaa myöhemmin illalla muille. Lisäksi onko menneisyydellä ihan hirveästi väliä? Turhaa draamaa mielestäni tuollainen. Jokaisella on jotain luurankoja kaapissa. Kunhan ei ole niitä oikeita…

Vierailija
498/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taso eroa, jos vertaa Suomen ja Britanian Love Islandia. Enkä tarkoita yksinomaan ulkoista habitusta. Suomalaiset käyttäytyvät kuin vasikat kevät laitumella. Kauheaa koheltamista. Kukaan ei oikeastaan kuuntele ketään, puhutaan päälle kaikki yhtäaikaa.

Heti ollaan pari, kun juuri on tavattu. niin feikkiä kuin olla voi. Tunsin suurta myötähäpeää. Siksipä mulle riitti.

Vierailija
499/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias on liian takertuva ja mustasukkainen. Hyi. Itse en katselisi tuollaista jo näin alkuvaiheeessa. Alkoi oksettamaan sekin kun puhui jo heti kuinka olisivat päässeet jo pussailemaan jos koko ajan ei häirittäisi. Huoh.. Ahdistavaa. Mielestäni. aiset vaikuttavat ihan ok ja ei ole vielä sellaista ärsyttävää tullut esille.

Vierailija
500/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut läpällä näitä love islandeja eri maista. Huomanut aika usein että varsinkin britit ja jenkit vetävät hommat ihan överiksi. Joko käsikirjoituksissa sanotaan että ”ole mahdollisimman pelle ja tyhmä” tai sitten kisaajat oikeasti ovat sitä. Itse en sietänyt kyseisien maiden kisoja katsella paria jaksoa enempää. Jo heidän esitellessä itseään alkoi v#ituttamaan se tyhmyys.

Suomiformaatti ei ole niin tekaistun ja draamanhakuisuudentuntoista. Sanoisin silti että ei tuonne ne penaalin terävimmät kynät kyllä hae. Yhdessäkin keskustelussa joku äijä totesi että ”niin no tytöt kehittyvät muutenkin nopeammin kuin pojat”. Tähän taas nainen vastasi että ”totta”. Siinä huomaa jo kuinka naiiveja porukka on.

Tuo "tytöt kehittyvät nopeammin kuin pojat" on täyttä skeidaa. Se on tekosyy esim. alaikäisten hyväksikäyttäjille""no kun se näytti vanhemmalta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä