Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Uuden miehen esittely on nyt sovelluksessa. Mulle tulee vähän mieleen takavuosien BB-Petri tai viime taviskauden BB-Marko.
Vierailija kirjoitti:
Uuden miehen esittely on nyt sovelluksessa. Mulle tulee vähän mieleen takavuosien BB-Petri tai viime taviskauden BB-Marko.
Totta, hyvät vibat tästä hausta!
Voiko tänne lisätä kuvalinkkiä itsetehdystä kuvakollaasista? Tulee vain "julksistaan hyväksynnän jälkeen" eli ei hyväksytä koskaan.
Uus näyttää ihan Aki Manniselta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta miksi ikkunalliset pyykinpesukoneet on kielletty lestoilta? Tuleeko siitäkin jokin mielleyhtymä seksiin?
Ei hyvää päivää. Vieläkö joku tässä maassa on niin kujalla, että uskoo tämmöistä urbaanilegendaa ja vielä tyhmänä sitä toistaa?
Väännänkö rautalangasta?
Ei, ikkunalliset pyykinpesukoneet eivät ole kiellettyjä lestoilta!Mutta miksi tv on, mutta padilta tai tietokoneelta voi katsoa elokuvia ja pelata tappopelejä?
Koska tv ehdittiin kieltää, tietokonetta ei. Jälkimmäistähän käytettiin kuiviin tarkoituksiin ennen nettiä, ja siinä vaiheessa kun kaikki siirtyi nettiin, oli jo myöhäistä, koska kaikilla oli tietsikat.
Itse tunnen lestadiolaisperheen, joilta telkku oli kielletty, mutta ohjelmia sai katsoa netistä vapaasti. Kaksinaismoralistista, mutta valitettavasti heille on tärkeämpää ylhäältä tulevien ohjeiden noudattaminen kuin oma ajattelu ja itsenäinen raamatunluku :( Jos lukisivat itse, ymmärtäisivät, että tekopyhyys ei ole hyvä juttu. Ja että telkku ei ole syntiä.
Konservatiivikristitty itsekin
Mä olen opiskellut teologiksi. Siihen sisältyi maailmanuskonnot luentosarja jossa käsiteltiin muita uskontoja. Luennolla oli läsnäolopakko. Äärikristityt ratkaisivat tilanteet niin että tulivat luennolle mutta kuuntelivat kuulokkeet korvilla raamattua tai virsiä.
Ja tosiaan televisio on kielletty mutta televisio-ohjelmia sai katsoa netistä.
Tämä kaikki tapahtui 2011.
Kyl mä toivon, että toi Mikko saisi Rosan avautumaan ja heillä synkkaisi. Mut toisaalta voisin jotenkin nähdä Mikon kiinnostuvan Oonasta.
Inhosin Eeliä aluksi, koska esittelyvideo loi kuvan tyhmästä douc*ebagistä, mutta Eelihän on oikeasti mukava ja ilmeisesti tunnetasolla oikeasti satsaa pariinsa. Näyttää olevan ihan Sallin lumoissa nyt. Erilaista meininkiä kuin Rosan kanssa. Voihan se tietty pelata, mutta osaa sitten näytellä tosi hyvin jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Emilian ig on?
Selaat ketjua taaksepäin niin löydät sen ja kaikkien muidenkin ig:t. Ei niitä tänne joka väliin tarvitse raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta miksi ikkunalliset pyykinpesukoneet on kielletty lestoilta? Tuleeko siitäkin jokin mielleyhtymä seksiin?
Ei hyvää päivää. Vieläkö joku tässä maassa on niin kujalla, että uskoo tämmöistä urbaanilegendaa ja vielä tyhmänä sitä toistaa?
Väännänkö rautalangasta?
Ei, ikkunalliset pyykinpesukoneet eivät ole kiellettyjä lestoilta!Mutta miksi tv on, mutta padilta tai tietokoneelta voi katsoa elokuvia ja pelata tappopelejä?
Koska tv ehdittiin kieltää, tietokonetta ei. Jälkimmäistähän käytettiin kuiviin tarkoituksiin ennen nettiä, ja siinä vaiheessa kun kaikki siirtyi nettiin, oli jo myöhäistä, koska kaikilla oli tietsikat.
Itse tunnen lestadiolaisperheen, joilta telkku oli kielletty, mutta ohjelmia sai katsoa netistä vapaasti. Kaksinaismoralistista, mutta valitettavasti heille on tärkeämpää ylhäältä tulevien ohjeiden noudattaminen kuin oma ajattelu ja itsenäinen raamatunluku :( Jos lukisivat itse, ymmärtäisivät, että tekopyhyys ei ole hyvä juttu. Ja että telkku ei ole syntiä.
Konservatiivikristitty itsekin
Mä olen opiskellut teologiksi. Siihen sisältyi maailmanuskonnot luentosarja jossa käsiteltiin muita uskontoja. Luennolla oli läsnäolopakko. Äärikristityt ratkaisivat tilanteet niin että tulivat luennolle mutta kuuntelivat kuulokkeet korvilla raamattua tai virsiä.
Ja tosiaan televisio on kielletty mutta televisio-ohjelmia sai katsoa netistä.
Tämä kaikki tapahtui 2011.
Olen opiskellut teologiaa samoihin aikoihin, mutta en kyllä itse muista tällaista :D sen kyllä muistan, että suurilla massaluennoilla tuli välillä aika kärkästäkin keskustelua konservatiivikristittyjen, liberaalien, agnostikkojen ja ateistien välillä
Vierailija kirjoitti:
Niina on käytökseltään ja olemukseltaan kun 15 vuotias.
On jotenkin rasittava. Vaikka aika moni meistä taantuu teiniksi ihastuessaan. Been there - done that.
Silti tekisi itselleen 8ja katsojille) palveluksen, kun ei väkisin yrittäisi vehdata Möhamedin kanssa, koska tämä on niin selvästi kiinnostunut toisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.
Mä ihmettelen sitä. En pääse yli tuosta ylähuulesta. Sad but true.
On se kova paikka nykyään, kun maailma on totutettu turbohuuliin ns. "normaaleina".
Vierailija kirjoitti:
Epäilin Kimin kohdalla tiest sitä, että kasvanut lestadiolaisperheessä ja kävellyt yhteisöstä ite pois..kahden asian: kohalla sviittiin mennessään sekä kukaan muu ei tainnut huomata tätä että Kimi sanoi myös "sorry äiti" myös tanssin kohalla. Eipä mitään sain jo näihin vastauksen. Tietenkään en heti päässyt mitään vastaamaan kommentteihin ku on toi klo 23 aikaraja tässä.
Apua Kimi on ollut mun suosikki, mutta nyt meni fiilis, jos hän onkin lessu. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla näytti heti tosi nätiltä, kun ei ollut sitä nude huulipunaa.
Osa tosiaan tykkää käyttää tuota nudepunaa vieläkin, vaikka se ei ole ollutkaan muodissa enää vuosikymmeneen. Oma mielipiteeni on ettei kyseinen meikki sovi kenellekään, koska ei korosta edes niitä täyteläisimpiä huulia... Kuivan näköiset huulet eivät ole näyttävät, joten kannattaisi aina hakea kiiltoa/kostean oloista tuntua. Kivempaa sitten pusutellakin!
No hei jos briteissä (Faye) yhä maskeerataan turpeat huulet ruskealla rajauskynällä erästä kommentoijaa vapaasti lainaten: "ulos pullahtaneen peräsuolen näköiseksi", niin nudet huulet on siihen verraten pikkujuttu.
Tuolileikki oli viihdyttävä.
Nämä keskinäiset loputtoman pitkät pakotetun tuntuiset keskustelutuokiot olemattomista väleistä ja niinku silleen ovat vaan tylsiä.
Odotan, etteivät nuo jampparat ala noita hattuhommia ehtimiseen harrastamaan.
Ne, vaan eivät ole pukevia eivät nekään mainoslippikset saati mällit ylähuulen alla.
Voisiko joku ohjaajista kehitellä niitä juttuja, joissa teetetään tehtäviä niin, ettei toiset hoksia sitä.
Kuvaajalle kiitos, että malttoi pysyä nyt hieman kauempanakin kuvattavistaan.
Toki tekstitys olisi tarpeen edelleen.
Eeli, Tatu, Markus ja varsinkin Kimi ovat juurikin, kuin isoisoisänsä sotamiehinä mustavalkokuvissa Kannaksen hanuina. Kyllä nuo tosihommissa pärjäisivät. Love Island ei ole oikein uskottavin formaatti suomipojille.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Muhku käyttää noita erilaisia hattuja? Kauniit mustat hiukset jäävät ikävästi piiloon. Harvoin miestä voi sanoa kauniiksi, mutta tässä on sellainen.
Tämä. Tyypillä on hyvät hiukset - ei tarvi peitellä kaljua - eli miksi pitää lintata joku lätsä päähän, kun mikään ei tunnu hänelle sopivan? Se linttalippis on tullutkin jo kommentoitua (aivan kauhea!!) ja en ymmärrä mikä on tämä väärinpäin olevan lippiksen, jaakkokolmosväiskin ja karvattoman karvalakin kombo, joka mulkkiksella on päässä tämän tästä?!? Älkää vain kertoko, että joku 700 euroa maksava huippumuodikas hipsterpäähine. Täysin pappaosastoa ja äkkiä roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Milla näyttää vähän Saara Aallolta. Etenkin silloin kun Milla on vetänyt etuhiuksensa tiukasti päänmyötäisesti ylös, jolloin ne osiot näyttää sivusiililtä. Yhteistä myös pienet huulet, samantyyppiset kulmakarvat ja täpäkkä katse.
Ei näytä. Saaralla ensinnäkin 20 kiloa enemmän painoa.
Mikko vie Rosan treffeille. Voi hyvinkin käydä niin että Millalle jää Markus.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan unpopular mielipide, mut musta Markus on jotenkin ihana :D ihanan sarkastinen ja kuiva huumori. Sopivan salamyhkäinen, siinä on sellaista ihanaa salaperäisyyttä. Uskon, et sillä on ihan syvällisiäkin ajatuksia pinnan alla. Ois ihana murtaa Markuksen jää ja saada se vähän avautumaan.
Kuulostat tyypilliseltä pahoihin poikiin, ongelmatapauksiin ja pahimmassa tapauksissa rikollisiin ihastujalta "wanna-be psykologilta". Viimeinen lauseesi kertoo kaiken. Ja nyt EN VÄITÄ että Markus on ongelmatapaus tai rikollinen, mutta miksi pitäisi yrittää "murtaa kenenkään jää"? En ymmärrä enkä jaksaisi enää ruveta kenenkään muureja murtamaan. Sulkeutunut ja liian varautunut ihminen on aina jollain tapaa varoitusmerkki.
Sopivaa aivot narikkaan-viihdettä tähän perjantai-iltaan... Pakkohan tätä on seurata!